eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach.



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Suwałki: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 28867 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5663282, 5667811, faks 0-87 5631856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa w 2011 roku środków do uzdatniania wody basenowej do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach. Część 1. Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7. Zadanie 1. Ph minus w płynie, roztwór kwasu siarkowego o stężeniu od 50% do 51 % w ilości 2940kg dostarczony w pojemnikach o pojemności minimum 28kg do maksimum 30kg. Zadanie 2. Szybkokrystalizujący płyn zawierający chlorek wodorotlenek siarczan poliglinu w ilości 2625kg, w pojemnikach o pojemności minimum 25kg do maksimum 30kg. Zadanie 3. Sól tabletkowana, czystość elektrolityczna o kolorze biało - błękitnym w ilości 3000kg. Zadanie 4. Koncentrat glonobójczy przeciw rozwojowi glonów w ilości 100kg dostarczany w opakowaniach minimum 25kg do maksimum 30kg, nie pieniący, nie zmienia wartości pH wody. Zadanie 5. Solanka do inhalacji jodowo- bromowa nasycona w ilości 310kg. Część 2. Sukcesywna dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących środków do uzdatniania wody: Zadanie 1. Podchloryn sodowy w ilości 6000kg. (NaOCL), zawartość minimum 12% - maksimum 15% roztwór zawierającego aktywnego chloru. Zadanie 2. Siarczan glinu 350 kg(AL2(SO4)3.nH20(14,3n<14,5), siarczan (VI) glinu - o przeliczeniowej zawartości 17% AL2O3 granulacja 0,8 - 4,0 mm. Zadanie 3. Alba lub równoważny w ilości 150kg - w opakowaniu 30kg - płyn do dezynfekcji wody basenowej o działaniu bakteriobójczym i przeciw glonom, zawiera substancje czynne benzododeciniumchlorid CAS139-07-1, zawiera 8,5%(85 mg/g) .chlorek benzododecynowy, produkt płynny nisko pieniący), nadaje się do stosowania równocześnie z innymi chemikaliami i chlorem. Zadanie 4. Compactal lub równoważny w ilości 70 litrów środek czyszczący do basenów, rozpuszcza wapno i osady, zawiera kwas solny 10% C< 25%; kwas fosforowy 5% C<10%., usuwa osady glonowe i brązowe, które są wynikiem dużej zawartości żelaza i magnezu. Zadanie 5. Calcid pH Minus płyn 49% lub równoważny w ilości 500kg preparat do obniżenia pH wody basenowej. Zadanie 6. Kwas solny 34% w ilości 2500kg kwas chlorowodorowy. Zadanie 7. Soda kaustyczna w ilości 200kg NAOH 98,5 - 100 %. Zadanie 8. Ph minus- granulat w ilości 4kg. Zadanie 9. Chemochlor T granulat 65 lub równoważny w ilości 6kg: stabilizowany granulat chlorujący o konsystencji stałej, z zawartością chloru ok. 56%. Zadanie 10. Krople HANNA Instruments Free Chlorine Reagant lub równoważne w ilości 240 ml., opakowanie buteleczki po min. 20 ml. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp. 3. Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 4. Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii. 5. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 6. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy. 7. Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 8. Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 9. W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin. 10. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 11. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 12. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną w wysokości 15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku. 13. Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki. 14. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 15. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 16. Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 17. Opakowania po środkach chemicznych do utylizacji lub ponownego wykorzystywania zagospodarowuje dostawca (dotyczy części nr 1 zamówienia). Dostawy wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać w terminie sukcesywnie: część 1: od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2011 roku, część 2 od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 14.40.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej 2 dostawy chemii basenowej o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te został wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą w odniesieni do każdego z produktów zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Dokumentny należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej stronie składanego dokumentu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zezwolenie na obrót produktem biobójczym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 2, pok.26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 2, sekretariat OSiR pok. 205..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1. Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7. Zadanie 1. Ph minus w płynie, roztwór kwasu siarkowego o stężeniu od 50% do 51 % w ilości 2940kg dostarczony w pojemnikach o pojemności minimum 28kg do maksimum 30kg. Zadanie 2. Szybkokrystalizujący płyn zawierający chlorek wodorotlenek siarczan poliglinu w ilości 2625kg, w pojemnikach o pojemności minimum 25kg do maksimum 30kg. Zadanie 3. Sól tabletkowana, czystość elektrolityczna o kolorze biało - błękitnym w ilości 3000kg. Zadanie 4. Koncentrat glonobójczy przeciw rozwojowi glonów w ilości 100kg dostarczany w opakowaniach minimum 25kg do maksimum 30kg, nie pieniący, nie zmienia wartości pH wody. Zadanie 5. Solanka do inhalacji jodowo- bromowa nasycona w ilości 310kg. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp. 3. Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 4. Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii. 5. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 6. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy. 7. Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 8. Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 9. W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin. 10. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 11. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 12. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną w wysokości 15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku. 13. Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki. 14. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 15. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 16. Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 17. Opakowania po środkach chemicznych do utylizacji lub ponownego wykorzystywania zagospodarowuje dostawca (dotyczy części nr 1 zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 14.40.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. Sukcesywna dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących środków do uzdatniania wody: Zadanie 1. Podchloryn sodowy w ilości 6000kg. (NaOCL), zawartość minimum 12% - maksimum 15% roztwór zawierającego aktywnego chloru. Zadanie 2. Siarczan glinu 350 kg(AL2(SO4)3.nH20(14,3n<14,5), siarczan (VI) glinu - o przeliczeniowej zawartości 17% AL2O3 granulacja 0,8 - 4,0 mm. Zadanie 3. Alba lub równoważny w ilości 150kg - w opakowaniu 30kg - płyn do dezynfekcji wody basenowej o działaniu bakteriobójczym i przeciw glonom, zawiera substancje czynne benzododeciniumchlorid CAS139-07-1, zawiera 8,5%(85 mg/g) .chlorek benzododecynowy, produkt płynny nisko pieniący), nadaje się do stosowania równocześnie z innymi chemikaliami i chlorem. Zadanie 4. Compactal lub równoważny w ilości 70 litrów środek czyszczący do basenów, rozpuszcza wapno i osady, zawiera kwas solny 10% C< 25%; kwas fosforowy 5% C<10%., usuwa osady glonowe i brązowe, które są wynikiem dużej zawartości żelaza i magnezu. Zadanie 5. Calcid pH Minus płyn 49% lub równoważny w ilości 500kg preparat do obniżenia pH wody basenowej. Zadanie 6. Kwas solny 34% w ilości 2500kg kwas chlorowodorowy. Zadanie 7. Soda kaustyczna w ilości 200kg NAOH 98,5 - 100 %. Zadanie 8. Ph minus- granulat w ilości 4kg. Zadanie 9. Chemochlor T granulat 65 lub równoważny w ilości 6kg: stabilizowany granulat chlorujący o konsystencji stałej, z zawartością chloru ok. 56%. Zadanie 10. Krople HANNA Instruments Free Chlorine Reagant lub równoważne w ilości 240 ml., opakowanie buteleczki po min. 20 ml. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp. 3. Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 4. Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii. 5. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 6. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy. 7. Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 8. Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 9. W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin. 10. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 11. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 12. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną w wysokości 15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku. 13. Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki. 14. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 15. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 16. Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 14.43.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.