eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa chromatografów cieczowych w ilości 2 sztuk, z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Poznań: Dostawa chromatografów cieczowych w ilości 2 sztuk, z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników.
Numer ogłoszenia: 289226 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, faks 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chromatografów cieczowych w ilości 2 sztuk, z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WIOŚ, dwóch sztuk chromatografów cieczowych do wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC). Urządzenie musi: być fabrycznie nowe, pochodzić z produkcji roku 2009, posiadać potrzebne do uruchomienia elementy wyposażenia, materiały eksploatacyjne, odpowiednie oprogramowanie umożliwiające szybkie uruchomienie i wdrożenie do pracy, oraz posiadać znak bezpieczeństwa CE i certyfikat ISO 9001 producenta. 2)Przedmiot zamówienia obejmować będzie również: opakowanie przesyłki, transport w kraju i zagranicą, ubezpieczenie przesyłki w kraju i za granicą, dostawę i rozładunek przesyłki wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego, rozpakowanie, montaż i zainstalowanie sprzętu w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia i przeprowadzenie testów sprawdzających poprawność działania, bezpłatne, dwu etapowe szkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji. 3)Zamawiający wymaga także, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia przez autoryzowany serwis. Minimalne wymagania techniczne i warunki gwarancji zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do siwz (Opis warunków technicznych). 4)Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy dokumentację techniczną, instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim oraz oprzyrządowanie i materiały eksploatacyjne niezbędne do instalacji i uruchomienia urządzenia. Na dostarczonym aparacie Wykonawca dokona instalacji właściwego dla aparatu oprogramowania. Jeśli do instalacji i uruchomienia niezbędne jest dodatkowe oprogramowanie specyficzne np. sterowniki urządzeń, Wykonawca dostarczy z urządzeniem nośniki CD z wersją instalacyjną. 5)Wykonawca zaoferować może przedmiot zamówienia o parametrach innych, jednak nie gorszych niż minimalne wymagania podane przez Zamawiającego w zał. nr 5 do siwz (Opis warunków technicznych) 2Wykonawca przeprowadzi szkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji chromatografów: a)szkolenie podstawowe z obsługi aparatu w trakcie instalacji - min. 8 h, b)szkolenie aplikacyjne wraz z opracowaniem metody oznaczania WWA zgodnie z procedurą GIOŚ-008.95-WS.3 oraz normą PN-ISO 13877; 2004 - co najmniej 2 x 7 h w terminie trzech miesięcy od daty instalacji urządzenia. 3)Wykonawca zapewnia serwis świadczony w siedzibie Zamawiającego, siedziba serwisu na terenie Polski 4)Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy i jest parametrem stanowiącym kryterium oceny oferty. Okresy gwarancji dłuższe niż 40 miesięcy nie podlegają ocenie 5)Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia (parametry techniczne, wyposażenie oraz warunki dostawy) są: 1)załącznik nr 3 - Wzór umowy; 2)załącznik nr 5 - Opis warunków technicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Ochrony Środowiska nr 65 1540 1056 2001 8300 0693 0007 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5)Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w niniejszej Specyfikacji oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2)Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Lp. Kryterium Waga A Cena (koszt) w skali 100 pkt 60 % B Parametry techniczne w skali 100 pkt 30 % C Okres gwarancji w skali 100 pkt 10 % Suma 100 % 3)Opis sposobu oceny ofert: Kryterium A - cena oferty (60%) Punkty za cenę będą przyznawane wg wzoru: Cn C = --------- x 100 pkt x 60% gdzie: Cw C - ilość punktów za cenę oferty danego Wykonawcy Cn - cena najniższa ze wszystkich ważnych badanych ofert, Cw - cena danego Wykonawcy. Kryterium B - parametry techniczne (30%) Punkty za (parametry techniczne) będą naliczane według wzoru: Pw Pt = ______ x 100 pkt x 30% gdzie: Pmax Pt - ilość punktów za parametry techniczne, Pw - ilość punktów za parametry techniczne oferty badanej danego Wykonawcy, Pmax - ilość punktów za ocenę techniczną ważnej oferty najlepszej pod względem technicznym, Lp. Parametr oceniany Liczba przyznanych punktów Parametr oferowany 1. Maksymalne ciśnienie w całym zakresie przepływów mniej niż 670 bar - 0 pkt więcej niż 670 bar - 5 pkt 2. Zakres przepływu dla pompy (górna granica) więcej niż 2.0 ml/min - 0 pkt. mniej niż 2.0 ml/min - 5 pkt. 3. Pojemność pieca do kolumn (kolumny 30 cm) mniej niż 4 - 0 pkt. więcej niż 4 - 5 pkt 4. Zakres nastrzyku (górna granica) mniej niż 200 ?l- 0 pkt. więcej niż 200 ?l - 5 pkt. 5. Zakres wzbudzenia detektora fluorescencyjnego (górna granica) mniej niż750 nm - 0 pkt. więcej niż750 nm - 5 pkt 6. Wbudowany degazer Nie - 0 pkt Tak - 5 pkt Kryterium C - okres gwarancji (10%) Punkty za (gwarancję) Pg będą przyznawane na podstawie tabeli: Lp. Parametr oceniany Liczba przyznanych punktów Parametr oferowany 1. Okres gwarancji 12 miesięcy - 0 pkt. Za każde 6 miesięcy powyżej 12 miesięcy 2 pkt, łącznie jednak nie więcej niż 10 pkt. maksymalnie 30 pkt. Ocena końcowa oferty (łączna ilość punktów): Ok = C + Pt + Pg gdzie: Ok - ocena końcowa oferty, C - ilość punktów za cenę, Pt - ilość punktów za parametry techniczne Pg - ilość punktów za gwarancję Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryteria..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 4 - Wykaz dostaw) 6)dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - 3 (trzy) referencje. Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem wynikającym z przepisów. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.6
  • 2 - Parametry techniczne w skali 100 pkt - 0.3
  • 3 - Okres gwarancji w skali 100 pkt - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, w Biurze Obsługi Klienta - pokój 7a..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Norway grants.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.