Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Mosina: Projekt sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Mosiny
Numer ogłoszenia: 288741 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Mosiny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Gminy Mosina Mosina, obejmująca zadania : Zadanie nr 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys.nr1) dla wsi Borkowice długości ok. 4270 mb. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100 mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej dla sieci wodociągowej dla poszczególnych rejonów (rys.nr2) wsi Bolesławiec. Rejon I długości 272mb Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. wersji na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Rejon II wsi Bolesławiec długości 310 mb Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. wersji na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) pomiary geologiczne z odwiertami 1 na 100mb wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Rejon III wsi Bolesławiec długości 530 mb Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 3. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowe j (rys.nr3) dla wsi Daszewice długości 92 mb. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f ) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 4. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej dla sieci wodociągowej (rys. nr 4) wsi Drużyna długości 45mb. Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 5. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys.nr5) dla wsi Dymaczewo Nowe długości ok.1545 mb z rur PE O180mm. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j )opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 6. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano- wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys. nr 6) dla wsi Dymaczewo Stare długości ok.1200 mb w układzie pierścieniowym z rur PE O180mm . Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 5 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD w PDF c) opracowanie przedmiaru robót - 5 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 7. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys. nr 7) dla wsi Krosno długości ok.1 600 mb z rur PE O125mm. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 8. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej (rys.nr8) dla wsi Nowinki długości ok.295mb (ul. Krótka/Widokowa) Rejon1 Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 9. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej (rys. nr 9) dla wsi Nowinki długości ok.200 mb (ul. Rolna) - kanalizacja grawitacyjna O200mm ok.100mb - przepompownia ścieków - rurociąg tłoczny O90mm ok.100mb Rejon 2 Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 5 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 10. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej (rys.nr10) dla wsi Rogalinek długości ok.435mb. Projekt powinien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów siec g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Jednocześnie Gmina Mosina informuje iż: 1. Średnice projektowanych sieci dla poszczególnych zadań winny być wg wydanych warunków AQUANET-u. 2. Gmina Mosina nie posiada bilansu ścieków na kanalizowanym terenie. 3. Przewidujemy zaprojektowanie przepompowni ścieków w Nowinkach przy ulicy Rolnej. 4. Dla terenów objętych zakresem projektowym obowiązuje studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Treść uchwał można znaleźć w: Gip>prawo>uchwały Rady kadencja 2006-2010>sesja LVI/386/60 z dnia 26.02.2010. 5. W celu realizacji zadania należy wystąpić o decyzję lokalizacji inwestycji w oparciu o mapy w skali 1:1000. 6. Zakres projektowania sieci to drogi gminne. 7. Gmina Mosina nie przewiduje projektowania przyłączy do sieci wodociągowych. Przyłącza kanalizacyjne winy być zaprojektowane do każdej działki budowlanej max 2m w granicy poszczególnych działek. 8. Projektowane kanalizacje nie przebiegają w drogach asfaltowych. Jako odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych przyjąć tłuczniowanie o grubości warstwy tłucznia gr.=20cm i szerokości 5m. 9. Tereny projektowanej inwestycji nie są terenami zamkniętymi. 10. Na terenach projektowanych nie ma obszarów chronionych NATURA 2000. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającej na opracowaniu dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 35.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania i nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, c) innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub organów administracji. 2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mosina.wokiss.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- Zakup samochodu patrolowo gaśniczego z wyposażeniem
- Modernizacja systemu wentylacji i dachu świetlicy w Czapurach
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego (2)
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zbiornika retencyjnego wraz z układem pompowym przy ul. Prokocimskiej w Krakowie - etap 2
- Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.