eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Parkowej w Dobrej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Dobra: Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Parkowej w Dobrej
Numer ogłoszenia: 288494 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225664 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Parkowej w Dobrej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje wykonanie nw robót podzielonych na II etapy: I etap - termin wykonania do 15.12.2009 r.: 1) gruntownym uporządkowaniu terenu, polegającym na usunięciu łącznie 49 szt. drzew chorych, zagrażających lub powodujących zbytnie zagęszczenie; przeprowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych, polegających na usunięciu suchych, nadłamanych konarów i gałęzi (49 szt. drzew); wykarczowaniu ok. 0,07 ha krzewów; wywiezienie powstałych w wyniku przeprowadzanych prac ok. 30 mp gałęzi i karpin oraz gruzu i odpadów pochodzenia komunalnego; 2) zakup materiałów i wykonanie alei o przeznaczeniu spacerowym i zarazem gospodarczym oraz drugiej alei o dodatkowej funkcji ścieżki rowerowej - obydwa szlaki o szerokości 2,5m i długości odpowiednio 165 i 80 mb (łącznie 612,5 m2); 3) zakup materiałów i wykonanie ścieżek spacerowych o nawierzchni żwirowej dla potrzeb średniego ruchu pieszego o szer. 1,5m i dł. 4000mb (600m2); 4) zakup materiałów i wykonanie ścieżek spacerowych o nawierzchni żwirowej dla potrzeb okazjonalnego ruchu pieszego o szer. 1,2m i dł. 105mb (126m2); 5) wykonaniu boiska do gry w koszykówkę o wym. 10x20m wraz z drenowaniem; 6) zakup materiałów i wykonanie łącznie placyków utwardzonych ozdobną kostką betonową - dwa na terenie parku - powierzchnia łączna ok. 79,0m2; II etap - termin wykonania do 30.06.2010 r.: 1) zakup i montaż stojaków metalowych do koszykówki z tablicą ze stali, ocynkowanej ogniowo lub z płyty epoksydowej o wymiarach 180 x 105 cm i obręczami; 2) zakup urządzeń zabawowych wraz z urządzeniem i montażem placu zabaw dla dzieci młodszych zawierającego takie urządzenia zabawowe jak: a) wielofunkcyjny zestaw zabawowy o wysokości pomostu 125 cm, zawierający następujące elementy urządzenia takie jak: dwie wieże kwadratowe z daszkami, wieżę kwadratową bez daszku z rurką strażacka, wieżę kwadratową bez daszku, zjeżdżalnię plastikowa, dwa wejścia pomost wiszący; b) piaskownicę wykonaną z impregnowanej palisady o średnicy 100 mm z dwoma siedziskami z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm. c) huśtawkę wagową pojedynczą wykonaną z drewnianej belki wahającej się na stalowym łożysku ze słupami podstawy zakotwionymi w stopach betonowych. Uchwyty malowane proszkowo, siedziska z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm, d) huśtawka wahadłowa podwójna składająca się z zabetonowanych słupów wykonana z impregnowanego drewna o średnicy 100 mm. Zawisie łożyska oraz łańcuchy ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe zabezpieczone gumą. Jedno siedzisko otwarte drugie zamknięte; UWAGA: wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodny z normą EN 1176-77 3) zakup i montaż wyposażenia rewaloryzowanej przestrzeni w takie elementy małej architektury jak 27 szt. ławek parkowych i 27 szt. kosze na odpadki oraz ogrodzenie terenu parku siatką (335 mb.) wraz z bramami i furtkami (3+5 szt.); 4) uzupełnienie istniejącej szaty roślinnej o nowe nasadzenia drzew (27 szt.), krzewów (1710 szt.), bylin i krzewinek (3646 szt.) oraz założenie nowych nawierzchni trawnikowych - łącznie 0,9 ha wg wykazu stanowiącego załącznik do projektu; 5) zakup materiałów i wykonanie na terenie parku, ale już poza jego ogrodzeniem 13 szt. miejsc postojowych wzdłuż ul. Parkowej dla potrzeb użytkowników rewaloryzowanego obiektu. 6) oczyszczeniu rowów melioracyjnych znajdujących się na terenie parku (ok. 100mb.) oraz odmulenie stawów o powierzchni 670 m3 wraz z wywozem urobku na odległość do 3km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, oraz przebudowie grobli i wykonaniu niewielkiej wysepki na terenie zbiornika z placem z placem utwardzonym z kostki brukowej o powierzchni ok. 56 m2; 7) wykonanie prac konserwacyjnych na jazach (staw i rów melioracyjny) wraz z uzupełnieniem brakujących elementów; 8) remoncie lub wykonaniu różnego rodzaju mostowych przejść dla pieszych - przepustu, mostku betonowego oraz dwóch mostków drewnianych i pomostu nad stawem; 9) zakup sprzętu tj.: kosiarki spalinowej o mocy 6,0 KM, zakup kosy spalinowej o mocy 2,8 KM, zakup podkszesywarki na potrzeby utrzymania parku. 10) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 489193.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich - Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Spólka z o. o., ul. komunalna 8, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 489193.58
  • Oferta z najniższą ceną: 489193.58 oferta z najwyższą ceną: 489193.58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.