eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Poprawa odwodnienia dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Poznań: Poprawa odwodnienia dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 288276 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa odwodnienia dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest poprawa odwodnienia dróg powiatowych. 2. Zakres robót objętych zamówieniem: 1) Zakres robót obejmuje wykonanie: ZADANIE I: 1) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2429P przy moście w m. Tulce - studzienka ściekowa i 14m rurociągu; 2) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2464P m. Czmoniec - wymiana przepustu; 3) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2486P m. Kociałkowa Górka - studnia rewizyjna i 25m rurociągu; 4) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2399P w m. Rakownia - studzienka ściekowa i 12m rurociągu, pogłębianie rowu 10m; 5) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2437P, ul. Mickiewicza, m. Biskupice - przewiert pod jezdnią, 12m rurociągu, 2szt. studzienki ściekowe nowe, wymiana starej studzienki; 6) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2395P przy skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2029P w m. Długa Goślina - kopanie rowu 72m, przepust pod zjazdem 8m; 7) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2512P, ul. Rabowicka przy wiadukcie - pogłębienie rowu z ułożeniem ścieku betonowego i umocnieniem skarp 204m; 8) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2489P m. Koninko (na łuku przy stodole) - regulacja studzienki ściekowej. ZADANIE II: 1) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2457P ul. Szkolna w m. Tomice - 2szt. studzienki ściekowe, 1szt. studnia rewizyjna, rurociąg 52m, bariery sprężyste 72m; 2) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2425P ul. Kolejowa, m. Rokietnica - 2szt. przewierty pod jezdnią po 9m, 2szt. studzienki ściekowe, ściek z kostki bet. 60m, przełożenie nawierzchni z kostki bet. 60m2, kopanie rowu 100m; 3) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2416P ul. Szkolna, m. Gołuski - 2szt. przewierty pod jezdnią po 8m, 2szt. studzienki ściekowe; 4) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2497P odc. Buk - Szewce - pogłębianie rowu 530m, przepust 6m o śr. 300mm, przepust 10m o śr. 400mm wraz ze ściankami czołowymi; 5) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 1892P m. Wysoczka - kopanie rowu 500m, przepusty 4 szt. po 6m; 6) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 1892P m. Żegowo - kopanie rowu 600m, przepusty 4 szt. po 6m; 7) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2390P odc. Komorniki - Łęczyca - kopanie rowu 500m; 8) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2495P odc. Komorniki - Puszczykowo - pogłębianie rowu 200m; 9) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2402P odc. Dopiewo - Trzcielin - pogłębianie rowu 1600m. ZADANIE III: 1) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2460P, m. Czapury - 2szt. studzienki ściekowe, 3szt. studnia rewizyjna, rurociąg 143m, obrzeża bet. 80m, przełożenie nawierzchni z kostki bet. 158m2; 2) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2460P, m. Czapury, dz. nr 41 - 3 szt. wymiana włazów studni rewizyjnych, płyta przejezdna z włazami; 3) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2460P, m. Czapury, odwodnienie przy moście i skrzyżowaniu z ul. Promową - przewiert pod jezdnią 9m, 1 szt. studzienka ściekowa; 4) Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2468P, m. Prusinowo - 1szt. regulacja kratki ściekowej, regulacja istniejącego ścieku i krawężnika 8m, nowy ściek z kostki bet. 100m, nowy krawężnik 100m..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będzie na wykonaniu przez Wykonawcę zamówienia podstawowego, robót budowlanych polegających na poprawie odwodnienia dróg powiatowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną zamawiający uzna roboty budowlane o wartości brutto równej, co najmniej 100.000PLN każda, w zakresie odwodnienia dróg publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym na każde zadanie: a) samochód samowyładowczy - min. 1szt. b) koparko - ładowarka - min. 1 szt., c) zagęszczarka - min. 1 szt.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    : Za najważniejsze roboty budowlane potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna należyte wykonanie zgodne z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone robót budowlanych określonych przez Zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu, szczegółowo opisane w wykazie robót, z uwzględnieniem m.in. lokalizacji wykonanych robót, nr drogi, nazwy inwestycji/zrealizowanego zadania, wskazania inwestora itp. właściwości potwierdzające spełnianie warunku.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Kosztorys ofertowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji robót budowlanych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin wykonania robót budowlanych zgodnie z wyborem Wykonawcy w ofercie w terminie do dnia 2. Termin ustalony w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, - wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. - Jeżeli w trakcie wykonywania robót Wykonawca natrafił na przeszkody fizyczne lub warunki hydrologiczne i klimatyczne, jakich mimo swego doświadczenia nie mógł przewidzieć, to ma obowiązek niezwłocznie powiadomić osobę wskazaną przez Zamawiającego sprawującą nadzór nad realizacją zamówienia. Jeżeli osoba sprawująca nadzór nad realizacją robót uzna przedstawioną przez Wykonawcę sytuację za słuszną, to w porozumieniu z Zamawiającym i Wykonawcą ustali przedłużenie terminu wykonania robót. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiat.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznań, ul. Zielona 8 V p. pok. 510, kancelaria.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznań, ul. Zielona 8 V p. pok. 510, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.