eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont sanitariatu męskiego oraz remont części pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Opole: Remont sanitariatu męskiego oraz remont części pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8.
Numer ogłoszenia: 288416 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatu męskiego oraz remont części pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatu męskiego oraz remont części pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa do 50 procent wartości zamówienia. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w przypadku, gdy zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel, oraz zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia o wykonanie prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane tj.: malowanie, obudowy z płyt karton-gisp, montaż termozaworów i inne stanowiące przedmiot zamówienia wyszczególnione w zadaniu Nr 2.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, że zrealizował: Zadanie I: 2.1. Wykażą się min. 2 robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda w zakres których wchodziło wykonanie: robót instalacyjnych sanitarnych hydraulicznych i wodno - kanalizacyjnych. Zadanie II: 2.2. Wykażą się min 2 robotami budowlanymi o wartości min. 100 000 zł. brutto każda w zakres których wchodziło wykonanie: - gładzi gipsowych, - malowanie, - posadzek, - montaż instalacji elektrycznej Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1 W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: Zadanie I: - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zadanie II: - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający uzna uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności dopuszcza się możliwość następujących zmian postanowień zawartych w umowie: - zmiany personalne kierownika budowy, bądź inspektora nadzoru, na warunkach określonych w § 11 ust. 3 i 4 umowy. - zmiana sposobu wykonywania jakiegoś elementu prac, zmiana w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót, wynikająca ze zmiany przepisów prawnych, które nastąpią po dniu złożenia ofert, w zakresie adekwatnym do zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa w ramach niezmiennej ceny - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wykonania robót zamiennych w ramach niniejszego zadania np. w przypadku zmian dokumentacji projektowej lub technologii wykonania (na wniosek którejś ze stron na warunkach określonych w § 1 ust. 3 umowy) w kwocie niezmiennej ceny ryczałtowej za wykonanie całego zadania; Rozliczenie robót zamiennych nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie wykonawcy, a jeżeli oferta nie będzie posiadała takich cen jednostkowych, rozliczenie nastąpi na podstawie ogólnodostępnych, publikowanych katalogów za ostatni kwartał poprzedzający złożenie oferty. Przez roboty zamienne należy rozumieć roboty, które należy wykonać w związku z konieczną zmianą dokumentacji projektowej, wprowadzoną po dniu złożenia oferty przez wykonawcę, a wynikającą z istotnych błędów w dokumentacji technicznej i konieczności ich naprawienia, jeżeli są one uzasadnione zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy lub wynikają ze zmiany przepisów prawa; aktualizację rozwiązań w związku z postępem technologicznym, zmianę producenta itp Roboty zamienne nie są robotami dodatkowymi i nie mogą wykraczać poza zakres określony dokumentacją techniczną. Roboty zamienne należy utożsamiać z rozwiązaniami zamiennymi, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy - Prawo budowlane. Wprowadzanie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie ma służyć sprawnej realizacji zamierzenia inwestycyjnego. - zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem konieczności wykonania w trakcie realizacji zamówienia, robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, których wykonanie wpływa na termin zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego. Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego wydanej w oparciu o pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniający potrzebę takiej zmiany . - zmiana podwykonawców, spowodowana nie wywiązywaniem się ww. ze swoich obowiązków, bądź wykonywanie ich niezgodnie z umową , rezygnacją podwykonawcy zgłoszonego przez Wykonawcę w ofercie itp. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy bądź Zamawiającego, na warunkach określonych w § 1 ust. 6 i 7 umowy.: - zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłami wyższymi w rozumieniu Zamawiającego są między innymi: działania wojenne, zamieszki, rewolty, złośliwe uszkodzenie ważnych urządzeń, embargo, zakaz importu, akty władzy, strajk, lokaut, pożar, epidemia, powódź, itp. - inne nienaruszające art. 140. ust. 3 ustawy pzp. Określenie warunków dokonywania ww. zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając: opis zmiany, uzasadnianie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Pl. Wolności 7-8 pok. 118..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sanitariatu męskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatu męskiego na III piętrze budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu, obejmujący swoim zakresem m.in. a) skucie posadzek i okładzin ściennych z płytek, b) wyburzenie ścianek działowych w pomieszczeniu, c) zamurowanie otworów drzwiowych, d) wykonanie nowych ścianek w systemie lekkiej zabudowy GKB na stelażach stalowych, e) wymianę drzwi kompletnych z ościeżnicami oraz obudowie - wzmocnieniu ościeżnicy istniejących murowanych ścian działowych kątownikami stalowymi, f) wymianę posadzek i okładzin ściennych, g) wymianę instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia w suficie podwieszanym, h) wymianę instalacji i odbiorników instalacji wodno-kanalizacyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.33.12.00-6, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu obejmujący swoim zakresem m.in.: a) naprawę tynków oraz malowanie pomieszczeń 99, 100, 101, 102, 103, 103A, 109, 304, 322, 322A, salę WSO, b) wykonanie obudowy pionów kanalizacyjnych, oraz zaślepienie drzwi między pokojami 100 i 101 z karton-gipsu, c) obudowa ścian w pokoju nr 100 płytami gipsowo-kartonowymi, d) wykonanie nowych posadzek z PCV, e) montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z wymianą części przewodów i osprzętu, f) malowanie grzejników, g) montaż zaworów termostatycznych, h) ułożenie okładzin z płytek ceramicznych przy umywalkach, i) wymianę drzwi między pokojami nr 124 i 125 na I piętrze budynku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.00.00-1, 45.42.11.31-1, 45.43.21.10-8, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.