eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › 1. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Stefana Żeromskiego w Terespolu - etap I. 2. Modernizacja ulicy Wierzbowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Terespol: 1. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Stefana Żeromskiego w Terespolu - etap I. 2. Modernizacja ulicy Wierzbowej
Numer ogłoszenia: 288590 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol , ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 083 3752036, faks 083 3752327.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.terespol-m.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Stefana Żeromskiego w Terespolu - etap I. 2. Modernizacja ulicy Wierzbowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1: modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ulica Stefana Żeromskiego w Terespolu na odcinku od km 0 + 40,00 do km 0 + 465,95 długości: 425,95 m, polegająca na wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm, oraz wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego, gr. warstwy 15 cm. Zadanie nr 2: modernizacja ulicy Wierzbowej w Terespolu na odcinku od km 0+000 do km 0+300 m, długości 300 m polegająca na wyrównaniu lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego: grysowo - żwirową, oraz wykonaniu nawierzchni nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1-2 o gr. 5 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla: Zadania nr 1: w wysokości: 1000,00 zł, słownie: tysiąc złotych. Zadania nr 2: w wysokości: 1000,00 zł, słownie: tysiąc złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 84 8037 1021 0000 0185 2000 0004 z adnotacją Wadium na zadanie nr 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Żeromskiego w Terespolu i,lub Wadium na zadanie nr 2 Modernizacja ulicy Wierzbowej 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia lub niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru, z których wynikać musi, że roboty zrealizowane zostały należycie). A w szczególności minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 70.000,00 zł brutto, b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót w branży drogowej - należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol-m.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Terespol, ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Terespol, ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulica Stefana Żeromskiego w Terespolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ulica Stefana Żeromskiego w Terespolu na odcinku od km 0 + 40,00 do km 0 + 465,95 długości: 425,95 m. Zakres robót: - Roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie - 0,42595 km - Roboty ziemne: Rozebranie nawierzchni grubość warstwy 15 cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 1 km - 862,50 m2; Roboty ziemne poprzeczne wykonywane mechanicznie w gruntach kat.III-IV-385 m3; - Podbudowy: Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni -1704 m2; Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o Rm = 2,5MPa i gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1704 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1704 m2; - Oznakowanie pionowe nawierzchni. - Inne: wykonanie przepustów pod drogami - 20 m; regulacja wysokościowa skrzynek - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ulicy Wierzbowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ulicy Wierzbowej w Terespolu na odcinku od km 0+000 do km 0+300 m, długości 300 m. Zakres robót: - Nawierzchnie: Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego: grysowo - żwirową, Regulacja wysokościowa włazów kanałowych i skrzynek wodociągowych - 20 szt., Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1-2 o gr. 5 cm - 1627 m2, Obramowanie jezdni na podsypce piaskowej z klinkieru drogowego, gr.5cm - 220 m2, Inwentaryzacja powykonawcza - 0,300 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.