eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Przebudowa drogi gminnej Nr 271227W - ul. Rynek i ul. Targowa- w miejscowości Osieck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Osieck: Przebudowa drogi gminnej Nr 271227W - ul. Rynek i ul. Targowa- w miejscowości Osieck
Numer ogłoszenia: 288272 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl; www.e-bip.pl/osieck

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 271227W - ul. Rynek i ul. Targowa- w miejscowości Osieck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych (ul Rynek i ul. Targowa) w Osiecku. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej oraz w Projekcie Budowlanym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku Spółdzielczym Sobienie Jeziory, Nr rachunku 04 9197 0004 0020 0006 2000 0010. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Wykonawca musi udowodnić, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc do dnia otwarcia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, zrealizował co najmniej trzy zamówienia o zakresie co najmniej jak w niniejszym przetargu, - Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości umożliwiającej wykonanie w całości przedmiotu zamówienia, - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ustawy). 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów za zasadzie spełnia/nie spełnia. a. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymogów poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez oferentów. b. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. c. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. d. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/osieck.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osieck ul. Rynek 1 08-445 Osieck.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Osieck ul. Rynek 1 08-445 Osieck.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane z Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza na rok 2009..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.