eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Rozbudowa do 3D aparatury do projekcji cyfrowej w Sali widowiskowo-kinowej Lidzbarskiego Domu Kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Lidzbark Warmiński: Rozbudowa do 3D aparatury do projekcji cyfrowej w Sali widowiskowo-kinowej Lidzbarskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 288320 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242464 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lidzbarski Dom Kultury, ul. Juliusza Słowackiego 4, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 26 88, faks 89 767 26 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa do 3D aparatury do projekcji cyfrowej w Sali widowiskowo-kinowej Lidzbarskiego Domu Kultury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa do 3D aparatury do projekcji cyfrowej w Sali widowiskowo-kinowej Lidzbarskiego Domu Kultury. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, instalację, uruchomienie, integrację i testowanie fabrycznie nowych, następujących urządzeń i produktów: a) Moduł polaryzacyjny systemu 3D - 1szt. b) Okulary 3D systemu polaryzacyjnego - 2500 szt. c) Ekran zwijany elektrycznie, płótno srebrne dla polaryzacji 900 cm x 490 cm - 1 szt. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie przyłącza do istniejącej instalacji elektroakustycznej i przeszkolenie obsługi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. W załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określono wymagane minimalne parametry zamawianych urządzeń i produktów. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, czy pochodzenie określają wymagane parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku składania oferty, w której Wykonawca proponuje urządzenia równoważne lub produkty, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych urządzeń lub produktów równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność (foldery bądź dane techniczne bądź aprobaty techniczne bądź certyfikaty lub atesty tych urządzeń). Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania urządzeń równoważnych lub produktów oznacza, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na wykonawcy ciąży, obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż zaoferowane urządzenia są równoważne. 7. Urządzenia i produkty, będące przedmiotem zamówienia: a) muszą być dopuszczone do użytkowania, zgodnie obowiązującymi przepisami prawa t.j. muszą posiadać atesty, certyfikaty, normy, deklaracje zgodności, itp., b) muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, c) muszą posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, d) muszą posiadać okres gwarancji udzielonej przez Producenta lub Wykonawcę nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu przekazania - odbioru prawidłowo działających urządzeń, e) nie mogą nosić żadnych śladów używania, f) winny być wolne od wad fizycznych, g) muszą być kompatybilne z urządzeniami i programami, które posiada Zamawiający, tj. Projektor kinowy Barco model: DP2K-15Cx, serwer: Doremi model: IMS1000. Ww. urządzenia są objęte gwarancją jakości na okres do dnia 24.06.2017 roku. W przypadku, gdy w wyniku działań Wykonawcy nastąpi uszkodzenie istniejących ww. urządzeń bądź nieprawidłowe ich działanie, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy tych urządzeń na własny koszt oraz do udzielenia gwarancji jakości na ww. urządzenia na okres nie krótszy niż do dnia 24.06.2017 roku. 8. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 33.73.40.00 - Okulary .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AWACO PROJECT Sp. z o.o., Al. Niepodległości 124, 02-577 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 134070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134070,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.