eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Szczecin: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych.
Numer ogłoszenia: 288508 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: część I - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 2/2 - 50 część II - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat BD-96 Compact, część III - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - maska nadciśnieniowa typu FENZY, część IV - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny PA-91 Plus DRAGER, część V - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 3N Auer.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00 - Usługi straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym: a) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Załączając kopię aktualnych autoryzacji, uprawnień, świadectwa, certyfikaty do wykonywania napraw aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych. Warunek spełnia wykazanie min 1 osoby z kwalifikacjami uprawniającymi do wykonywania naprawy aparatów powietrznych i masek zgodnie z obowiązującymi przepisami na sprzęt wymieniony w załącznikach do SIWZ - specyfikacja techniczna tj. uprawnieniami do naprawy aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych do wszystkich rodzajów, na które Wykonawca składa ofertę. b)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C. W przypadku składania oferty wspólnej (przez konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Brak jakiegokolwiek oświadczenia, dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) i 2) jak i udzielenie informacji nieprawdziwej spowoduje wykluczenie Wykonawcy i uznania oferty za odrzuconą (art. 24 ust. 1÷4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po uiszczeniu opłaty w kasie siedziby RZI Szczecin lub na konto Nr 97 1010 1599 0023 8113 9150 0000 w wysokości 7,00 PLN z opisem: opłata za SIWZ nr sprawy 113/U/2009 lub ze strony www bezpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 2/2 - 50..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat BD-96 Compact,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - maska nadciśnieniowa typu FENZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny PA-91 Plus DRAGER..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 3N Auer..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.