eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Sandomierz: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 28936 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441442, faks 015 6441505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu zamówienia: L.p. Dane techniczne i wyposażenie 1 Rok produkcji 2012 lub 2013 2 Silnik o pojemności min. 1598 - max 1800 cm3 spełniający normę emisji spalin EURO5 3 Rodzaj Paliwa: Benzyna 4 Moc silnika: Nie mniej niż 115 KM 5 Zużycie paliwa spalanie w trybie miejskim max 8,8l 100km; poza miastem max 5,2 6 Długość pojazdu mierzona od krawędzi zderzaków: Nie mniej niż 4650 mm 7 Całkowita szerokość pojazdu z lusterkami)Max 2020 mm 8 Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone): 500 l 9 Napęd na oś przednią 10 Ilość miejsc osobowych: 5 11 Rodzaj nadwozia: Kombi 12 Immobiliser 13 Centralny zamek zdalnie sterowany z możliwością otworzenia drzwi kluczykiem 14 Blokada skrzyni biegów 15 Zderzaki oraz klamki w kolorze nadwozia 16 Kolor nadwozia czarny, lakier metalizowany 17 Pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, komplet dywaników, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, zapalniczka 18 Regulacja kierownicy oraz fotela kierowcy 19 Wspomaganie układu kierowniczego 20 Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie i tylne 21 Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa 22 Radioodtwarzacz CD MP3 z fabrycznie montowanymi głośnikami 23 Aluminiowe obręcze kół z nowymi oponami letnimi min 16 4 sztuki 24 Komputer pokładowy z wyświetlaczem graficznym i menu w języku polskim 25 Elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia 26 Oświetlenie wnętrza 27 Roleta bagażnika 28 Kanapa tylna składana, dzielona 29 Nawiewy powietrza w drugim rzędzie siedzeń 30 Trzecie światło STOP 31 Podgrzewana tylna szyba 32 Wycieraczka szyby tylnej 33 Tapicerka w kolorze czarnym 34 Czujnik parkowania przód i tył 35 Tempomat 36 Podłokietnik minimum z przodu 37 Listwy progowe 38 Stalowa listwa progu załadunkowego przestrzeni bagażowej 39 System ABS 40 System stabilizacji toru jazdy ESP 41 Poduszki powietrzne czołowe oraz boczne dla kierowcy i pasażera, poduszki kurtynowe 42 Pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu 43 Reflektory przeciwmgielne przednie i tylne Wymagania ogólne 44 Model oferowanego samochodu musi posiadać homologację samochodu osobowego 45 Samochód przekazany zostanie Zamawiającemu na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 46 Gwarancja na perforację minimum 12 lat 47 Gwarancja na lakier minimum 2 lata 48 Gwarancja na silnik i podzespoły mechaniczne minimum 2 lata bez limitu kilometrów 49 Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu przez obydwie strony postępowania 50 Miejsce odbioru pojazdu oraz jego autoryzowany serwis nie może znajdować się w miejscowości położonej w odległości większej niż 100 KM od siedziby zamawiającego. 51 Wykonawca przekaże Zamawiającemu, wraz z samochodem wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, dotyczące użytkowania pojazdu oraz dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu w języku polskim min.: instrukcję obsługi, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu, gwarancję, książkę przeglądów serwisowych oraz minimum dwa komplety kluczyków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać wykonawcy: 1. Spełniający warunki art. 22 ust.1 pzp dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b. posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d. osobami zdolnymi do wykonania zamówien

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • e. sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    formularz ofertowy oświadczenie o akceptacji umowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

brak

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwpupsandomierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: powiatowy urząd pracy ui.mickiewicza 34 27-600 sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 12:00, miejsce: powiatowy urząd pracy ui.mickiewicza 34 27-600 sandomierz sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.