eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Remont w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Zduńska Wola: Remont w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi
Numer ogłoszenia: 289138 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247072 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, faks 43 8246166; 8234184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch niezależnych od siebie części: CZĘŚĆ 1 1) Wymiana bram garażowych i drzwi wejściowych do piwnicy oraz remont schodów zewnętrznych - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11, budynek A. 2) Remont pomieszczeń socjalnych oraz sanitariatów na parterze i w piwnicy - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11, budynek A. 3) Malowanie i wymiana wykładzin w pokojach biurowych - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11, budynek A. 4) Remont kanału melioracyjnego - Sieradz (98-200), ul. Piłsudskiego 8. 5) Malowanie pokoi biurowych, klatek schodowych i korytarza na II piętrze wraz z wymianą wykładzin w pokojach biurowych - Sieradz (98-200), ul. Piłsudskiego 8. 6) Malowanie elewacji, konserwacja dachu, naprawa obróbek blacharskich i kominów wentylacyjnych - Pajęczno (98-330), ul. Wiśniowa 10. CZĘŚĆ 2: 1) Remont schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych - Pabianice (95-200), ul. Kościuszki 31. 2) Malowanie i wymiana wykładzin w pokojach biurowych - Pabianice (95-200), ul. Kościuszki 31. 3) Malowanie i wymiana wykładzin w pokojach biurowych - Łask (98-100), ul. Kościuszki 14. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Udział podwykonawców w realizacji zamówienia nie może być większy niż 20 % przedmiotu zamówienia (należy określić w odniesieniu do wartości umowy). Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom zamawiający uzna, że wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonywania i odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386122,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 465667,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Remontowo Budowlanych, ul. Leszczynowa 3/5, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84707,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101892,10

  • Oferta z najniższą ceną: 101892,10 / Oferta z najwyższą ceną: 103000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.