eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Szamotuły: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 288822 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237286 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927501, faks 061 2920072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Szamotuły o łącznej powierzchni 317 430 m2. Za czynności wykonywanie w okresie letnim Zamawiający rozumie czynności wykonywane w okresach: od 01.08.2014 r. do 31.10.2014 r. Za czynności wykonywane w okresie zimowym Zamawiający rozumie czynności wykonywane w okresach od 01.11.2014 r.-31.12.2014 r. Zakres prac odnoszących się do przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: lp zakres czynności okres wykonania (L-letni, Z-zimowy) częstotliwość wykonania 1. Koszenie trawników, w pasie drogowym dróg gminnych w mieście Szamotuły, stałe i niezwłoczne wywożenie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, utylizacja skoszonej trawy z chodnika oraz jezdni. Wywóz zgromadzonych odpadów w miejsce uzgodnione z Zamawiającym, lecz nie dalej niż na odległość 20 km. załącznik nr 8 do specyfikacji-2 razy w miesiącu załącznik nr 9 do specyfikacji-raz do końca roku okres letni. 2. Koszenie trawników i poboczy w pasie drogowym drogi gminnej na terenie Gminy Szamotuły - załącznik nr 7 do specyfikacji. okres letni raz do końca roku 3. Koszenie parków, zieleńcy, skwerów oraz innych terenów zielonych - załącznik nr 6 do specyfikacji. Okres letni 2 razy w miesiącu 4. Wygrabianie i oczyszczanie terenów zielonych - załączniki nr 3, 4, 5, 6 do specyfikacji tj. zbieranie kamieni, gruzu, gałęzi, liści, oraz wywóz odpadów w miejsce uzgodnione z Zamawiającym lecz nie dalej niż na odległość 20 km. okres letni i zimowy na bieżąco 5. Pielęgnacja i utrzymanie krzewów i żywopłotów - załączniki nr 3, 4 do specyfikacji, w tym: przycinanie-1 raz w sezonie utrzymanie w czystości i porządku pasa gruntu, na którym posadzony jest krzew lub żywopłot-na bieżąco Okres letni i zimowy. 6. Założenie i pielęgnacja kwietników/rabat - załącznik nr 5 do specyfikacji: zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów cebulowych (np. tulipany, narcyzy) w ilości 10.000 sztuk w odmianach i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym pielęgnacja istniejących rabat kwiatowych, w tym podlewanie, odchwaszczanie, pielenie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, nawożenie, zwalczanie szkodników, przygotowanie gruntu na okres zimowy okres letni-na bieżąco, w zależności od potrzeb 7. Pielęgnacja i przycinanie drzew wysokich (powyżej 3 metrów wysokości) w pasie drogowym dróg gminnych z użyciem podciągnika z koszem. Wykonanie przeglądów drzewostanu pod względem zagrożenia dla ruchu kołowego i pieszego oraz ścinka drzew stanowiących zagrożenie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym okres Letni i Zimowy 20 szt./rok Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowe wymagania Zamawiającego zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Podwykonawstwo 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców,na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający, w terminie 14 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej. 4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna NADZIEJA, ul. 3 Maja 12, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238459,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.