eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z pomieszczeniami biurowymi, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem przeszkleń zewnętrznych, z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Białystok: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z pomieszczeniami biurowymi, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem przeszkleń zewnętrznych, z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 288758 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stadion Miejski Sp. z o.o. , ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-428 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 66 10 802, faks 85 66 10 802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z pomieszczeniami biurowymi, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem przeszkleń zewnętrznych, z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ulicy Słonecznej 1. z podziałem na części: Część A - usługi sprzątania: Stadionu Miejskiego, ul. Słoneczna 1 w Białymstoku oraz pomieszczeń biurowych Część B - usługi sprzątania trybun i siedzisk stadionowych Część C - usługi mycia przeszkleń zewnętrznych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy postępowania części A - zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 2 usługi sprzątania obiektu użyteczności publicznej o powierzchni min. 2 000 m2, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; 2. Dotyczy postępowania część B, części C- spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku dysponowania zasobami podmiotu trzeciego - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca w takiej sytuacji, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażając w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie (o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 są: a) poświadczenie, z tym, ze w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy/usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum); w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w formie aneksu, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, w tym z uwzględnieniem zmian z zakresu działalności i przekształceń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadion.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Lipowa 32 lok 304 15-428 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Lipowa 32 lok 304 15-428 Białystok Sekretariat III piętro, lok 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - usługi sprzątania: Stadionu Miejskiego, ul. Słoneczna 1, Białystok oraz pomieszczeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ulicy Słonecznej 1. 1) opis obiektu: a) budynek ma 4 poziomy, b) całkowita powierzchnia do sprzątania oraz utrzymania czystości wewnątrz budynku, wykaz poszczególnych pomieszczeń, przestrzeni z danego poziomu obiektu, parkingów oraz dróg z podaną powierzchnią, została opisana w dalszej części tekstu. 2) wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do: a) utrzymania czystości, b) wykonywania innych czynności, takich jak drobne prace czyszczące, szczegółowo nieopisane, a konieczne do utrzymania czystości w obiekcie, c) wykonywania czynności porządkowych po przeprowadzonych remontach, d) zapewnienia, na wniosek zamawiającego, dyżurów serwisu sprzątającego w przypadku okazjonalnych potrzeb Zamawiającego (konferencje, narady, odprawy, itp.), e) mycia i czyszczenia wszystkich wskazanych powierzchni i sprzętu, f) mycia pomieszczeń, holi, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, toalet i wyposażenia, g) mycia przeszkleń wewnątrz i zewnątrz budynku, h) czyszczenia tapicerki meblowej, mebli, i) czyszczenie wykładzin, j) czyszczenia parkingów i dróg wewnątrz obiektu, k) opróżniania koszy na odpady. Częstotliwość sprzątania: od 4 do 5 razy w miesiącu. Każda niewykorzystana usługa sprzątania w danym miesiącu, pozostaje w dyspozycji Zamawiającego. Wykaz pomieszczeń i powierzchni - w zależności od częstotliwości sprzątania - została opisana w dalszej części tekstu. Zamawiający o terminie wykonania usług comiesięcznych i interwencyjnych, będzie informował wykonawcę z 48 - godzinnym wyprzedzeniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - usługi sprzątania trybun i siedzisk stadionowych na trybunach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi sprzątania trybun i siedzisk stadionowych na trybunach Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ulicy Słonecznej 1. Zakres usługi obejmuje alternatywnie: 1) sprzątanie siedzisk stadionowych: a) wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do mycia siedzisk - maksymalnie do 22 400 szt., w zależności od każdorazowego zamówienia; każdorazowe zamówienie obejmować będzie daną ilość sektorów- sektor liczony po 1 000 siedzisk, b) czyszczenia siedzisk z dwóch stron oraz oparcia z dwóch stron wraz z konstrukcją metalową krzesełka, c) sprzątanie schodów na obszarze danego sektora. 2) sprzątanie trybun stadionu: a) sprzątanie schodów w obszarze danego sektora. b) czyszczenie betonowych powierzchni pomiędzy rzędami siedzisk na mokro i na sucho z zanieczyszczeń i plam. Zamawiający będzie określał liczbę siedzisk do czyszczenia, będącą wielokrotnością 1 000 siedzisk. Zamawiający dopuszcza sprzątanie różnej ilości sektorów w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający przyjmuje średnią ilość sektorów do sprzątania w ilości 10 sektorów. Zamawiający będzie określał liczbę sektorów trybun stadionowych do czyszczenia, maksymalnie po 35 przestrzeni między siedziskami w 1 sektorze. Zamawiający dopuszcza sprzątanie różnej ilości sektorów w zależności od zapotrzebowania. Siedziska lub trybuny będą sprzątane na zgłoszenie Zamawiającego - sprzątanie interwencyjne, na telefon i drogą elektroniczną. Zamawiający o terminie wykonania usług interwencyjnych, będzie informował wykonawcę z 48 - godzinnym wyprzedzeniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - usługi mycia przeszkleń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego mycia zewnętrznych przeszkleń, szyb budynku Stadionu Miejskiego w Białymstoku wraz z myciem ościeżnic, parapetów i łamaczy, zwanej dalej usługą. Okres wykonania usługi będzie obowiązywał od dnia 01.10.2014 r. do końca umowy. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi co najmniej 2 razy, w planowanych miesiącach: IV, VII. Wskazane miesiące mogą ulec zmianie. Wspólny Słownik Zamówień: 90.91.13.00-9 - usługi czyszczenia okien Usługa wykonywana będzie na poziomach od zewnętrznej strony budynku: a) poziom 1 - znajduje się poza długością promenady, obejmuje łącznie 116,50 m2 przeszkleń, znajduje się na wysokości 5,40 m od podłoża, b) poziom 2 - obejmuje łącznie powierzchnię 329 m2 przeszkleń, znajduje się na wysokości 9,66 m od podłoża, c) poziom 3 - obejmuje łącznie 372,50 m2 przeszkleń, znajduje się na wysokości 13,10 m od podłoża, przy czym maksymalna wysokość przeszkleń na poziomie 3, wynosi 15,90 cm Wykonawca wykona usługę, będącą przedmiotem zamówienia, przy użyciu metod alpinistycznych bądź przy użyciu podnośnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.