eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska m. Szczekarków, m. Nowodwór, m. Rokitno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Lubartów: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska m. Szczekarków, m. Nowodwór, m. Rokitno
Numer ogłoszenia: 288664 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska m. Szczekarków, m. Nowodwór, m. Rokitno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące dwie części: Część I - Przebudowa dróg w m. Wola Lisowska, m. Szczekarków, m. Nowodwór , składająca się z 3 zadań: Zadanie 1 Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 1+925 do km 2+826,12 na długości 901,12 m Zakres robót Na istniejącej drodze o nawierzchni asfaltowej (cienki dywanik bitumiczny) oraz nawierzchni z płyt betonowych, od km 1+925 do km 2+740 zostanie wykonane wzmocnienie nawierzchni poprzez ułożenie na nawierzchni bitumicznej: 4 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 plus 1 cm warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 oraz nawierzchni z płyt betonowych: ułożenie 4 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S oraz 3 cm warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16 W na odcinku od km 2+740 do km 2+826,12 wykonana zostanie nawierzchnia z betonu asfaltowego, 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 oraz 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W 50/70, na podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20 cm Na poboczach oraz istniejących zjazdach ułożona zostanie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 10 cm. Szerokość jezdni zmienna. Szczegółowe określenie rodzaju, lokalizacji i ilości robót zawarte jest w projekcie budowlano-wykonawczym Zadanie 2 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 103365 L w m. Szczekarków, na odcinku od km 0+022,50 do km 0+176,70 o długości 154,20 m Zakres robót Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 103365L położonej w m. Szczekarków, na działce nr ewid. 311. Trasa drogi składa się z odcinka prostego o całkowitej długości 154,20 mb. Szerokość jezdni 5,0 m. Szerokość poboczy 2x 0,75 m Przebieg drogi w planie przedstawiono na rysunku nr D2 w załączonym opracowaniu /dokumentacji uproszczonej/ -pochylenie poprzeczne jezdni: spadek daszkowy 2% -pochylenie poprzeczne poboczy 4% Konstrukcja nawierzchni jezdni -3 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 8 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie -15 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniach dodatkowo -15 cm warstwa uzupełniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Zadanie 3 Przebudowa drogi wewnętrznej, działka nr 602 m. Nowodwór od km 0+007,61 do km 0+603,10 na długości 595,50 m Zakres robót Na istniejącej drodze o nawierzchni tłuczniowej, zostanie wykonane wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez wykonanie: 20 cm warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 oraz wykonanie warstwy potrójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysem kamiennym. Na poboczach oraz istniejących zjazdach ułożona zostanie 10 cm warstwa kruszywa łamanego. Szerokość utwardzanego odcinka 3,50 m. szerokość poboczy 2x0,75 m Szczegółowe określenie rodzaju, lokalizacji i ilości robót zawarte jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz Projekcie stałej organizacji ruchu. Część II -Przebudowa drogi powiatowej nr 1560 L w m. Rokitno, na odcinku od km 0+003 do km 0+529,07 o długości 0,519 km (kilometraż roboczy) polegająca na: -wyrównaniu istniejącej drogi betonowej warstwą z kruszywa i wykonaniu nowej warstwy asfaltowej wraz z odtworzeniem zdegradowanej krawędzi drogi (opornik z chudego betonu) bez zmiany geometrii Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni -6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 -10 cm min. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie Konstrukcja opaski technologicznej (zabezpieczenia krawędzi jezdni) -6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 -10 cm min. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie -20 cm opornik z chudego betonu o Rm= 9 MPa -10 cm warstwa odsączająca z piasku Dodatkowo w ramach przebudowy istniejącej drogi powiatowej nr 1560L przewidziano odtworzenie istniejącego pobocza gruntowego o szerokości 0,75 m utwardzonego kruszywem o grubości 15 cm, skarpy umocniono poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw. Wszystkie istniejące zjazdy z przedmiotowego odcinka drogi przewidziano do odtworzenia z kruszywa o grubości 15 cm. Przewidziano ponadto wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego. Odwodnienie-będzie realizowane metodą powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych na tereny w granicach pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1.Ustala się kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: dla części I zamówienia: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska m. Szczekarków, m. Nowodwór, m. Rokitno- Część I - Przebudowa drogi w m. Wola Lisowska, m. Szczekarków, m. Nowodwór - 10 000,00 zł ( słownie złotych : dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części II zamówienia : Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska m. Szczekarków, m. Nowodwór, m. Rokitno - Część II - Przebudowa drogi powiatowej nr 1560 L w m. Rokitno, na odcinku od km 0+003 do km 0+529,07 o długości 0,519 km (kilometraż roboczy) - 4 500,00 zł ( słownie złotych : cztery tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.09.2014 r. do godz. 10.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9 c) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Gminy Lubartów przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w w Banku Polska Kasa Opieki S.A. 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , dokumenty te należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, przypadków zatrzymania wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art.45-46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I zamówienia: - co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 500 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. dla części II zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 180 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, dopuszcza się również możliwość wykazania co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 680 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie wartości zadań dokonane zostanie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 6.1.1. SIWZ, wykaz robót budowlanych wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 6.1.2. SIWZ, pisemnego zobowiązania innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 6.7 SIWZ (jeżeli dotyczy)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. nr 243/2010 r., poz. 1623, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83/2006 r. poz. 578, z późn. zmianami) i należącą do organu samorządu zawodowego; Zamawiający określając wymogi zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy umieścić co najmniej najważniejsze roboty budowlane oraz złożyć dotyczące ich dowody. Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu oraz pkt 6.1.2. siwz; Zamawiający nie wymaga wykazania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej oraz zmiana inspektorów nadzoru, 3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 4) zmiany stawki podatku VAT, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów biuro podawcze parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg w m. Wola Lisowska, m. Szczekarków, m. Nowodwór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składająca się z 3 zadań: Zadanie 1 Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 1+925 do km 2+826,12 na długości 901,12 m Zakres robót Na istniejącej drodze o nawierzchni asfaltowej (cienki dywanik bitumiczny) oraz nawierzchni z płyt betonowych, od km 1+925 do km 2+740 zostanie wykonane wzmocnienie nawierzchni poprzez ułożenie na nawierzchni bitumicznej: 4 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 plus 1 cm warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 oraz nawierzchni z płyt betonowych: ułożenie 4 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S oraz 3 cm warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16 W na odcinku od km 2+740 do km 2+826,12 wykonana zostanie nawierzchnia z betonu asfaltowego, 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 oraz 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W 50/70, na podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20 cm Na poboczach oraz istniejących zjazdach ułożona zostanie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 10 cm. Szerokość jezdni zmienna. Szczegółowe określenie rodzaju, lokalizacji i ilości robót zawarte jest w projekcie budowlano-wykonawczym Zadanie 2 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 103365 L w m. Szczekarków, na odcinku od km 0+022,50 do km 0+176,70 o długości 154,20 m Zakres robót Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 103365L położonej w m. Szczekarków, na działce nr ewid. 311. Trasa drogi składa się z odcinka prostego o całkowitej długości 154,20 mb. Szerokość jezdni 5,0 m. Szerokość poboczy 2x 0,75 m Przebieg drogi w planie przedstawiono na rysunku nr D2 w załączonym opracowaniu /dokumentacji uproszczonej/ -pochylenie poprzeczne jezdni: spadek daszkowy 2% -pochylenie poprzeczne poboczy 4% Konstrukcja nawierzchni jezdni -3 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 8 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie -15 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniach dodatkowo -15 cm warstwa uzupełniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Zadanie 3 Przebudowa drogi wewnętrznej, działka nr 602 m. Nowodwór od km 0+007,61 do km 0+603,10 na długości 595,50 m Zakres robót Na istniejącej drodze o nawierzchni tłuczniowej, zostanie wykonane wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez wykonanie: 20 cm warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 oraz wykonanie warstwy potrójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysem kamiennym. Na poboczach oraz istniejących zjazdach ułożona zostanie 10 cm warstwa kruszywa łamanego. Szerokość utwardzanego odcinka 3,50 m. szerokość poboczy 2x0,75 m Szczegółowe określenie rodzaju, lokalizacji i ilości robót zawarte jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz Projekcie stałej organizacji ruchu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1560 L w m. Rokitno, na odcinku od km 0+003 do km 0+529,07 o długości 0,519 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegająca na: -wyrównaniu istniejącej drogi betonowej warstwą z kruszywa i wykonaniu nowej warstwy asfaltowej wraz z odtworzeniem zdegradowanej krawędzi drogi (opornik z chudego betonu) bez zmiany geometrii Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni -6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 -10 cm min. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie Konstrukcja opaski technologicznej (zabezpieczenia krawędzi jezdni) -6 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 -10 cm min. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie -20 cm opornik z chudego betonu o Rm= 9 MPa -10 cm warstwa odsączająca z piasku Dodatkowo w ramach przebudowy istniejącej drogi powiatowej nr 1560L przewidziano odtworzenie istniejącego pobocza gruntowego o szerokości 0,75 m utwardzonego kruszywem o grubości 15 cm, skarpy umocniono poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw. Wszystkie istniejące zjazdy z przedmiotowego odcinka drogi przewidziano do odtworzenia z kruszywa o grubości 15 cm. Przewidziano ponadto wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego. Odwodnienie-będzie realizowane metodą powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych na tereny w granicach pasa drogowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.