eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Gdańsk: dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 289034 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest :
a) dostawa:
- 17 szt. sieciowych drukarek laserowych,
- 5 szt. drukarek sieciowych z funkcją faksu,
- 1 szt. kolorowej drukarki sieciowej,
- 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.
b) pełnienie serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny realizowany przez wykonawcę musi być oparty na zasadach zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub odpowiednikiem polskim czyli PN-EN ISO 9001:2009.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
­Specyfikacja techniczna sieciowych drukarek laserowych - załącznik nr 1 do siwz;
­Specyfikacja techniczna drukarek z funkcją faksu - załącznik nr 2 do siwz;
­Specyfikacja techniczna kolorowej drukarki sieciowej - załącznik nr 3 do siwz;
­Specyfikacja techniczna urządzeń wielofunkcyjnych - załącznik nr 4 do siwz.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 30 % wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.13.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/ lub 3 minimum 2 dostawy drukarek o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda.
      - w przypadku składania oferty na zadanie 4 minimum 2 dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/ lub 3 i zadanie 4 minimum 2 dostawy drukarek o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda i minimum dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3) Udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne (niezależnie od gwarancji producenta).
    4) Złożyć Formularze cenowe odpowiednio na zadanie 1, 2, 3 i 4, które należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego.
    5) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.09.2013.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 05.08.2013 r. godzina 10:15,
    miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 - świetlica.
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe - specjalista ds. zamówień publicznych,
    80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11,
    tel. 58 320 02 20.
    Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11,
    tel. 58 320 10 32.
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 17 sztuk sieciowych drukarek laserowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 sztuk sieciowych drukarek laserowych, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą - załącznik nr 1 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą - załącznik nr 2 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 sztuki kolorowej drukarki sieciowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka kolorowej drukarki sieciowej, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą - załącznik nr 3 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą - załącznik nr 4 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.