eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usł.szkoleniowe oraz org.wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na ter.Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście P-śl realizowane w ramach Pr.Oper.acyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Dział.7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddział.7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Przemyśl: Usł.szkoleniowe oraz org.wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na ter.Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście P-śl realizowane w ramach Pr.Oper.acyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Dział.7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddział.7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR
Numer ogłoszenia: 288908 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu , ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750559, faks 016 6750559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usł.szkoleniowe oraz org.wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na ter.Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście P-śl realizowane w ramach Pr.Oper.acyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Dział.7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddział.7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, oraz organizacja wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe postępowanie składa się z dwóch części, zawierających łącznie 7 Pakietów. Część I dotyczy usługi rehabilitacyjnej i obejmuje następujący Pakiet: Pakiet I.1. Organizacja wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla 11 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym (nie wymagających opieki) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usług rehabilitacyjnych określony został w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ . Miejsce organizacji wyjazdu: Województwo Podkarpackie lub Małopolskie Część II dotyczy szkoleń zawodowych i obejmuje następujące Pakiety: Pakiet II.1. Masaż klasyczny dla 12 osób, Pakiet II.2. Opieka nad osobą niepełnosprawną dla 11 osób, Pakiet II.3. Przewóz towarów niebezpiecznych dla 20 osób, Pakiet II.4 Kurs operator żurawi przenośnych dla 8 osób, Pakiet II.5. Kurs operator zagęszczarek i ubijaków wibrujących dla 4 osób, Pakiet II.6 Kurs komputerowy ECDL Advanced AM3 - Przetwarzanie tekstów dla 9 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie szkoleń zawodowych określony został w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ . Miejsce prowadzenia szkolenia: Przemyśl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 85.31.25.00-4, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1. jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365), 2. jest wpisany do rejestru instytucji prowadzących kursy dokształcające prowadzonego przez Urząd Marszałkowski w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych, stosownie do artykułu 12 ust. 1 ustawy z dnia 28 października 2002 roku o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 199 poz. 1671 z późn. zm.). (dotyczy Części II Pakiet II.3) 3. posiada potwierdzenie spełnienia wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydane na podstawie § 26 ust. 3 ww. rozporządzenia przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. (dotyczy Części II Pakiet II.5) 4. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca : 1. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi/ szkolenia dla minimum 5 osób każda, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta , 2. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1. złoży oświadczenie, że posiada lokal z odpowiednimi warunkami i wyposażeniem dydaktycznym, a to (dotyczy Części II Pakietów II.1-II.6): a) pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i wielkość jest adekwatna do liczby Pakietów, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danego Pakietu, jak również program szkolenia opisany w Załączniku nr 1.2 do SIWZ b) dla części zamówienia, w programie których przewidziane są zajęcia z obsługi komputera, Wykonawca posiada: - samodzielne stanowiska komputerowe dla każdego z uczestników szkolenia, - 1 faks na 1 grupę uczestników szkolenia, - 1 kserokopiarkę na 1 grupę uczestników szkolenia. 2. złoży oświadczenie, że posiada odpowiedni ośrodek rehabilitacyjny (dotyczy Części I Pakiet I.1). Ośrodek taki powinien być przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, dysponujący bazą zabiegową z nowoczesnym sprzętem rehabilitacyjnym, salą gimnastyczną, siłownią. Ośrodek powinien posiadać jadalnię i miejsce do wspólnego spędzania wolnego czasu ( np. świetlica z telewizorem, stoły do tenisa stołowego, bilard). Przy ośrodku powinno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo rekreacyjnych. Uwaga: Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający za spełniony jeżeli Wykonawca: 1. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Program wyjazdu (dotyczy Części I Pakiet I.1 ). Program wyjazdu winien zawierać w szczególności: 1) nazwę i zakres zorganizowanego wyjazdu, 2) sposób organizacji wyjazdu, 3) miejsce zorganizowania wyjazdu, 4) wskazania koordynatora działań pobytu odpowiedzialnego za dowóz uczestników wyjazdu tam i z powrotem, zapewnienie bezpieczeństwa, organizację zajęć oraz czasu wolnego i wypoczynku 5) zakres tematyczny i wymiar zajęć będących przedmiotem zamówienia: - w ramach zajęć fizycznych usprawniających psychoruchowo - w ramach zajęć rehabilitacyjnych - w ramach zajęć integracyjnych 2. Kwestionariusz kursu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ (dotyczy Części II Pakiety II.1 - II.6). 3. Program szkolenia - który ma stanowić załącznik do kwestionariusza kursu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Części II Pakiety II.1 - II.6). Program szkolenia winien zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3) cele szkolenia, 4) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, 5) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 6) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 7) sposób sprawdzania efektów szkolenia, w tym precyzyjny opis, w jaki sposób Wykonawca zamierza spełnić wymóg indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 4. Wykaz sal wykładowych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę komputerów, itp.) jakie posiada/jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji szkolenia - Załącznik nr 11 do SIWZ (dotyczy Części II Pakiety II.1 - II.6).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, trenerów, instruktorów, psychologów, doradców itp.) wraz z informacjami i dokumentami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. (dotyczy Części II Pakiety II.1 - II.6). 2. Oświadczenie kadry dydaktycznej/osób uczestniczących w realizacji zamówienia o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji kursu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. (dotyczy Części II Pakiety II.1 - II.6). 3. Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Zamawiający dopuszcza różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, Akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, Atesty itp. (dotyczy Części II Pakiety II.1 - II.6).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian umowy w zakresie Części I Pakiet I.1: 1. W przypadku przerwania zajęć przez Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty wyjazdu Uczestnika, który przerwał zajęcia za okres uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników wyjazdu (wynagrodzenie osób przeprowadzających zajęcia, koszty zakwaterowania, wynajem pomieszczeń). 2. W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w wyjeździe jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt szkolenia jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu wyjazdu (wynajem pomieszczeń, koszty zakwaterowania, wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie). Warunki zmian umowy w zakresie Części II Pakiety II.1-II.6: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na doradztwo/szkolenie nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. Skierowanie nowego Uczestnika, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest dopuszczalne jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zrealizował nie więcej niż liczbę godzin wskazanych w SIWZ przy opisie poszczególnych części zamówienia doradztwa/szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań, aby nowy Uczestnik uzupełnił materiał objęty doradztwem/szkoleniem o zakres, w którym Uczestnik nie brał udziału. (jeżeli dotyczy), 3. W przypadku gdy po przerwaniu zajęć przez Uczestnika, grupa szkoleniowa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty szkolenia Uczestnika, który przerwał zajęcia za okres uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie, wynajem sal wykładowych). 4. W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w szkoleniu jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt szkolenia jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu szkolenia (wynajem pomieszczeń, wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu ul. Leszczyńskiego 3 37 - 700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, I piętro, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Środki finansowe są przyznane w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie. Uwaga: 1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną spośród wymienionych części, obejmujących Pakiety: w Części I - Pakiet I.1, w Części II - Pakiety od II.1 do II. 5, łącznie w Części II - Pakiet II.6, a także na dwie wybrane części lub całość przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety z zastrzeżeniem pakietów: II.1.,II.2.,II.3.,II.4.,II.5, na które należy złożyć ofertę łącznie. 3. W zakresie Części II, Pakiety II.1, II.2, II.3, II.4, II.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - w tym zakresie należy złożyć ofertę łącznie na wszystkie wymienione w niniejszym punkcie pakiety tj. Pakiet II.1, II.2, II.3, II.4, II.5 . UWAGA: Szczegółowy planowany termin realizacji zamówienia jest następujący: - w zakresie Części I Pakietu I.1.: w dniach 08.11.2010 r. - 12.11.2010 r. , zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego, - w zakresie Części II Pakiet II.1: październik- listopad 2010r. Pakiet II.2: październik 2010 r. Pakiet II.3: listopad 2010 r. z zastrzeżeniem, że zajęcia nie mogą odbywać się w terminie 08.11.2010 r. - 12.11.2010 r. Pakiet II.4: od 15.11.2010 r. do 24.11 2010 r. Pakiet II.5: listopad 2010 r. Pakiet II.6: od 25.11.2010 r. do 03.12.2010 r. , zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Pakiet I.1. Organizacja wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla 11 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym (nie wymagających opieki) ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla 11 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym (nie wymagających opieki) . Planowany termin realizacji zamówienia ustala się : w zakresie Części I Pakietu I.1.: w dniach 08.11.2010 r. - 12.11.2010 r. , zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.1. Masaż klasyczny dla 12 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie :masaż klasyczny dla 12 osób. Planowany termin realizacji zamówienia ustala się : Pakiet II.1: październik- listopad 2010r. , zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie Wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet II.2. Opieka nad osobą niepełnosprawną dla 11 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie : opieka nad osobą niepełnosprawną dla 11 osób. Planowany termin realizacji zamówienia ustala się: Pakiet II.2: październik 2010 r., zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet II.3. Przewóz towarów niebezpiecznych dla 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie: Przewóz towarów niebezpiecznych dla 20 osób. Planowany termin realizacji zamówienia ustala się : Pakiet II.3: listopad 2010 r. z zastrzeżeniem, że zajęcia nie mogą odbywać się w terminie 08.11.2010 r. - 12.11.2010 r. , zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet II.4 Kurs operator żurawi przenośnych dla 8 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie: operator żurawi przenośnych dla 8 osób. Planowany termin realizacji zamówienia ustala się : Pakiet II.4: od 15.11.2010 r. do 24.11 2010 r., zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet II.5. Kurs operator zagęszczarek i ubijaków wibrujących dla 4 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie: operator zagęszczarek i ubijaków wibrujących dla 4 osób. Planowany termin realizacji zamówienia ustala się: Pakiet II.5: listopad 2010 r., zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet II.6 Kurs komputerowy ECDL Advanced AM3 - Przetwarzanie tekstów dla 9 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie :Kurs komputerowy ECDL Advanced AM3 - Przetwarzanie tekstów dla 9 osób. Planowany termin realizacji zamówienia ustala się : Pakiet II.6: od 25.11.2010 r. do 03.12.2010 r. , zgodnie z programem przedłożonym wraz z ofertą oraz harmonogramem opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.