eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2010/2011, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Cewice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Cewice: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2010/2011, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Cewice
Numer ogłoszenia: 289451 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2010/2011, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Cewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i utrzymania w stanie przejezdności wyznaczonych dróg i odcinków dróg (wg załączników na terenie Gminy Cewice. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi posypywanie piaskiem i przeciwdziałanie skutkom gołoledzi (zwalczanie śliskości zimowej) wyznaczonych dróg i odcinków dróg 20%-ową jednorodną mieszaniną kruszyw z solą o składzie wagowym 95-97% kruszywa + 5-3% soli. Do sporządzenia mieszanki należy zastosować piasek o uziarnieniu do 2mm. Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być zbyt łamliwe, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Duża zmienność wielkości ziaren powoduje nierównomierne posypywanie (różne odległości rozrzutu). Zawartość ziaren drobnych (< 0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się do 3%), ponieważ ziarna te mogą zwiększać możliwość poślizgu. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiały uszorstniające powinny wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Usuwanie skutków gołoledzi i oblodzenia środkami chemicznymi może odbywać się tylko zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg stanowiącą załącznik 8 do niniejszej SIWZ. 4. Poszczególne części przedmiotu zamówienia obejmują: -Część I zamówienia - obejmuje odśnieżanie i utrzymanie w stanie przejezdności dróg zaliczonych do Obwodu I, zgodnie z wykazem obwodów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy -Część II zamówienia - obejmuje odśnieżanie i utrzymanie w stanie przejezdności dróg zaliczonych do Obwodu II, zgodnie z wykazem obwodów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy -Część III zamówienia - obejmuje odśnieżanie i utrzymanie w stanie przejezdności dróg zaliczonych do Obwodu III, zgodnie z wykazem obwodów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotowując ofertę przewidział zastosowanie w każdym z obwodów sprzętu i odpowiedniej liczby godzin pracy sprzętu, zgodnie z Tabelą nr 1 w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2010/2011, tj. zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg gminnych na terenie Gminy Cewice zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, iż podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował niezbędnym sprzętem, gwarantującym dobre wykonanie zamówienia W skład wymaganego zestawu sprzętu niezbędnego do dobrej realizacji zamówienia w ramach jednego obwodu, a tym samym jednej części zamówienia musi wchodzić: -ciągnik o mocy co najmniej ciągnika C- 380 z pługiem czołowym obustronnym ze stalowym lemieszem lub -samochód ciężarowy z takim samym pługiem oraz -zestaw do posypywania (samochód -piaskarka lub ciągnik z piaskarką). Liczba kompletnych zestawów nie może być mniejsza niż liczba części, na które została złożona oferta. W celu potwierdzenia tak określonego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: -wykaz podstawowego sprzętu, będącego w dyspozycji Wykonawcy, niezbędnego do wykonania zamówienia w każdym obwodzie wraz z kserokopiami ważnych dowodów rejestracyjnych na wykazany sprzęt na załączniku nr 4 do SIWZ lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu na cały okres wykonywania zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów lub oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ponadto Wykonawca winien udowodnić dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do obsługi sprzętu wykazanego powyżej, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia tak określonego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: -oświadczenie, że osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do obsługi sprzętu ujętego w wykazie sprzętu, a biorącego udział w wykonywaniu zamówienia - na załączniku nr 5 do SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów lub oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ofercie wskazał części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy na załączniku nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach i zakresie: 1) Zmiana wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2) Zmiana osoby odpowiedzialnej za prawidłową realizację postanowień niniejszej umowy ze strony Zamawiającego może nastąpić w przypadku wystąpienia niezależnych od stron umowy okoliczności (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) 3) Zmiana w imiennym wykazie osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) 2. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. W. Witosa 16 84-312 Cewice pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. W. Witosa 16 84-312 Cewice pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie obwodu I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - Odśnieżanie obwodu I obejmuje odśnieżanie i utrzymanie w stanie przejezdności dróg zaliczonych do Obwodu I, zgodnie z wykazem obwodów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odśnieżanie obwodu II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - Odśnieżanie obwodu II obejmuje odśnieżanie i utrzymanie w stanie przejezdności dróg zaliczonych do Obwodu II, zgodnie z wykazem obwodów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odśnieżanie obwodu III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - Odśnieżanie obwodu III obejmuje odśnieżanie i utrzymanie w stanie przejezdności dróg zaliczonych do Obwodu III, zgodnie z wykazem obwodów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.