eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Dostawa i montaż wyposażenia budynku ratusza zgodnie z opracowaną aranżacją wnętrz w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum miasta Zduńska Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Zduńska Wola: Dostawa i montaż wyposażenia budynku ratusza zgodnie z opracowaną aranżacją wnętrz w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum miasta Zduńska Wola
Numer ogłoszenia: 289136 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246390 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia budynku ratusza zgodnie z opracowaną aranżacją wnętrz w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum miasta Zduńska Wola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa mebli systemowych i wyposażenia kawiarni oraz wykonanie mebli na wymiar, ich dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego i towarzyszącego w budynku Ratusza - Zduńskowolskiego Centrum Integracji w zakres którego wchodzi transport, wykonanie/dostawa, wniesienie, montaż instalacja mebli oraz sprzętu towarzyszącego z przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz wyposażenia. Szczegółowy opis i wytyczne w zakresie jakości, kolorystyki i wykończenia wyposażenia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt wykonawczy - wnętrza-wyposażenia meblowe oraz technologia kuchni. 1) Dostarczanie i montaż może odbywać się wyłącznie zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2) Zamawiający informuje, że w czasie montażu mebli we wskazanych pomieszczeniach nie będzie posiadał dostępu do urządzenia dźwigowego. 3) Oferowane meble mają być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, tkaniny tapicerskie, okucia i inne), tj. posiadających znak CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz z materiałów posiadających atesty jakościowe o klasie higieniczności E1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli. 4) Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia musi dostarczyć do odpowiednich mebli, zgodnie z wymaganiami, certyfikaty i atesty, opinie: zgodne lub odpowiadające normom opisanym poniżej: w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 127 27:2004, klasyfikację ogniową w zakresie zapalności mebli tapicerskich z normą PN-EN 1021-1:2007, PN-EN 1021-2:2007 klasyfikujący produkt jako trudnozapalny, atesty odporności na ścieranie tkaniny. Certyfikaty, atesty, opinie, zaświadczenia mają być wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5. W zakresie mebli systemowych oraz wyposażenia kawiarni ilości oraz opisy zawarte w Wykazie wyposażenia (załącznik nr 9 do SIWZ) mają charakter obligatoryjny i pierwszorzędny, a rysunki i opisy przy rysunkach w projekcie wykonawczym mają charakter uzupełniający. W przypadku rozbieżności w zakresie ilościowym pomiędzy rysunkami i opisami przy rysunkach w projekcie wykonawczym a Wykazem wyposażenia, pierwszeństwo mają zapisy w Załączniku nr 9 do SIWZ - Wykaz wyposażenia. 6. W zakresie mebli na wymiar ilości zawarte w Wykazie wyposażenia (załącznik nr 9 do SIWZ) mają charakter obligatoryjny i pierwszorzędny, a szczegóły wykonawcze zawarte są na rysunkach i w opisach przy rysunkach w projekcie wykonawczym. 7. Wszystkie meble posiadające zamki mają posiadać 3 komplety kluczy, które zostaną przekazane Zamawiającemu. 8. Meble należy rozmieścić i zamontować w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych w Załączniku nr 9 do SIWZ (Wykaz wyposażenia) oraz przygotować do użytku tj. wypoziomować, wyregulować drzwi, szuflady itp. 9. Po zamontowaniu mebli Wykonawca ma obowiązek uprzątnąć miejsce montażu, w tym we własnym zakresie zagospodarować odpady i opakowania jednorazowe. 10. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 11. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie wyposażenia przez Zamawiającego i/lub Nadzór Autorski przed dostawą i montażem. 12. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń i dokonać ewentualnej weryfikacji ustawienia oraz wymiarów. 13. W przypadku gdy podczas rozmieszczania i montażu mebli okaże się, że w celu prawidłowego ich montażu i rozmieszczania niezbędne jest ich dostosowanie pod względem wymiarów, Wykonawca zobowiązany jest wykonać te prace bez dodatkowego wynagrodzenia. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie mebli lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy w przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. b) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych mebli, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę meble, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia meble o podanych parametrach referencyjnych. c) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 79.90.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola - WND.RPLD.06.01.00-00-002 11 Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTH SOLIDNI Sp. z o.o., ul. Wrocławska 25/3,, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604381,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 798616,86

  • Oferta z najniższą ceną: 798616,86 / Oferta z najwyższą ceną: 975296,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.