Ogłoszenie z dnia 2005-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa systemu bezpiecznego pobierania krwi (probówki, igły systemowe, igły motylek z adapterm, uchwyty jednorazowego użytku, statywy do probówek OB) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, do kontaktów: od poniedziałku do piątku w godz. od 8.oo do 14.oo: - w sprawach merytorycznych (dostaw): Małgorzata Sobania, tel. 341-68-85, Elżbieta Wójcicka, tel. 344-44-39, - w sprawach formalnych (SIWZ):Elżbieta Wiśniewska, Lidia Sołowiej, tel.344-44-40, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, fax 058 3444440, e-mail: zamowienia@pcchz.pl, www.pcchz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu bezpiecznego pobierania krwi (probówki, igły systemowe, igły motylek z adapterm, uchwyty jednorazowego użytku, statywy do probówek OB). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa: probówek, igieł systemowych, igieł motylków z adapterem, uchwytów jednorazowego użytku, statywów do probówek OB. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączna wartość zamówień w grupie przekracza 130000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wysokość wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi: 1711,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: przelew w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny (wstawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,2.inne dokumenty zawarte w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek,2.sprawozdanie finansowe za 2003 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach dostaw. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 65 % jakość 30 % czas utrzymania ceny bez zmian 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 32/E/P/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.08.2005, cena - 18,3 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Małgorzata Sobania,Elżbieta Wójcicka,Anna Romianowska,Lidia Sołowiej,Elżbieta Wiśniewska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.08.2005, godzina 11:15, Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul.Smoluchowskiego 18, Gdańsk,Dział Eksploatacyjny.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: ma charakter powtarzający się okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.06.2005.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa linii dializacyjnych oraz igieł do hemodializy
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Dostawy odczynników i krwi kontrolnej do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatora na okres 36 miesięcy
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.