eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajenka › Budowa boiska lekkoatletycznego w Krajence przy ul. Stanisława Polańskiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Krajenka: Budowa boiska lekkoatletycznego w Krajence przy ul. Stanisława Polańskiego 3
Numer ogłoszenia: 287944 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240874 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska lekkoatletycznego w Krajence przy ul. Stanisława Polańskiego 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska lekkoatletycznego w Krajence, przy ul. Stanisława Polańskiego 3. Zamówienie obejmuje budowę boiska lekkoatletycznego (obiektu treningowego) z jednoczesną modernizacją istniejącego trawiastego boiska do gry w piłkę nożną o wymiarach 45m x 27 m, oraz modernizacją oświetlenia. Ponadto zadanie obejmuje zakup niezbędnego wyposażania lekkoatletycznego dla obiektu. 2.Zakres zamówienia obejmuje: a)budowę boiska lekkoatletycznego w skład którego wchodzą następujące elementy: bieżnia okrężna 4 - torowa o długości 200 m z nawierzchnią poliuretanową, bieżnia prosta jako przedłużenie odcinka prostego bieżni okrężnej o długości 80 m z nawierzchnią poliuretanową, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku w dal i trójskoku usytuowana na przedłużeniu bieżni prostej, skocznia do skoku wzwyż, z nawierzchnią poliuretanową, usytuowana w jednym z zakoli bieżni. b)zakup i dostarczenie wyposażenia lekkoatletycznego dla obiektu o charakterze treningowym: dla konkurencji biegowych: bloki startowe stalowe szkolno - treningowe - 5 szt. płotki treningowe uchylne 68-106 cm - 20 szt. dla skoku wzwyż: stojak do skoku wzwyż - 1 kpl. zeskok treningowy - 5x3x0,6 - 1 kpl. pokrowce na zeskok - 1 szt. poprzeczki treningowe do skoku wzwyż - 5 szt. dla skoku w dal: belki do odbicia z listwą wypełniającą belkę tzw. zaślepką - kpl. 2 sprzęt do wyrównywania piasku w zeskoczni - szt. 1 dla pchnięcia kulą: kule treningowe - 2,00 kg (różne średnice) - szt. 2 kule treningowe - 3,00 kg (różne średnice) - szt. 2 kule treningowe - 4,00 kg (różne średnice) - szt. 2 kule treningowe - 5,00 kg (różne średnice) - szt. 2 stojak na kule -szt. -1 sprzęt pomiarowy, pomocniczy: taśma miernicza stalowa do mierzenia długości 30 m - szt. 1 taśmy miernicze parciane do odmierzania rozbiegu - szt. 2 pachołki o wysokości 20 cm - szt. 20 sprzęt ogólny: ławka dla zawodników - szt. 4 c)modernizację istniejącego trawiastego boiska do gry w piłkę nożną (uzupełnienie i nawożenie trawy, obsianie terenu zniwelowanego), d)modernizację oświetlenia zewnętrznego - przestawienie 2 słupów i likwidację 1 słupa, ułożenie kabli, e)roboty rozbiórkowe, f)obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja powykonawcza. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: a) projekt budowlany - branża architektoniczna i elektryczna, b) przedmiar robót - branża architektoniczna i elektryczna , c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych d) geotechniczne rozpoznanie podłoża gruntowego . II. Realizacja robót nastąpi w dwóch etapach Z uwagi na realizację zamówienia w roku 2015 i 2016, Zamawiający wymaga aby roboty wykonane zostały w dwóch etapach: I etap - do dnia 30 listopada 2015 roku roboty obejmujące: - pełny zakres robót dot. modernizacji oświetlenia, - roboty ziemne obejmujące: usunięcie warstwy ziemi, korytowanie, dogęszczenie gruntu, wzmocnienie podłoża geowłókniną oraz wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej. II etap - do dnia 30 czerwca 2016 roku pozostały zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego zadania, wskazującego wartość poszczególnych elementów robót, wg wzoru załączonego do SIWZ. Wykonanie w 2015 r. zakresu większego niż wymagany przez Zamawiającego nie upoważni Wykonawcy do żądania w 2015 r. większego wynagrodzenia niż przysługujące za I etap. III. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Parametry nawierzchni poliuretanowej, wymagane przez Zamawiającego zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie i wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.). Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów i urządzeń zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów i urządzeń certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 5. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 6. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ada-Light Sp. z o.o., Budy Kozickie 56, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402817,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388993,50

  • Oferta z najniższą ceną: 388993,50 / Oferta z najwyższą ceną: 542323,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.