eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-03-02

Warszawa: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.
Numer og³oszenia: 28851 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 us³uga ochrony osób i mienia, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z podstawowymi procedurami sprawowania ochrony budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 wraz z 3 miejscami postojowymi przed budynkiem oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53, stanowi±cymi za³±cznik nr 7a do SIWZ wraz z monta¿em 3 kamer zewnêtrznych, 17 kamer wewnêtrznych (1 kamera ul. Bagatela 12;16 kamer Al. Stanów Zjednoczonych 53), rejestratora, monitora, umo¿liwiaj±cego obs³ugê tych kamer, spe³niaj±cych szczegó³owe wymagania techniczne zawarte w za³±czniku 7b do SIWZ. Do zadañ Wykonawcy bêdzie nale¿a³ nadzór nad centralkami p.po¿. - (zgodnie z za³±cznikiem Nr 7a do niniejszego SIWZ) w obu budynkach oraz prowadzenie sta³ego monitoringu wizyjnego za pomoc± urz±dzeñ, stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego oraz podejmowanie natychmiastowych interwencji w przypadku identyfikacji zagro¿enia - w budynkach i wobec osób znajduj±cych siê w tych budynkach. Ponadto do zakresu zadañ pracownika ochrony w budynku przy ul. Bagatela 12 w godz. 9.00-17.00 bêdzie nale¿a³o udzielanie odwiedzaj±cym i go¶ciom informacji o obiekcie w jêzyku angielskim. Do zakresu dzia³añ Wykonawcy bêdzie nale¿a³o zarówno podejmowanie dzia³añ prewencyjnych, jak i natychmiastowa interwencja w przypadku wynik³ego z jakichkolwiek przyczyn stanu zagro¿enia lub zdarzenia powoduj±cego szkody na terenie budynków lub parkingu, wzglêdem bezpieczeñstwa osób i mienia tam siê znajduj±cego, a w szczególno¶ci: a) kradzie¿y lub zaboru mienia w wyniku w³amania, napadu lub rabunku, b) usi³owania zaw³adniêcia mieniem przez osoby nieupowa¿nione, c) usi³owania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych i gazowych, e) po¿aru i zagro¿enia po¿arowego f) klêsk ¿ywio³owych, g) innego, powoduj±cego zagro¿enie dla przedmiotu zamówienia lub osób znajduj±cych siê na ochranianym terenie. Ochrona obiektów przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie bêdzie odbywaæ siê w systemie dwunastogodzinnym (7.00-19.00 i 19.00-7.00), siedem dni w tygodniu, przez osoby posiadaj±ce kwalifikacjê pracownika ochrony fizycznej w szczegó³owym podziale jak ni¿ej: Ochrona: a) budynku przy ul. Bagatela 12 1 pracownik ochrony ca³odobowo (24 godz.) , w tym: - w dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 9.00 - 17.00 osoba posiadaj±ca znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê zatrudniona na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê, - w pozosta³ych godzinach (do 9.00 i po 17.00) i dniach (nie roboczych) nie jest wymagana znajomo¶æ jêzyka angielskiego, co daje ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2015 r. - 30 marzec 2017 r.: 732 dni x 24 godz. = 17568 godz. b) budynku i parkingu przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 - 1 osoba w godz. 9.00 -17.00 w budynku w pomieszczeniu recepcji w dniach roboczych (8 godz. tylko w dni robocze), - 1 osoba ca³odobowa ochrona budynku (24 godz.), w tym obchód piêter oraz - 1 osoba ca³odobowa ochrona parkingu (24 godz.) co daje ilo¶æ godzin: 732 dni roboczych) x 48 godz. = 35136 godz. 508 dni x 8 godz. (soboty, niedziele i ¶wiêta) = 4064 godzin, razem ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2015 r. - 30 marzec 2017 r.: 39200 godz. Ogó³em dwa budynki: 17568 godz. + 39200 godz. = 56768 godz. W przypadku wyst±pienia nag³ej potrzeby skorzystania z us³ug ochrony w zakresie wykraczaj±cym poza przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o ilo¶ciowe zwiêkszenie obsady pracowników, a Wykonawca w miarê mo¿liwo¶ci uwzglêdni zg³oszone potrzeby w ramach odrêbnego zlecenia, kalkulowanego w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane w niniejszym postêpowaniu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zainstalowania na koszt w³asny elektronicznego rejestratora kontroli obchodów w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 12 sztuk oraz dostarczania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego rejestrów dokonanych obchodów. Wykonawca ma obowi±zek: a) zapobiegania zak³óceniom porz±dku na terenie chronionym oraz niezw³ocznego powiadamiania w³a¶ciwego pracownika Zamawiaj±cego o zdarzeniach zak³ócaj±cych porz±dek . b) niezw³ocznego powiadamiania organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektów chronionych oraz zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, c) kontroli ruchu osobowego (prowadzenie ewidencji osób) oraz kontrola ruchu materia³owego zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ZA£¡CZNIKU Nr 3 do umowy, d) wydawania i odbierania kluczy od pracowników Zamawiaj±cego oraz osobom zatrudnionym w firmach z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowê najmu, w tym umo¿liwienie dokonywania przez nich wpisów potwierdzaj±cych moment wydania kluczy oraz rejestrowanie odebrania kluczy, e) prowadzenia nastêpuj±cej dokumentacji zwi±zanej ze sprawowaniem ochrony: - Dziennika zmiany s³u¿by ochrony, - Dziennika wydarzeñ, - Ksi±¿ki wydania i przyjêcia kluczy, - Ksi±¿ka pe³nienia dy¿uru. f) zapewnienia sprzêtu technicznego potrzebnego do wykonania us³ugi, g) zapewnienia jednolitego ubioru dla osób realizuj±cych przedmiot zamówienia w obydwu budynkach Agencji (strój galowy, tj. bia³a koszula, czarne spodnie, krawat oraz identyfikator umieszczony w widocznym miejscu z nazw± firmy lub logo firmy, zdjêcie, imiê i nazwisko pracownika ochrony lub jego numer). h) Zapewnienie nadzoru i kontroli nad podleg³ymi pracownikami poprzez regularne (min. 3 x tyg.) kontrole jako¶ci ¶wiadczonej us³ugi oraz kontrole trze¼wo¶ci potwierdzone w ksi±¿ce pe³nienia dy¿uru. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga aby realizacja zamówienia w zakresie ochrony budynku przy ul. Bagatela 12 - w dni robocze, w godz. 9.00 - 17.00 odbywa³a siê przez osobê posiadaj±ca znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê zatrudnion± na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy oczekuje, ¿e Pracownicy ochrony pe³ni±cy s³u¿bê w obiektach przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 bêd± odznaczali siê pe³nym profesjonalizmem i wysok± kultur± osobist±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji lub odrzucenia propozycji pracowników maj±cych pe³niæ s³u¿bê w obiektach, ka¿dorazowo Wykonawca dokonuje fizycznego przedstawienia nowego pracownika ochrony Zamawiaj±cemu. Szczegó³owy zakres ochrony zawiera Za³±cznik Nr 7a do SIWZ. 1.2. Monta¿ 3 kamer zewnêtrznych, 17 kamer wewnêtrznych (1 kamera ul. Bagatela 12;16 kamer Al. Stanów Zjednoczonych 53), rejestratora, monitora, umo¿liwiaj±cego obs³ugê tych kamer spe³niaj±cych szczegó³owe wymagania techniczne zawarte w za³±czniku 7b do SIWZ. Przed z³o¿eniem oferty Zamawiaj±cy zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynkach objêtych ochron±. W tym celu nale¿y skontaktowaæ siê z p. Arturem Szewczykiem tel. 22 334-98-25. Zgodnie z art. 36 a ust.2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiaj±cy zastrzega, obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony fizycznej budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 wraz z 3 miejscami postojowymi przed budynkiem oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 15.000,00 z³ (piêtna¶cie tysiêcy z³otych). 2. Wadium obejmuje okres zwi±zania ofert±. 3. Wadium winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie nast±pi uznanie rachunku bankowego Zamawiaj±cego. 4. Wadium mo¿e byæ wniesione w: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼niejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr 37 1030 1827 0000 0000 5361 8006, z dopiskiem: wadium - BFL/PN/ZP-3/2015. 6. Kopie wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. 7. Porêczenia i gwarancje nale¿y wystawiæ na rzecz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa. 8. Wadium wnoszone w formie: porêczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w formie porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.), nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, PAIiIZ S.A., Bagatela 12, Warszawa, Kancelaria Ogólna - pok. 111. Nie nale¿y za³±czaæ orygina³u dokumentu wadialnego do oferty. Z tre¶ci gwarancji powinno wynikaæ bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty pe³nej kwoty wadium Zamawiaj±cemu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 9. Brak wniesienia wadium albo wniesienie po terminie sk³adania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e posiadanie aktualnej na czas trwania niniejszego zamówienia koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099);

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykonali lub wykonuj± co najmniej 2 us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ochronie osób i mienia, ka¿da z nich trwaj±ca nieprzerwanie przez okres 24 m-cy oraz o warto¶ci co najmniej 300 000 PLN brutto ka¿da,

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu oceny spe³nienia warunku w tym zakresie i za spe³nienie tego warunku uzna z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej dziesiêcioma osobami uczestnicz±cymi w wykonaniu zamówienia, tj. przewidzianymi do ochrony obiektów posiadaj±cymi kwalifikacjê pracownika ochrony fizycznej, w tym co najmniej jedna z nich (dla obiektu przy ul. Bagatela 12) ze znajomo¶ci± jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 350.000 PLN

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.5
  • 2 - Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracê (Z) - 4.5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza dokonanie zmian Umowy w my¶l art. 144 ustawy w przypadku: a) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia; b) konieczno¶ci wprowadzenia zmian bêd±cych nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w szczególno¶ci instytucjami Zarz±dzaj±c±, Po¶rednicz±c± I i II stopnia, a tak¿e innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mog± wp³ywaæ na realizacjê zamówienia; c) konieczno¶ci wprowadzenia zmian bêd±cych nastêpstwem zmiany osób wykonuj±cych przedmiot Zamówienia na warunkach nie gorszych ni¿ przewidziane w przedmiocie Zamówienia; d) zaistnienia obiektywnych przyczyn, z uwagi na które konieczne jest odst±pienie od realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, Kancelaria Ogólna - p. 111, siedziba Agencji..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: XV. INFORMACJE O FORMALNO¦CIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAÆ DOPE£NIONE PRZY WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do swojej siedziby w wyznaczonym terminie do zg³oszenia siê w celu podpisania umowy. 2. Je¿eli w przedmiotowym postêpowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga przed podpisaniem umowy dostarczenia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 3. Warunkiem podpisania umowy z Wykonawc± jest udokumentowanie Zamawiaj±cemu faktu zatrudnienia pracowników do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, zgodnie z wymogiem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia oraz o¶wiadczeniem Wykonawcy z³o¿onym w ofercie. Nie udokumentowanie przez Wykonawcê zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê bêdzie traktowane jako uchylenie siê Wykonawcy od zawarcia umowy w rozumieniu art.94 ust.3 ustawy pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.