Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Nr DZP/CM/242/3-86/ZP/12
Numer ogłoszenia: 288566 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Nr DZP/CM/242/3-86/ZP/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji cenowej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ, a także do ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający dopuszcza materiały laboratoryjne równoważne, ale nie gorsze jakościowo od produktów opisanych w Załączniku 3 do SIWZ. W przypadku oferty na materiały laboratoryjne równoważne Wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku nr 3 do SIWZ co najmniej, informacje potwierdzające równoważność, nazwę producenta i numer katalogowy oferowanych materiałów laboratoryjnych oraz dołączyć do oferty opisy, katalogi, foldery producenta oferowanych materiałów laboratoryjnych równoważnych.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna, partiami w zależności od potrzeb, dostawa przedmiotu zamówienia, aż do wyczerpania się przedmiotu zamówienia lub wyczerpania się wartości umowy, maksymalnie do 31.10.2012 r., przy zachowaniu następujących warunków: 1) termin ważności materiałów laboratoryjnych stanowiących przedmiot zamówienia w dacie dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 5/6 okresu ważności określonego przez producenta; 2) miejsce dostawy: Katedra Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM, Laboratorium Medycyny Translacyjnej, Al. Focha 33, 30-119 Kraków lub Katedra Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków - wskazane każdorazowo w zamówieniu; 3) wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności i warunki transportu oraz przechowywania materiałów laboratoryjnych na każdym opakowaniu pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i poniesienia przez Wykonawcę kosztów z tym związanych; 4) termin realizacji zamówienia na partię materiałów laboratoryjnych: do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (pisemnie: faksem lub drogą elektroniczną). W przypadku zamawiania materiałów laboratoryjnych rzadko sprowadzanych lub które wymagają sprowadzenia z dodatkowego źródła (np. od producenta), czas realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu do 14 dni kalendarzowych. Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63 poz. 638 z późn. zm.) do odbioru zużytych opakowań po materiałach laboratoryjnych w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem. 3.7 Zamawiający żąda, aby materiały laboratoryjne objęte przedmiotem umowy pochodziły z bieżącej produkcji, nie posiadały wad fizycznych i nie były obciążone roszczeniami osób trzecich. 3.8 Oferowane materiały laboratoryjne muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający dopuszcza materiały laboratoryjne równoważne, ale nie gorsze jakościowo od produktów opisanych w Załączniku 3 do SIWZ. W przypadku oferty na materiały laboratoryjne równoważne Wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku nr 3 do SIWZ co najmniej, informacje potwierdzające równoważność, nazwę producenta i numer katalogowy oferowanych materiałów laboratoryjnych oraz dołączyć do oferty opisy, katalogi, foldery producenta oferowanych materiałów laboratoryjnych równoważnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferowane materiały laboratoryjne muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, 31-531 Kraków, ul. Grzegórzecka 20, p. 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, 31-531 Kraków, ul. Grzegórzecka 20, p. 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt WELCOME/2009/2 Immune mechanisms of hypertension and vascular dysfunction - the search for new anti-hypersensitive strategies..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21 w Krakowie
- Koncepcja połączenia pieszo-rowerowego w ciągu ul. Buszka pomiędzy ul. Przybyszewskiego a ul. Piastowską.
- Dostawa akumulatorów do UPS oraz dostawa urządzeń UPS
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj. i zagr. w trybie ekonom. i pilnym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek litowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: Strzykawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.