eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › PROWADZENIE SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W PILE - GŁADYSZEWO, ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ZWŁOK ZWIERZĘCYCH ORAZ OCHRONA PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE MIASTA PIŁY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Piła: PROWADZENIE SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W PILE - GŁADYSZEWO, ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ZWŁOK ZWIERZĘCYCH ORAZ OCHRONA PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE MIASTA PIŁY
Numer ogłoszenia: 288315 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W PILE - GŁADYSZEWO, ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ZWŁOK ZWIERZĘCYCH ORAZ OCHRONA PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE MIASTA PIŁY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie i utrzymanie schroniska dla bezdomnych zwierząt, 2) przyjęcie dotychczasowych zwierząt przebywających w schronisku z dniem podpisania umowy, 3) administrowanie obiektami schroniska, zlokalizowanego przy ul. Kamiennej w Pile - Gładyszewo, 4) zapewnienie utrzymania średniego miesięcznego stanu zwierząt w liczbie do ok. 220 szt. przez cały okres umowy, 5) wykonywanie zabiegów sterylizacji, (rocznie ok. 240 szt., w tym sterylizacja 30 szt. bezdomnych kotów dostarczonych przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami Oddział w Pile), 6) wykonywanie eutanazji zwierząt w razie potrzeby (rocznie ok. 75 szt.), 7) zapewnienie możliwości przyjęcia do schroniska ok. 580 szt. zwierząt rocznie, 8) znakowanie psów stałym symbolem przypisanym dla Gminy Piła wg wzoru PA Nr kolejny, 9) zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt na terenie m. Piła (ok. 100 przypadków rocznie), 10) w okresie zimowym tj. od 01 listopada do 31 marca dostarczenie nieodpłatnie Towarzystwu Opieki nad Zwierzętami Oddział w Pile karmy dla kotów o wartości 200,00 zł miesięcznie, 11) utrzymanie czystości i porządku zgodnie z wymogami sanitarnymi oraz utrzymanie schroniska w należytym stanie technicznym tj.: sprawne funkcjonowanie urządzeń sanitarnych, wodociągowych i elektrycznych, bieżące utrzymanie porządku wokół terenu schroniska (teren przyległy, droga dojazdowa) oraz odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi w okresie zimowym, bieżące regulowanie opłat za wodę, energię elektryczną i innych opłat wynikających z prowadzenia schroniska, dokonywanie napraw i drobnych remontów - w zależności od potrzeb, podanie numeru telefonu stacjonarnego - do kontaktów ze schroniskiem w godzinach pracy schroniska, 12) przyjmowanie zagubionych, zbłąkanych, porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt z terenu miasta Piła, 13) przekazywanie zwierząt osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, 14) zapewnienie humanitarnej opieki nad zwierzętami oraz przestrzeganie norm żywieniowych, 15) przeprowadzanie badań, zabiegów weterynaryjnych oraz koniecznych szczepień, 16) prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej, 17) świadczenie usług hotelarskich dla zwierząt, 18) prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt zgodnie wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt (Dz.U. z 2004 r. Nr 158, poz. 1657), która zawiera: a) opis zwierzęcia, w tym: gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie, b) datę przyjęcia do schroniska lub inne okoliczności, na podstawie których zwierzę znalazło się w schronisku, oraz imię, nazwisko i adres osoby przekazującej zwierzę do schroniska, c) dane dotyczące kwarantanny, d) dane dotyczące przeprowadzanych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, e) datę opuszczenie schroniska oraz imię i nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę bądź datę śmierci z podaniem przyczyny, 19) wyłapywanie w granicach administracyjnych Miasta Piła bezdomnych zwierząt, które: a) uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone, a nie istnieje możliwość ustalenia ich właściciela, b) podejrzane są o nosicielstwo chorób zakaźnych, agresywnych, stanowiących zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego, 20) zapewnienie całodobowej opieki w pełnym zakresie bezdomnym zwierzętom, 21) promowanie adopcji, 22) przedkładanie raz na miesiąc w formie załącznika do faktury informacji w zakresie: a) składników wyliczenia usługi za dany miesiąc według załącznika nr 8 do SIWZ, b) danych o zwierzętach - przyjętych do schroniska, oddanych do adopcji, padłych - z podaniem przyczyny, całkowitej ilości zwierząt przebywających w schronisku. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wyłapywania i transportu zwierząt korzystać z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt, posiadających stosowne certyfikaty. Przewożenie zwierząt do schroniska powinno odbywać się pojazdem dopuszczonym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. W celu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekty schroniska i znajdujące się tam wyposażenie. Wykonawca prowadzący schronisko dla zwierząt zobowiązany będzie do przestrzegania wszelkich przepisów prawnych związanych z ww. działalnością. Uwaga: Zamawiający przewiduje zmianę lokalizacji schroniska i na tę okoliczność dopuszcza zmianę zapisów umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wszyscy spełniają ww. warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę lub wykonuje usługę o wartości co najmniej 200 000,00 zł o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, potwierdzoną dokumentem np. referencją na dowód, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorcę działalności polegającej na prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz zezwolenie w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.). 2. Zezwolenie na transport padłych zwierząt na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) lub umowę z innym posiadaczem odpadów, który posiada takie zezwolenie. 3. Zezwolenie na unieszkodliwianie padłych zwierząt na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie. 4. Oświadczenie o zawartej umowie na stałą współpracę z lekarzem weterynarii (nie dotyczy osób prowadzących działalność, mających uprawnienia lekarza weterynarii). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 6. Podwykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Składniki wyliczenia wartości oferty za 2012 rok - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Składniki wyliczenia wartości oferty za 2013 rok - załącznik nr 7a do SIWZ. 9. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę lokalizacji schroniska i na tę okoliczność dopuszcza zmianę zapisów umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.