eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Kompleksowa termomodernizacja budynku mieszkalnego w Tuszynie ul. Szpitalna 4



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 28802 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Tuszyn: Kompleksowa termomodernizacja budynku mieszkalnego w Tuszynie ul. Szpitalna 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
RPO WŁ na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 367388


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, krajowy numer identyfikacyjny 590648304, ul. ul. Piotrkowska  2/4, 95-080  Tuszyn, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 6143325, faks 42 6143069, e-mail inwestycje@tuszyn.info.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja budynku mieszkalnego w Tuszynie ul. Szpitalna 4

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego: kompleksowa termomodernizacja budynku mieszkalnego w Tuszynie, ul. Szpitalna 4, na podstawie dokumentacji projektowej, Decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 18/2015/T z 22.02.2015r. udzielającej pozwolenia na budowę oraz Zaświadczenia Nr 08/2015 z 23.03.2015r. Starostwa Powiatowego w Łodzi o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych. 3. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie " Kompleksowa termomodernizacja budynku mieszkalnego w Tuszynie, ul. Szpitalna 4" na dwie części, tj: Części I - Docieplenie przegród i częściowa wymiana stolarki, Części II - Remont instalacji grzewczej. 4. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Części I - Docieplenie przegród i częściowa wymiana stolarki, w zakres której wchodzi m. in.: demontaż obróbek blacharskich, wykonanie dociepleń ścian zewnętrznych, częściowy demontaż instalacji odgromowej, rozebranie i wywiezienie na składowisko odpadów gruzu, demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji ( oświetlenie, tablice, itp.), tynkowanie i malowanie, wymiana rur spustowych, wykonanie docieplenia stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, ponowny montaż instalacji odgromowej, wymiana okien w piwnicach oraz okien i drzwi w lokalu użytkowym, wymiana drzwi garażowych. wykonanie innych niezbędnych robót budowlano- montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). Główny kod CPV: 45000000-7 - roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV : 45113000-2 Roboty na placu budowy 45321000-3 Izolacja cieplna 45324000-4 Tynkowanie 45421115-3 Instalowanie okien metalowych 45421125-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Części II - Remont instalacji grzewczej, w zakres której wchodzi m. in.: demontaż instalacji c.o., montaż nowej instalacji c.o. demontaż kotła na paliwo stałe wraz z osprzętem, montaż kotła żeliwnego o mocy znamionowej 250 kW na paliwo stałe ekogroszek z zasobnikiem paliwa i zabezpieczeniami, wykonanie innych niezbędnych robót budowlano- montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). Główny kod CPV: 45000000-7 - roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV : 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 5. Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 4) Roboty w lokalach mieszkalnych winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz w porozumieniu z najemcami. W przypadku powstania szkód Wykonawca pokryje w całości w zakresie i wysokości uzgodnionej z lokatorem przy akceptacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ( ZGM ) w Tuszynie. 5) Wykonawca zobowiązany jest codziennie uporządkować teren budowy, a w szczególności utrzymywać teren w stanie wolnym od przeszkód. 6) Dla CZĘŚCI I z upoważnienia Zamawiającego Wykonawca dokona zgłoszenia zakończenia robót do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 7) Dla CZĘŚCI II z upoważnienia Zamawiającego Wykonawca dokona zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzenia podlegające takiemu zgłoszeniu z poniesieniem kosztów. 8) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie ze wskazaniami gestorów sieci. 9) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 10) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i Zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych, wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 11) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 12) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 13) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 14) Sporządzenie planu BIOZ. UWAGA: W zamieszkałych lokalach mieszkalnych i lokalu użytkowym koszt dostępu do przewodów i grzejników c.o. ( ewentualny demontaż i montaż obudowy ) należy do najemcy lokalu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45113000-2, 45324000-4, 45421115-3, 45421125-6, 45111000-8, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Docieplenie przegród i częściowa wymiana stolarki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT979056.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.B. ZAMBUD II Bartłomiej Biniek,  zambud-zambud@wp.pl,  Oksińskiego 62,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 740274,29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 740274,29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1217880,23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont instalacji grzewczej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT829304.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INSBUD Adam Ślipek,  inbudbiuro@op.pl,  Rajdowa 16 m. 52,  94-003,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 452874.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 452874.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691440.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.