eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części zamiennych do pojazdów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa nr 67/2015/PN/CZ.SAM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa nr 67/2015/PN/CZ.SAM
Numer ogłoszenia: 288688 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225006 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa nr 67/2015/PN/CZ.SAM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawę części zamiennych do pojazdów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr od 1 a) - do 1c) do SIWZ. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr od 1a) - do 1c) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część części. 4. ZAMAWIAJĄCY wymaga dostarczenia fabrycznie nowych oryginalnych części zamiennych, spełniających normy jakości: O, Q, PC na PT, PJ, P (w przypadku części do pojazdów marki STAR dopuszcza się części regenerowane, także pozostałe zamienniki), w opakowaniu fabrycznym oraz oznakowane kodem kreskowym, zgodnie z Decyzją nr 3 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03 stycznia 2014r. 5. W związku z możliwymi różnicami konstrukcyjnymi pojazdów zbywanych dla resortu MON ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do wymiany części na inny typ z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości cenowej danej części. 6. Miejscem dostawy będą Magazyny Techniczne Jednostki Wojskowej 6021 w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 9 na 13, ul. 29 Listopada 1 (w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku), pomiędzy godziną 08.00 a 13.30. 7. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 8. W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych lub wad jakościowych oraz niezgodności z przedmiotem zamówienia dostarczonej partii produktów, ZAMAWIAJĄCY pozostawi produkty do dyspozycji WYKONAWCY, powiadamiając o stwierdzonych brakach lub wadach. WYKONAWCY nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec ZAMAWIAJĄCEGO. 9. Z dostawą wymienionego przedmiotu zamówienia wiąże się rozładunek do magazynu ów ZAMAWIAJĄCEGO. 10. WYKONAWCA udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszy niż 12 m-cy z zastrzeżeniem, że czas gwarancji rozpoczyna się z dniem dostarczenia przedmiotu zamówienia. 11. Dane dotyczące liczby i rodzajów przedmiotu Umowy określone w załączniku Nr 1, od 1a) - do 1c) są danymi szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez WYKONAWCĘ jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości odpłatności należnej z tytułu dostaw objętych niniejszą Umową. 12. Realizacja przedmiotu Umowy objętych Umową odbywać się będzie w oparciu o rzeczywiste potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO w związku, z czym ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia (do 70%) oraz zmiany ilości poszczególnych rodzajów przedmiotu Umowy w stosunku do wymienionych w załączniku Nr 1, od 1a) - do 1c), stosownie do potrzeb wynikających z bieżącej działalności ZAMAWIAJĄCEGO, przy czym maksymalna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty, wynikającej z oferty złożonej dla danej części zamówienia. 13. Zamówienia będą składane w oparciu o bieżące potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnie za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, a czas na realizację zamówienia będzie wynosił do 7 dni, licząc od momentu złożenia zamówienia. 14. W związku z możliwymi różnicami konstrukcyjnymi pojazdów zbywanych dla resortu MON zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia zamówienia w odniesieniu do typu części wg typu, nr VIN pojazdu dopiero po ich wymontowaniu z pojazdu lub do wymiany części na inny typ z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości cenowej części odpowiadającej SIWZ 15. Oryginalne części zamienne mogą zostać zastąpione częściami zamiennymi o porównywalnej, jakości. Użyte pojęcia oznaczają: 1) Części zamienne oryginalne - to części o tej samej jakości, co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego przez producenta pojazdu, wytwarzane zgodnie z ustalonymi przez producenta pojazdu specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, dotyczącymi produkcji komponentów lub części do danej marki pojazdu samochodowego, w tym również części zamiennych produkowanych na tej samej linii produkcyjnej, co komponenty lub części. Przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli ich producent zaświadczy, że zostały wytworzone zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta pojazdu i są tej samej, jakości, co części stosowane w procesie montażu pojazdu. 2) Zamienniki - to części zamienne porównywalnej, jakości z oryginalnymi, których producent zaświadczy, że są one tej samej, jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu pojazdów samochodowych. 3) Części zamienne regenerowane - to części zamienne wcześniej używane w pojazdach samochodowych, naprawione lub przywrócone do stanu technicznego zapewniającego ich kompletność i sprawność przy zastosowaniu nowych, oryginalnych elementów i materiałów do ich regeneracji. 16. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 17. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.40.00.00 - 30.40.00.00 42.51.43.10 - Filtry powietrza 42.91.30.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza 42.91.33.00 - Filtry oleju 42.91.34.00 - Filtry paliwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Filtry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTORPOL Sławomir Falkowski, Traugutta 2, 59-300 Lubin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126539,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62319,80

  • Oferta z najniższą ceną: 57857,12 / Oferta z najwyższą ceną: 207087,72

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Części STAR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. STARKOP L. Kucharski Sp. J., al. Wyzwolenia 74C, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149729,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112802,07

  • Oferta z najniższą ceną: 112802,07 / Oferta z najwyższą ceną: 166102,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Części układu hamulcowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84400,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41143,27

  • Oferta z najniższą ceną: 41143,27 / Oferta z najwyższą ceną: 46540,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.