eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych zobowiązań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 2882 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Jabłonna: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych zobowiązań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342283-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jabłonnie, krajowy numer identyfikacyjny 53516100000, ul. Majątek  22, 23114   Jabłonna, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 610 577, faks 815 610 065, e-mail jablonna_g@woi.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.jablonna.lubelskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych zobowiązań

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych zobowiązań Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Kwota kredytu: do 2 000 000,00 zł. Uruchomienie kredytu - do dnia 27.12.2016 r. Zamawiający nie przewiduje prowizji z tytułu udzielenia kredytu (zgodnie z art. 69 ust.2 pkt 9 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe Dz.U.2015.128 j.t. z dnia 2015.01.23). 1. Koszty oprocentowania - wyliczone będą w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 3M w III kwartale 2016 r., powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy stała ma być marża, a nie WIBOR 3M. Stała stopa oprocentowania WIBOR 3M podana w SIWZ jest celem porównywalności ofert, przygotowania oferty. 2. Spłata kapitału na koniec każdego miesiąca w równych ratach począwszy od 31.01.2018 r. do 30.11.2023 r. 3. W przypadku nie wykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia faktycznie uruchomionego kredytu oraz zastrzega prawo do możliwości wypłaty kredytu w transzach. 5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo (co miesiąc) informował w sposób pisemny lub faxem o zbliżającym się terminie zapłaty kapitału i odsetek co najmniej na 7 dni przed wymaganym terminem płatności. 6. Spłata rat odsetkowych będzie następowała na koniec miesiąca. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Pierwsza płatność odsetek w dniu 31.01.2017 r. 7. Ustala się okres karencji w spłacie kapitału - do dnia 31.12.2017 r. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia kosztów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia kosztów. 10. Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek budżetu Gminy Jabłonna Nr 74 8685 0001 2600 0866 2000 0030 11. Zamawiający informuje, że dla porównywalności ofert należy przyjąć datę 27.12.2016 rok jako termin uruchomienia kredytu. 12. Zamawiający potwierdza możliwość zastosowania kalendarza rzeczywistego do naliczenia odsetek oraz do obliczenia ceny oferty, celem porównywalności złożonych ofert. 13. Zamawiający nie wyraża zgody na udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację inwestycji ze środków pożyczki Europejskiego Banku Inwestycyjnego. 14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200,00 zł za każdy dzień opóźnienia uruchomienia kredytu, liczoną od terminu wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 15. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana przedłożenia projektu umowy, zawierającego istotne dla stron postanowienia określone w SIWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego. W/w postanowienia umowne powinny być wyodrębnione (pogrubienie czcionki, inny kolor czcionki itp.) z treści umowy, w celu sprawnej weryfikacji przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że w/w umowa powinna zawierać wszystkie elementy wymagane przez prawo, tzn. powinna zawierać elementy istotne wskazane w art. 69 ust.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (Dz. U. 2015 poz. 128 z późn. zm.). Informacje dodatkowe dla Wykonawców 1. Gmina Jabłonna nie posiada udziałów w spółce prawa handlowego . 2. Gmina Jabłonna nie wyemitowała papierów wartościowych wierzycielskich. 3. Gmina Jabłonna nie posiada zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności forfaiting, e-Financing. 4. Gmina Jabłonna nie udzieliła poręczeń. 5. Zamawiający informuje, że w ramach udzielonego kredytu realizowane będą wydatki majątkowe i bieżące. 6. Wójt Gminy Jabłonna informuje, że Gmina Jabłonna nie korzysta z wykupu wierzytelności. 7. Ostatnia uchwała wraz z załącznikami zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2016 r. znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy w zakładce BIP, w zakładce Prawo miejscowe, w zakładce Uchwały Rady Gminy. 8. Wójt Gminy Jabłonna potwierdza, iż prawnym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji, które zostaną podpisane przez wójta gminy wraz z kontrasygnatą Skarbnika. 9. Na rachunkach bankowych Gminy Jabłonna nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 10. Gmina Jabłonna nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 11. W ciągu ostatnich 18 miesięcy w Gminie Jabłonna nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 12. W ciągu ostatnich 36 miesięcy nie były prowadzone wobec Gminy za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne zadłużenia w bankach. 13. Gmina Jabłonna nie posiada zaległych zobowiązań w ZUS i US.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV: 66110000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT229402.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rejonowy Bank Spółdzielczy w Bychawie,  sekretriat@bsbychawa.pl,  Ul. M.J. Piłsudskiego 37,  23-100,  Bychawa,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229402.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229402.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229402.56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.