eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Szczecin: Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ)
Numer ogłoszenia: 28871 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36410 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ) 2. Kod PCV 60112000-0. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Celem wprowadzenia Transportu na żądanie, (TnŻ), jest stworzenie możliwości dowozu do krańcowych przystanków komunikacji miejskiej pasażerów z obszarów peryferyjnych, słabiej zaludnionych, których nie obejmuje sieć tras komunikacji miejskiej, oddalonych od aglomeracji. Pojazdy obsługujące transport na żądanie nie wjeżdżają do centrum miasta. 2) Architektura i technologie wspomagające pracę TnŻ są opracowane wokół Centrum Dyspozytorskiego, które ma kontakt: -z flotą pojazdów dedykowanych do obsługi; -użytkownikami TnŻ, którzy kontaktują się z Centrum celem dokonania rezerwacji wykorzystując kanały komunikacyjne: telefon, Internet, urządzenia dedykowane. Centrum zapewnia obsługę żądań użytkowników, negocjację usługi z użytkownikami, planowanie, funkcjonowanie i zarządzanie elastycznymi trasami. 3) Obsługa TnŻ zapewniona jest poprzez: a) systemy rezerwacji, który umożliwia pasażerom dokonywanie rezerwacji, jak również jest narzędziem do zarządzania rezerwacjami; b) oprogramowanie Centrum, umożliwiające lokalizację pojazdów oraz optymalizacje i wyznaczanie tras przejazdu pojazdów TNZ; c) urządzenia i systemy komunikacji między pasażerami, Centrum i przewoźnikami; d) systemy pobierania opłat; e) systemy analizy danych. 4) Wszystkie zgłoszenia od pasażerów będą obsługiwane przez pracowników Centrum Zamawiającego znajdujących się w siedzibie przy ul. Klonowica 5. 5) System łączności pomiędzy kierowcami a centrum dyspozytorskim oparty będzie na komunikacji GSM/GPRS. System działa w określonej strefie - obszarze, na którym zdefiniowane są konkretne przystanki. Trasy przejazdów TnŻ są zbiorem odcinków łączących przystanek początkowy z przystankiem końcowym w dowolnym kierunku. 6) Przyjęto, że TnŻ będzie realizowany w wariancie pół - dynamicznym, który ma określony przystanek początkowy i końcowy oraz przystanki, na które pasażer ma możliwość dokonać rezerwacji. Czas odjazdu z przystanku początkowego oraz rozkład jest określany dynamicznie przez system - oprogramowanie Centrum i jest zależny od dokonywanych rezerwacji. Przyjazd i zatrzymanie pojazdu na przystanku w strefie TnŻ zależy od faktu dokonania rezerwacji uwzględniającej dany przystanek. 7) Każda rezerwacja dokonywana posiada numer identyfikacyjny, który będzie przypisany do osoby lub grupy osób, potwierdzający, że w systemie zostało zarezerwowane miejsce na dany kurs. Centrum rezerwacji potwierdza pasażerowi, że jego rezerwacja może zostać przyjęta. Jednocześnie przewoźnik zostaje poinformowany o ewentualnej zmianie, która nastąpiła we wcześniej zaplanowanej trasie przejazdu w związku z akceptacją złożonego zgłoszenia. Potwierdzenie rezerwacji obejmuje podanie orientacyjnego czasu przyjazdu na dany przystanek. 8) Przewoźnik otrzymuje najpóźniej kwadrans przed godziną odjazdu raport o trasie uwzględniający przystanki, na których będą wsiadali lub wysiadali pasażerowie. Raport obejmuje wykaz wszystkich przystanków, na których kierowca musi się zatrzymać, kolejność przejazdu między nimi (trasa) oraz liczbę pasażerów wsiadających i wysiadających na poszczególnych przystankach. Dane te w trakcie kursu mogą ulec modyfikacji w zależności od przyjętych zgłoszeń. Nie może ulec modyfikacji kierunek przejazdu pomiędzy przystankiem początkowym i końcowym. Raport będzie dostępny na stronie internetowej centrum rezerwacji, po wprowadzeniu nazwy użytkownika oraz hasła. W przypadku rezerwacji w ostatniej chwili czyli dokonanej i zaakceptowanej już po przekazaniu raportu do przewoźnika, na ekranie systemu pokładowego kierowcy pojawią się alerty. Alternatywnie kierowca zostanie powiadomiony telefonicznie przez centrum rezerwacji. 9) Przewoźnik będzie posiadał oprogramowanie do generowania raportów oraz danych historycznych dotyczących kursów, opóźnień, pasażerów wsiadających itp. 10) Przystosowanie pojazdów do kasowania biletów papierowych (kasownik) po stronie Wykonawcy. 11) Zamawiający uruchamia TnŻ na obszarze górnej części Podjuch tak aby skomunikować teren bez komunikacji miejskiej z pętlą Podjuchy. 12) Pojazdy przewoźnika w ciągu 30 dni od podpisania umowy muszą być dostosowane do barw miasta Szczecin tj. floating garden- pomalowane lub wyklejone. 5. Planowana trasa przewozu wynosi około 4,5 km i prowadzi przez ul. Metalową, Marmurową, Radosną, Morwową, Chojnicką, Okulską, Rudą, Krzemienną, Floriana Szarego i z powrotem na Pętlę Podjuchy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy poprzez poszczególne ulice z zachowaniem jej długości. Czas obsługi TnŻ to dni robocze od poniedziałku do piątku (bez sobót i niedziel) przez okres od 8 do 10 godzin dziennie, przy ciągłym wykorzystaniu 2 pojazdów (1 pojazd w rezerwie). Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia zarówno czasu ciągłego świadczenia usługi jak i podziału dnia na szczyty poranne oraz popołudniowe, a także uruchomienia weekendowego kosztem dwóch dni powszednich. 6. Zamawiający dostarczy urządzenia do Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską (CSZKM), a Wykonawca pokryje koszty ich montażu oraz demontażu po realizacji zadania (realizacja przez gwaranta, firmę GMV Innovaiting Solutions - kontakt: Bolesław Hilarecki 502-430-116). 7. Po stronie Wykonawcy jest zapewnienie bazy postojowej oraz serwisowej na terenie Szczecina. Baza powinna zostać wyposażona w sieć anten Wi-Fi oraz serwer umożliwiający pobieranie oraz przesyłanie danych zdalnie do pojazdów. Koszty utworzenia sieci oraz połączenia jej (bezprzewodowo lub światłowodem) z serwerem Zamawiającego w siedzibie przy ulicy Klonowica 5 leży po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Szczecinie Sp. z o.o., ul. Heyki 4, 70-631 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 737900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 737900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 737900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.