Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Zakopane: Organizacja i przeprowadzenie kursów prawa jazdy kat. C, D, C+E, kursów kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C i D oraz kursów kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej dla prawa jazdy kat. D.
Numer ogłoszenia: 289090 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem , ul. ks. Józefa Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 154 79, faks 0-18 20 154 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów prawa jazdy kat. C, D, C+E, kursów kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C i D oraz kursów kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej dla prawa jazdy kat. D..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy, który przeprowadzi kursy z zakresu prawa jazdy kat. C, D, C+E, kursy kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kat. C i D oraz kursy kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej dla prawa jazdy kat. D. Uczestnikami kursów będą osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zakopanem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości skłądania ofert częściowych, oferta musi dotyczyć wszystkich niżej wymienionych kursów: I. Kursu prawa jazdy kat. C dla 4 osób bezrobotnych posiadających prawo jazdy kat. B; II. Kursu prawa jazdy kat C+E dla dwóch osób (w tym jedna osoba posiada prawo jazdy kat C, druga będzie uczestniczyła najpierw w szkoleniu z zakresu prawa jazdy kat. C; III. Kursu prawa jazdy kat D dla 2 osób, które posiadają prawo jazdy kat. C; IV. Kursu prawa jazdy kat. D dla 1 osoby, która posiada prawo jazdy kat. B i ma ukończone 21 lat. Art. 8 ust. 1 pkt 7 lit. b w związku z art. 9 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.), stanowią że, aby można było przystąpić do kursu prawa jazdy kat. D należy mieć ukończone 24 lata lub posiadać kwalifikację wstępną dla prawa jazdy kat D lub kwalifikację wstępną przyspieszoną dla prawa jazdy kat. D (do którego można warunkowo przystąpić mając ukończone 21 lat). W przypadku, gdy wnioskodawca ma ukończone 21 lat może kierować wyłącznie pojazdami wykonywującymi regularne przewozy osób na liniach komunikacyjnych na trasie nieprzekraczającej 50 km. W związku z powyższym osoba bezrobotna kierowana na szkolenie musi najpierw ukończyć kurs i zdać pozytywnie egzamin z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat D, aby mogła przystąpić do kursu prawa jazdy kat.D. V. Kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C dla 4 osób bezrobotnych. VI.Kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. D dla 1 osoby bezrobotnej, która ukończyła 21 lat i zgodnie art.9 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz.1265 z późn. zm.) osoba taka może kierować wyłącznie pojazdami wykonującymi regularne przewozy osób na liniach komunikacyjnych na trasie nieprzekraczającej 50 km. VII. Kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej dla prawa jazdy kat D dla 2 osób bezrobotnych, które posiadają prawo jazdy kat C oraz kwalifikację wstępną przyspieszoną dla prawa jazdy kat C..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów w postaci oświadczenia o aktualnym wpisie do właściwego rejestru krajowego lub zagranicznego oraz kopii zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców wydanego przez właściwego dla miejsca prowadzenia działalności starostę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli wykonawca wykaże przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia obejmującego zającia teoretyczne i praktyczne z przedmiotu szkolenia. Jeżeli zajęcia będą prowadzone przez różnych wykładowców i instruktorów należy wskaząc doświadczenie każdego z nich oddzielnie z właściwej specjalności.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń dot. potencjału technicznego, wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, wg formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki, w jakich umowa zawarta z wykonawcą moze ulec zmianie zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupzakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
ul. Ks. Stolarczyka 14
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem ul. Ks. Stolarczyka 14 34-500 Zakopane sekretariat - pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.