eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Projekt sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Mosiny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Mosina: Projekt sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Mosiny
Numer ogłoszenia: 288741 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Mosiny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Gminy Mosina Mosina, obejmująca zadania : Zadanie nr 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys.nr1) dla wsi Borkowice długości ok. 4270 mb. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100 mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej dla sieci wodociągowej dla poszczególnych rejonów (rys.nr2) wsi Bolesławiec. Rejon I długości 272mb Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. wersji na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Rejon II wsi Bolesławiec długości 310 mb Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. wersji na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) pomiary geologiczne z odwiertami 1 na 100mb wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Rejon III wsi Bolesławiec długości 530 mb Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 3. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowe j (rys.nr3) dla wsi Daszewice długości 92 mb. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f ) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 4. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej dla sieci wodociągowej (rys. nr 4) wsi Drużyna długości 45mb. Projekt winien zawierać a) 5 egz. wersji papierowej 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 5. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys.nr5) dla wsi Dymaczewo Nowe długości ok.1545 mb z rur PE O180mm. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j )opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 6. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano- wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys. nr 6) dla wsi Dymaczewo Stare długości ok.1200 mb w układzie pierścieniowym z rur PE O180mm . Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 5 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD w PDF c) opracowanie przedmiaru robót - 5 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 7. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej (rys. nr 7) dla wsi Krosno długości ok.1 600 mb z rur PE O125mm. Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz. wersji papierowej - 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 8. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej (rys.nr8) dla wsi Nowinki długości ok.295mb (ul. Krótka/Widokowa) Rejon1 Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 9. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej (rys. nr 9) dla wsi Nowinki długości ok.200 mb (ul. Rolna) - kanalizacja grawitacyjna O200mm ok.100mb - przepompownia ścieków - rurociąg tłoczny O90mm ok.100mb Rejon 2 Projekt winien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 5 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów sieci g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geologiczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Zadanie nr 10. Opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej (rys.nr10) dla wsi Rogalinek długości ok.435mb. Projekt powinien zawierać: a) 5 egz. wersji papierowej oraz 2 egz. na CD w PDF b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD c) opracowanie przedmiaru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - w 3 egz. wersji papierowej - w 2 egz. na CD f) uzyskanie wszelkich uzgodnień poszczególnych administratorów siec g) uzyskanie wszelkich map h) dokumentacja geotechniczna (z odwiertami 1 na 100mb) i) uzyskanie pozwolenia na budowę j) opracowanie planu BIOZ UWAGA: pliki nie powinny przekraczać 2 MG Jednocześnie Gmina Mosina informuje iż: 1. Średnice projektowanych sieci dla poszczególnych zadań winny być wg wydanych warunków AQUANET-u. 2. Gmina Mosina nie posiada bilansu ścieków na kanalizowanym terenie. 3. Przewidujemy zaprojektowanie przepompowni ścieków w Nowinkach przy ulicy Rolnej. 4. Dla terenów objętych zakresem projektowym obowiązuje studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Treść uchwał można znaleźć w: Gip>prawo>uchwały Rady kadencja 2006-2010>sesja LVI/386/60 z dnia 26.02.2010. 5. W celu realizacji zadania należy wystąpić o decyzję lokalizacji inwestycji w oparciu o mapy w skali 1:1000. 6. Zakres projektowania sieci to drogi gminne. 7. Gmina Mosina nie przewiduje projektowania przyłączy do sieci wodociągowych. Przyłącza kanalizacyjne winy być zaprojektowane do każdej działki budowlanej max 2m w granicy poszczególnych działek. 8. Projektowane kanalizacje nie przebiegają w drogach asfaltowych. Jako odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych przyjąć tłuczniowanie o grubości warstwy tłucznia gr.=20cm i szerokości 5m. 9. Tereny projektowanej inwestycji nie są terenami zamkniętymi. 10. Na terenach projektowanych nie ma obszarów chronionych NATURA 2000. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającej na opracowaniu dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 35.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania i nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, c) innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub organów administracji. 2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mosina.wokiss.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.