eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów biurowych oraz bezpyłowego papieru do ksero i składanki komputerowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Wrocław: Dostawa materiałów biurowych oraz bezpyłowego papieru do ksero i składanki komputerowej
Numer ogłoszenia: 28824 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331052 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz bezpyłowego papieru do ksero i składanki komputerowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz bezpyłowego papieru do ksero i składanki komputerowej dla KWP we Wrocławiu. Ilość i rodzaj asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy wskazano w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1. - 1.2. do SIWZ). 2. Postępowanie zostało podzielone na 2 niżej wymienione części w zależności od typu asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia: 2.1. Część 1 zamówienia: dostawa materiałów biurowych w rodzaju, ilościach i o właściwościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik numer 1.1. do SIWZ. 2.2. Część 2 zamówienia: dostawa bezpyłowego papieru do ksero 80g A4 (typu Pollux) i składanki komputerowej w rodzaju, ilościach i o właściwościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik numer 1.2. do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu wskazanego w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych - załącznikach numer 1.1. lub 1.2. do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: . Część 1 zamówienia: dostawa materiałów biurowych w rodzaju, ilościach i o właściwościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik numer 1.1. do SIWZ..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Noviko Sp. z o.o., Noviko Sp. z o.o., 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63740,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37489,81

  • Oferta z najniższą ceną: 37489,81 / Oferta z najwyższą ceną: 65419,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 zamówienia: dostawa bezpyłowego papieru do ksero 80g A4 (typu Pollux) i składanki komputerowej w rodzaju, ilościach i o właściwościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik numer 1.2. do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128086,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143378,79

  • Oferta z najniższą ceną: 142404,99 / Oferta z najwyższą ceną: 169225,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.