eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5000 kg w 2014 i 2015 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Kartuzy: Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5000 kg w 2014 i 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 288436 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253412 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810454, faks 058 6810209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka wodociągowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5000 kg w 2014 i 2015 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odpowiednio dobranego polimeru spełniającego wymagania: 1. Forma sproszkowana, 2. Zużycie polimeru nie większe niż 5,0 kg na tonę s. m. o. przy zapewnieniu s. m. o. co najmniej 18% po odwodnieniu potwierdzone przez laboratorium KPWiK, 3. Odciek z wirowania klarowny, 4. Przy odwadnianiu brak pienienia odcieku z wirówek, 5. Odbiór polimeru na Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach partiami po ok.1000 kg. w opakowaniach 25 kg. 6. Czas realizacji zamówienia partii dostawy - 72 godziny od chwili złożenia zamówienia, 7. Docelowa ilość sukcesywnie dostarczanego polimeru - 5000 kg. Szczegóły doboru polimeru: - Polimer musi posiadać atest, - Każdy z wykonawców dokona laboratoryjnego doboru flokulanta ( polimeru), przy spełnieniu wymogów określonych w pkt. 2 - Datę poboru osadu z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach do laboratoryjnego doboru ustalić z Kierownikiem Oczyszczalni Ścieków, nie później niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert - Każdy wykonawca na swój koszt dostarczy do dnia- nie później niż 10 dni przed upływem składania ofert 25 kg dobranego laboratoryjnie polimeru na próby techniczne, które zamawiający przeprowadzi we własnym zakresie ( przy ewentualnym udziale oferenta) - Wykonawca zostanie powiadomiony o próbach z jego środkiem nie później niż 48 godzin przed ich rozpoczęciem. Wykonawca może być obecny przy próbach jego środka. Z przeprowadzonych prób sporządza się protokół ( zał. 6 ). Wykonawca odbierze protokół i podpisze. Odmowa podpisania protokołu jest równoznaczna z rezygnacją w uczestnictwie w przetargu. W trakcie prób Zamawiający ustali: 1) Zużycie polimeru w kg na 1 Mg suchej masy osadu, 2) Suchą masę osadu po zagęszczeniu w % 3) Próby techniczne prowadzone będą przy nadawie osadu wynoszącej 15 m3 /godzinę 4) Wyniki Próby technicznej będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00 - 24.80.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Allied Solutions Poland Sp. z o.o., ul. Łyżwiarska 1/11, 02-505 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.