eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › REMONTY DRÓG GMINNYCHUL.POLNEJ W BOLESŁAWIU UL. KRÓTKIEJ W KRZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Bolesław: REMONTY DRÓG GMINNYCH: UL.POLNEJ W BOLESŁAWIU UL. KRÓTKIEJ W KRZU
Numer ogłoszenia: 289116 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław , ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, faks (032) 642 48 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG GMINNYCH: UL.POLNEJ W BOLESŁAWIU UL. KRÓTKIEJ W KRZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONTY DRÓG GMINNYCH: UL.POLNEJ W BOLESŁAWIU UL. KRÓTKIEJ W KRZU Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawyp.z.p. tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania - zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł kazde. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami, w tym co najmniej jedna osoba - kierownik budowy - powinnien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien posiadać co najmniej następujący sprzęt, urządzenia, środki transportu (własny, dzierżawa): - Zestaw walcy (do podbudowy, nawierzchni) - 1 komplet - Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - Ładowarko-koparka - 1 szt. - Równiarka - 1 szt. - Samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. - Skrapiarka do bitumu - 1 szt. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie w/w warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składają następujące dokumenty, informacje, oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, środków transportu -jakimi dysponuje wykonawca. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Formularz wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 5 Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kierownika budowy łącznie z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Informację o doświadczeniu Wykonawcy - Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające - referencje, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7) KOSZTORYS OFERTOWY - załącznik nr 7 (oddzielny dla danego zadania) 8) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, jeżeli upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslaw.top.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać (nieodpłatnie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław (pok. nr 9)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław (pok. nr 15 sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.