eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa systemu kontroli dostępu - biuro przepustek budynek nr 47 na terenie JW 1517 w Czerwieńsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Zielona Góra: Budowa systemu kontroli dostępu - biuro przepustek budynek nr 47 na terenie JW 1517 w Czerwieńsku
Numer ogłoszenia: 28932 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4778388, 4778381, 4778350, faks 68 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Budowa systemu kontroli dostępu - biuro przepustek budynek nr 47 na terenie JW 1517 w Czerwieńsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Zadanie obejmuje: budowę systemu kontroli dostępu wraz z systemem depozytorów kluczy w budynku nr 47 i remontem pomieszczeń oraz przebudową części drogi z bramą wjazdową na terenie JW 1517 w Czerwieńsku. Inwestycja będzie zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 35/18, obręb 0001 Czerwieńsk, województwo lubuskie, na terenie JW 1517 Czerwieńsk..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 5 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 131h ust. 6 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 22.000,00 zł, które należy wnieść do dnia terminu składania ofert. Szczegółowe informacje o wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazania wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania zapisów podanych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 Nr 182, poz. 1228). b) dysponowania w swoich strukturach organizacyjnych wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną pionem ochrony kierowaną przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych na zasadach określonych w art. 15 Ustawy c) zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, z którymi zapoznają się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych d) zawiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany składu osobowego realizującego umowę, a także udostępnieniu potwierdzonych za zgodność kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o przeszkoleniu informacji niejawnej, 2. W przypadku, gdy zamówienie zostanie udzielone konsorcjum, dostęp do informacji niejawnej będzie miał tylko ten członek konsorcjum, który spełnia ustawowe wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnej. Wszystkie osoby mające dostęp do wytworzonej dokumentacji powykonawczej niejawnej o klauzuli POUFNE posiadają stosowne uprawnienia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Przestrzegania zapisów Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego, która określa szczegółowe wymagania z zakresu ochrony informacji niejawnych i będzie integralną częścią umowy.
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: część zamówienia - dotyczącą wykonania robót branży teletechnicznej i elektrycznej, na podstawie dokumentacji o klauzuli POUFNE, wykonawca musi wykonać we własnym zakresie, tzn. bez udziału podwykonawców. 3. Zastrzeżenie, o którym mowa w pkt. 2 nie obowiązuje w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4. Jeśli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo: a) W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku zapłaty w całości lub części wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, zamawiający zapłaci bezpośrednio na rzecz podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem jego żądania. Wynagrodzenie obejmować będzie wyłącznie prace wykonane na podstawie zaakceptowanej przez zamawiającego umowy o podwykonawstwo. W takim przypadku podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zasadności swojego żądania poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzających wykonanie i odbiór wykonanych prac. b) Zawarcie umowy przez Podwykonawcę z dalszym podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. c) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy lub jej zmian, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy; d) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo lub jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia; e) W każdej umowie o podwykonawstwo muszą zostać zawarte następujące postanowienia: - istotne warunki umowy dotyczące m.in. warunków płatności i terminów realizacji, rodzaju prac. Kwota wynagrodzenie nie może być wyższa niż wartość zakresu prac wynikających z oferty Wykonawcy. - stwierdzenie, że Podwykonawca nie może dokonać cesji wierzytelności bez pisemnej zgody Zamawiającego, - dni od otrzymania płatności oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną stwierdzającego, że wymagalne roszczenia Podwykonawcy z tytułu wykonania przez niego prac zostały zaspokojone przez Wykonawcę oraz że płatność wymagalnego, ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpiła. Oświadczenie Podwykonawcy będzie zawierało datę, w której Wykonawca dokonał tej płatności. f) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z Podwykonawcą. Termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy faktury, potwierdzającej wykonanie prac. 6. Podwykonawcy zobowiązani są do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. Wszystkie osoby mające dostęp do wytworzonej dokumentacji powykonawczej niejawnej o klauzuli POUFNE posiadają stosowne uprawnienia w zakresie ochrony informacji niejawnych

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do wniosku): 1. kserokopia Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I-go stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE - o której mowa w ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228); 2. kserokopia Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznego zabezpieczenia mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do wniosku): 1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby w wykazie została zamieszczona minimum jedna robota o zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia, obejmująca co najmniej budowę systemu kontroli dostępu (w tym obowiązkowo budowę systemu depozytorów kluczy) oraz roboty drogowe (np. budowa lub przebudowa drogi asfaltowej, budowa chodnika). UWAGA ! Ww. roboty mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia (umowy) lub dwóch odrębnych.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do wniosku):

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do wniosku): 1. wykaz osób I (zał. nr 6a), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp zamawiający żąda wykazania osób posiadających: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej - elektrycznej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego). b) świadectwo uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 (tj.: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych). 2. wykaz osób II (zał. nr 6b), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, dotyczącej wykonania branży elektrycznej i teletechnicznej, na podstawie dokumentacji niejawnej o klauzuli POUFNE w szczególności posiadających: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osoby i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); b) świadectwa ukończenia kursów w zakresie nadzorowania, instalowania i konsekracji systemów alarmowych klasy SA4; c) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownik budowy d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej e) wykonujące bezpośrednie roboty branży elektrycznej i teletechnicznej na podstawie dokumentacji niejawnej - monter (monterzy) i inne osoby.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby w wykazie została zamieszczona minimum jedna robota o zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia, obejmująca co najmniej budowę systemu kontroli dostępu (w tym obowiązkowo budowę systemu depozytorów kluczy) oraz roboty drogowe (np. budowa lub przebudowa drogi asfaltowej, budowa chodnika).;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Inne dokumenty niż wymienione, które należy dołączyć do wniosku. a) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem. Wykonawca dołączy do wniosku oświadczenie o zapoznaniu się z terenem (załącznik nr 9), na którym będą prowadzone roboty budowlane - nie jest to warunek konieczny do uznania oferty za ważną. Termin wejścia na teren zamknięty należy uzgodnić z Użytkownikiem (osoba do kontaktu: P. Zbigniew Krukowski tel. 68-7244659) b) Oświadczenie o zatrudnianiu podwykonawców. Wykonawca dołączy do wniosku oświadczenie (załącznik nr 7), czy przedmiot umowy zobowiązuje się wykonać we własnym zakresie lub czy część robót zleci podwykonawcy. W przypadku, gdy część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy to w oświadczeniu musi Wykonawca określić zakres robót, który zostanie zlecony podwykonawcy i podać nazwę (firmę) podwykonawcy. Zgodnie z art. 131g ust. 3 pkt. 1 w powyższym oświadczeniu należy podać części zamówienia (zakres robót), która zostanie powierzona podwykonawcom, nazwy (firmy) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani. W przypadku braku możliwości wskazania podwykonawcy na etapie składania wniosku o udział w postępowaniu, dokumenty w zakresie podwykonawcy należy złożyć wraz z ofertą. c) Oświadczenie o ubezpieczeniu. Wykonawca dołączy do wniosku oświadczenie, (załącznik nr 10), że zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio w wykonawstwem robót, - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawcy, na podstawie złożonego wykazu robót oraz dołączonych do niego dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie. a) Wykonawca, który wykonał minimum jedną robotę o zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia, obejmującą co najmniej budowę systemu kontroli dostępu (w tym obowiązkowo budowę systemu depozytorów kluczy) oraz robotę drogową (np. budowa lub przebudowa drogi asfaltowej, budowa chodnika). Za każdą dodatkową robotę zgodną z wymaganiami Wykonawca otrzyma 1 pkt. b) W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych usług wykazanych w załączonym przez Wykonawcę wykazie.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian w wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) zmiany finansowania zamówienia, harmonogramu realizacji na skutek zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym na dany rok budżetowy, tj. zmian które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, b) wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji dokumentacji na podstawie aneksu do MWWO-U dla zadania, bieżącej realizacji robót itp., tzn. z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), c) wykonanie zamówień dodatkowych koniecznych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia, d) zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania zamówienia w przypadku określonym w pkt. 3 e) innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron, 5) zmiany polegającej na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, 6) zmiany materiałowe i zmiany funkcji pomieszczeń wynikające z aktualizacji dokumentacji na podstawie aneksu do minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno - użytkowych dla zadania, 7) zmiany inne: w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze ul. B. Chrobrego 7 65-043 Zielona Góra.

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze, ul. B. Chrobrego 7, kancelaria I piętro - pokój nr 104-105, osobiście lub pocztą. Otwarcie wniosków 03.02.2014 r. o godz. 11:00.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.