eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Adaptacja budynku po byłej hydroforni na Salę Tradycji Kulinarnych w miejscowości Rakowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Kwidzyn: Adaptacja budynku po byłej hydroforni na Salę Tradycji Kulinarnych w miejscowości Rakowiec
Numer ogłoszenia: 288195 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245853 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 261-41-51, faks 055 2792306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku po byłej hydroforni na Salę Tradycji Kulinarnych w miejscowości Rakowiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku starej hydroforni znajdującej się w miejscowości Rakowiec w ramach realizacji inwestycji pn. Adaptacja budynku po byłej hydroforni na Salę Tradycji Kulinarnych w miejscowości Rakowiec Przedmiotem umowy o roboty budowlane jest wykonanie przebudowy części budynku gminnego na potrzeby działalności Sali Tradycji Kulinarnych tj.: -wymiana stolarki okiennej - 11 szt., -wymiana stolarki drzwiowej - 9 szt., -docieplenie ścian - ok. 170 m2, -docieplenie stropodach obiektu, -wymiana instalacji elektrycznej, -wykonanie instalacji c.o. gazowej, -wykonanie sanitariów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, -wydzielenie pomieszczeń jadalni, kuchni, Sali i toalety, -wykonanie posadzki z płytek terakotowych - ok 135 m2, -wykonanie malowania ścian - ok. 230 m2, -utwardzenie terenu przed i za budynkiem kostką betonową - ok. 195 m2, -wykonanie ogrodzenia - ok. 130 mb. W kosztach wyceny należy pominąć: -wykucie z muru podokienników drewnianych, stalowych w ilości 8,4 m, -wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 1 m2 w ilości 14 szt., -wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2 m2 w ilości 15,921 m2, -rozebranie ścianek z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 1/2 ceg. w ilości 2,177 m2, -odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia ponad 5 m2 w ilości 239,593 m2, -mechaniczną rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm - Podłogi - w ilości 19,754 m2 -wykucie bruzd pionowych 1/4 x 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - skucie węgarków w ilości 41,760 m, -wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych w ilości 1,709 m3, -koszty montażu kuchni i wyposażenie AGD. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi Nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Instrukcji dla Wykonawców stanowiącej Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.23.00 - Betonowanie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany przez Gmine Kwidzyn oraz Stowarzyszeniem Mieszkanców i Sympatyków Wsi Rakowiec zg.z Umowa nr:UDA-RPPM.09.03.00-00-086-09-00 zawarta z WP z dnia 19 sierpnia 2010 r. o dofinwanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na l ta 2007-2013,Osi Piorytetowej 9.Lokalna infrastruktura spoleczna i inicjatywy obywatelskie, Dzialania 9.3.Lokalne inicjatywy obywatelskie, wspólfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Produkcyjno Usługowa RODŁO, ul. 11-ego Listopada 26, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282152,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271669,79

  • Oferta z najniższą ceną: 226628,95 / Oferta z najwyższą ceną: 271669,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.