eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska › Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoZakup i dostawa opału do placówek podległych Gminie tj. Szkół,

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Chlewiska: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału do placówek podległych Gminie tj. Szkół,
Numer ogłoszenia: 288078 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chlewiska , ul. Czachowskiego 49, 25-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 48 6287054, faks 48 6287271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału do placówek podległych Gminie tj. Szkół,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Zadanie nr I. - Publiczne Gimnazjum w Chlewiskach - 75 ton eko-groszku, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Budkach - 25 ton eko-groszku, Razem - 100 ton eko-groszku Wymagane parametry eko-groszku - granulacja (uziarnienie): 5-25 mm, - węgiel kamienny energetyczny: typ 31.2, - wartość opałowa (kaloryczność) > 26 MJ/kg, - zawartość popiołu (części niepalnych) do 10%, - zawartość siarki < 0,6%, - wilgotność do 10 %. Zadanie nr II. - Publiczne Gimnazjum w Chlewiskach - 75 ton miału węglowego - PSP w Budkach - 15 ton miału węglowego - PSP w Cukrówce - 70 ton miału węglowego, 5 ton węgla - PSP w Pawłowie 40 ton miału węglowego - PSP w Skłobach - 50 ton miału węglowego - Razem - 250 ton miału, 5 ton węgla. Wymagane parametry miału: - wartość opałowa - co najmniej 21.000 kj/kg, - zawartość popiołu - nie większa niż 18%, - zawartość siarki - nie większa niż 10%,.Wymagane parametry węgla: - wartość opałowa - co najmniej 28.000 kj/kg, - zawartość popiołu - nie większa niż 0,5%, - zawartość siarki - nie większa niż 5%,..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w niniejszej Specyfikacji 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w § 6 SIWZ, dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez wykonawców metodą zero - jedynkową spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Chlewiskach ul. Czachowskiego 45..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.08.2013 godzina 10:00, miejsce: miejsce: Urząd Gminy Chlewiska ul. Czachowskiego 49, pok. nr 7( sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa opału do placówek podległych Gminie tj. Szkół,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Zadanie nr I. - Publiczne Gimnazjum w Chlewiskach - 75 ton eko-groszku, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Budkach - 25 ton eko-groszku, Razem - 100 ton eko-groszku Wymagane parametry eko-groszku - granulacja (uziarnienie): 5-25 mm, - węgiel kamienny energetyczny: typ 31.2, - wartość opałowa (kaloryczność) > 26 MJ/kg, - zawartość popiołu (części niepalnych) do 10%, - zawartość siarki < 0,6%, - wilgotność do 10 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa opału do placówek podległych Gminie tj. Szkół,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II. - Publiczne Gimnazjum w Chlewiskach - 75 ton miału węglowego - PSP w Budkach - 15 ton miału węglowego - PSP w Cukrówce - 70 ton miału węglowego, 5 ton węgla - PSP w Pawłowie 40 ton miału węglowego - PSP w Skłobach - 50 ton miału węglowego - Razem - 250 ton miału, 5 ton węgla. Wymagane parametry miału: - wartość opałowa - co najmniej 21.000 kj/kg, - zawartość popiołu - nie większa niż 18%, - zawartość siarki - nie większa niż 10%,.Wymagane parametry węgla: - wartość opałowa - co najmniej 28.000 kj/kg, - zawartość popiołu - nie większa niż 0,5%, - zawartość siarki - nie większa niż 5%,..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.