Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Miedziana Góra: Usługa transportowa przewozu dzieci na wycieczkach w ramach projektu pn. KOLUMBOWIE - odkrywcy świata
Numer ogłoszenia: 28870 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 41 303-16-26, faks 41 303-16-05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa przewozu dzieci na wycieczkach w ramach projektu pn. KOLUMBOWIE - odkrywcy świata.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia a. organizacja transportu sześciu trzydniowych wycieczek Parki krajobrazowe - dla Szkoły Podstawowej w Ćmińsku - 1x Mazurski Park Krajobrazowy - nocleg Krutyń i okolice - czerwiec 2012r.; Żywiecki Park Krajobrazowy - nocleg Żywiec i okolice - październik 2012r. W każdej wycieczce weźmie udział jednorazowo 30 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Kostomłotach - 2x Park Krajobrazowy Orlich Gniazd - nocleg Klucze i okolice - maj 2012r.; oraz październik 2012r. W każdej wycieczce weźmie udział jednorazowo 50 dzieci oraz 4 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Porzeczu -1x Mazurski Park Krajobrazowy - nocleg Pisz i okolice - maj 2012r.; 1 x Park Krajobrazowy Orlich Gniazd - nocleg Klucze i okolice - maj 2012r. W każdej wycieczce weźmie udział jednorazowo 30 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. b. organizacja transportu trzech pięciodniowych wycieczek Zielona Szkoła - dla Szkoły Podstawowej w Ćmińsku - 1x Ustrzyki Górne i okolice - czerwiec 2012. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 40 dzieci oraz 4 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Kostomłotach -1x Jarosławiec i okolice - czerwiec 2012r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 50 dzieci oraz 4 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Porzeczu -1x Karpacz i okolice - czerwiec 2012r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 30 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. c. organizacja transportu dwóch dwudniowych wycieczek Plener malarski - dla Szkoły Podstawowej w Ćmińsku - 1x Góry Świętokrzyskie - czerwiec 2012. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 15 dzieci oraz 2 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Kostomłotach -1x Góry Świętokrzyskie - czerwiec 2012r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 20 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. d. organizacja transportu trzech sześciodniowych wycieczek Obóz narciarski - dla Szkoły Podstawowej w Ćmińsku -1x Bukowina Tatrzańska i okolice - luty 2012. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 16 dzieci oraz 2 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Kostomłotach -1x Białka Tatrzańska i okolice - luty 2012r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 20 dzieci oraz 2 nauczycieli opiekunów. - dla Szkoły Podstawowej w Porzeczu -1x Niedzica i okolice - luty 2012r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 20 dzieci oraz 2 nauczycieli opiekunów. Miejscem wyjazdu jest każdorazowo odpowiednio parking przy szkole, dla której zorganizowana jest wycieczka. Koszty pustego przebiegu autobusów do miejsca świadczenia usługi (z bazy i z powrotem) obciążają Przewoźnika. Pojazdy muszą pozostać w dyspozycji poszczególnych szkół podczas całości trwania wycieczki w celu transportu lokalnego na miejscu docelowym. Zamawiający gwarantuje dla kierowcy (-ów) noclegi i całodniowe wyżywienie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski. Kserokopia posiadanej licencji potwierdzona za zgodność z oryginałem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług związanych z przewozem dzieci do szkół lub na wycieczkach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonano siedem usług związanych z przewozem dzieci do szkół lub na wycieczkach na minimum 200 km każda - załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, którymi dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji usługi. Wykonawca przedkłada pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał autobusy, którymi będzie dysponował. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli wskaże, że: dysponuje, co najmniej trzema kierowcami posiadających wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi i minimum trzema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób (dzieci), które są wyposażone w minimum 50+1 miejsc siedzących każdy W wykazie należy podać: - imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych uprawnień do kierowania pojazdami - markę samochodu typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. Wykonawca zapewnia transport autokarami sprawnymi. Autokary, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinny spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2002, Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Załącznik nr 1a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien złożyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do SIWZ -załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien złożyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do SIWZ -załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian następuje na wniosek Zamawiającego i dotyczy: - zmiany terminu realizacji, warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie obiektywnych trudności w realizacji wycieczek, których nie można było przewidzieć, - zmiany miejsca docelowego wycieczki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl; www.miedzianagora.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra
Godziny urzędowania: poniedziałek 7.30-17.00, wtorek - piątek 7.30-15.30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 25) Urzędu Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa transportowa przewozu dzieci na wycieczkach w ramach projektu pn. KOLUMBOWIE - odkrywcy świata, współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIEDZIANA GÓRA
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2028 r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim na budowę i rozbudowę dróg na terenie gminy Miedziana Góra
więcej: przetargi MIEDZIANA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- "Dostawa kostki brukowej, obrzeży i krawężników drogowych"
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.