eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego latach 2015 - 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Namysłów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego latach 2015 - 2016
Numer ogłoszenia: 288316 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145361 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego latach 2015 - 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki do SIWZ, w latach 2015 - 2016: I sezon zimowy: 01.11.2015 r. - 15.04.2016 r. Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach i chodnikach, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i standardami zimowego utrzymania dróg. Zamawiający zapewnia GPS-y do zamontowania w sprzęcie Wykonawcy do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach i chodnikach). Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego monitowania stanu dróg i podejmowania w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1. Wykonywanie usług zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze. Zm.), specyfikacjami technicznymi, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. 2. Stałe i bieżące monitorowanie (śledzenie) warunków pogodowych. 3. Stałe i bieżące monitorowanie stanu dróg i podejmowanie w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania. 5. Dysponowanie osobami zdolnymi oraz zabezpieczenie odpowiedniego sprzętu i materiałów (piasek, sól drogowa w proporcjach 1:4) do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach) we własnym zakresie i na własny koszt. 6. Zachowanie standardów zimowego utrzymania na drogach powiatowych. 7. Stałe i bieżące utrzymanie sprzętu w stałej sprawności technicznej. W razie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Wykonywanie usług zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników dróg. 9. Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg będących przedmiotem niniejszego zamówienia - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10. Zapewnienie materiałów i składowiska materiałów do zwalczania śliskości oraz dostępu do niego na własny koszt i we własnym zakresie. 11. Zapewnienie, w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, całodobowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu zasady wymiany operatorów (kierowców) przez ich zmienników. 12. Zabezpieczenie sprzętu wraz z operatorami (kierowcami) posiadającymi stosowne kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 13. Zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. Wymagany jest telefon komórkowy w każdym nośniku sprzętu. 14. Przed rozpoczęciem każdego sezonu zimowego - przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu sprzętu, operatorów i kierowców oraz aktualnych numerów telefonów Wykonawcy i jego pracowników. 15. Na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne lub ustne), delegowanie swojego Koordynatora wraz z samochodem do uczestniczenia w kontroli. 16. Udostępnienie na własny koszt samochodu do dokonywania kontroli 4 razy w miesiącu celem oceny wykonywanych prac. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe Powiatu Namysłowskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTRANS Handel i Usługi Mazik Arkadiusz, ul. Gałczyńskiego 45, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 326620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 326620,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.