eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Opracowanie koncepcji programowej, programu funkcjonalno użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla budowy obwodnicy m. Trzciel w ciągu drogi powiatowej nr 1339F wraz z koncepcją przebudowy tej drogi od ok. km 1+406 do ok. km 3+588

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Międzyrzecz: Opracowanie koncepcji programowej, programu funkcjonalno użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla budowy obwodnicy m. Trzciel w ciągu drogi powiatowej nr 1339F wraz z koncepcją przebudowy tej drogi od ok. km 1+406 do ok. km 3+588
Numer ogłoszenia: 287926 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji programowej, programu funkcjonalno użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla budowy obwodnicy m. Trzciel w ciągu drogi powiatowej nr 1339F wraz z koncepcją przebudowy tej drogi od ok. km 1+406 do ok. km 3+588.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia Temat: Opracowanie koncepcji programowej, programu funkcjonalno użytkowego oraz opracowań towarzyszących dla budowy obwodnicy m. Trzciel w ciągu drogi powiatowej nr 1339F wraz z koncepcją przebudowy tej drogi od ok. km 1+406 do ok. km 3+588 1. Kolejność opracowania materiałów: 1) w pierwszej kolejności opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) ETAP I, Studium Wykonalności ETAP I wraz z analizą ekonomiczną stanowiącą załącznik do wniosku o dofinansowanie z LRPO w ramach Krajowej Rezerwy Wykonania (KRW); 2) w drugiej kolejności opracowanie Studium koncepcyjnego wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Po zatwierdzeniu ostatecznego przebiegu obwodnicy (przez decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach) należy uszczegółowić rozwiązania opracowując koncepcję programową dla wariantu preferowanego i na podstawie tych materiałów dokonać aktualizacji studium wykonalności ETAP II wraz z analizą ekonomiczną oraz program funkcjonalno-użytkowy ETAP II (stanowiący materiał wyjściowy do przeprowadzenia postępowania w trybie zaprojektuj-wybuduj). 2. Elementy składowe opracowania: - Opracowanie studium koncepcyjnego uwzględniającego warianty przebiegu obwodnicy na potrzeby decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; - Opracowanie wariantów włączenia obwodnicy w drogę krajową nr 92 w km ok. 94+850 lub innym kilometrze wynikającym z przyjętego wariantu obwodnicy (min. dwa warianty rozwiązań geometrycznych); - Opracowanie wielokryterialnej analizy porównawczej wariantów; - Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; - Opracowanie koncepcji programowej obwodnicy m. Trzciel w ciągu drogi powiatowej nr 1339F; - Opracowanie koncepcji przebudowy drogi powiatowej nr 1339F na odcinku od ok. km 1+406 do ok. km 3+588; - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego; - Opracowanie wniosku, studium wykonalności wraz z analizą ekonomiczną stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 3. Parametry techniczne przyjąć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430, z późn. zm.). Parametry techniczne obiektów inżynierskich przyjąć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63, poz. 735, z późn. zm.). 1) Parametry obwodnicy: a) Droga klasy G; orientacyjna długość odcinka obwodnicy ok. 1,9 km (długość obwodnicy może ulec zmianie i jest uzależniona od wariantu wskazanego do realizacji w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach); b) Dopuszczalny nacisk osi pojazdu: 115 kN; c) Droga jednojezdniowa, dwupasowa; d) Drogi zbiorcze - szerokość 3.50 m + pobocza 1.0 m; e) Szerokość pasa ruchu - 3.0 m; f) Prędkość projektowa - Vp = 70 km/h; g) Szerokość poboczy - 1.25m. 2) Parametry skrzyżowania na drodze krajowej: Parametry techniczne drogi krajowej nr 92 przyjąć jak dla drogi klasy GP. a) Droga: jednojezdniowa, dwupasowa; b) Dopuszczalny nacisk osi pojazdu: 115 kN; c) Szerokość pasa ruchu: 3,5 m; d) Pobocza utwardzone: 2 m; e) Pobocza gruntowe (nieutwardzone): 1,5 m; f) Prędkość projektowa - Vp = 80 km/h. 3) Parametry drogi powiatowej przewidzianej do przebudowy a) Droga klasy Z; orientacyjna długość odcinka przeznaczonego do przebudowy ok. 2,2 km; b) Dopuszczalny nacisk osi pojazdu: 115 kN; c) Szerokość pasa ruchu - 3.0 m; d) Prędkość projektowa - Vp = 70 km/h. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 4. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) Część I: Termin wykonania zamówienia - 30.08.2013 r. za wyjątkiem elementów dla, których przewidziano indywidualne terminy wykonania: a) Termin wykonania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru (STWiO) prac projektowych w zakresie skrzyżowania na drodze krajowej nr 92 - 29.03.2013 r. b) Termin uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 28.06.2013 r. 2) Część II: Termin wykonania (sprawowania nadzoru) - 15.03.2015 r. lub do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie na inwestycję realizowaną w trybie zaprojektuj-wybuduj, a także do czasu uzyskania decyzji ZRID lub zgłoszenia na skrzyżowanie, stanowiące włączenie przedmiotowej obwodnicy w drogę krajową nr 92.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. * przez usługi o zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie następujących opracowań: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedno porównywalne zadanie odpowiadające zakresem poszczególnym zamówieniom tj.: - opracowanie koncepcji programowej budowy drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej klasy G lub wyższej; - opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej klasy G lub wyższej; - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej klasy G lub wyższej; - opracowanie studium wykonalności dla drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej klasy G lub wyższej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia zawodowego może być spełniony łącznie. Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości opracowań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wskażą min. jednego: - projektanta branży drogowej - min. 1 projektant branży drogowej - uprawnienia w specjalności drogowej, lub uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym w swoim doświadczeniu zawodowym zrealizowany min. 1 projekt koncepcji programowej budowy drogi wojewódzkiej, krajowej lub powiatowej, klasy G lub wyższej (jako projektant wiodący), i przedłożą oświadczenia, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia, celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty, względnie poszczególnych rat. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca usług powinien posiadać aktualny pakiet ubezpieczenia o.c. przez cały okres realizacji zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami: Zał. Nr 1 - oświadczenie (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), Zał. Nr 1b - oświadczenie (art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), Zał. Nr 5 - rodzaj prac, jakie wykonawca powierza Podwykonawcom, Zał. Nr 6 - zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, Wypełniony formularz cenowy. Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 ulega unieważnieniu. 3. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z Umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy pod rygorem nieważności muszą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez Strony. 5. Strony ustalają, że zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia bądź w znaczny sposób spowalniających realizację usług w tym m.in. przeprowadzanie pomiarów oraz inwentaryzacji tj.: niesprzyjające warunki atmosferze (np.: długotrwałe opady deszczu, śniegu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy, wyczerpanie limitu środków na dany rok lub nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, wystąpiły zamówienia dodatkowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wpływające na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, a także: wezwania przez organy administracji publicznej, organizacje ekologiczne i inne podmioty do uzupełnienia raportu o oddziaływaniu na środowisko, konsultacji z innymi organami, powstanie nowych obszarów chronionych zgodnie ustawą o ochronie przyrody, w przypadku wcześniejszego lub późniejszego ogłoszenia konkursu na dofinansowanie projektu wykonywanego na podstawie niniejszej Umowy, w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku konieczności wykonania szczegółowej inwentaryzacji przyrodniczej w terminach jesień - wiosna na etapie opracowywania raportu o oddziaływaniu na środowisko jeżeli obowiązek ten powstanie po terminie możliwym do przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji, w przypadku zmiany terminu lub ustalenia innego terminu ogłoszenia konkursu, który wpłynie na prawidłowe przygotowanie wniosku o dofinansowanie w ramach Krajowej Rezerwy Wykonania (KRW), w przypadku konieczności wykonania badań terenowych na obszarze poza zakresem opracowania; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian w opracowaniach lub dokumentacji technicznej; c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek zmian w przedmiocie zamówienia, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; d) zmiany przepisów wydanych przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami; e) wykonania Umowy przed terminem umownym; f) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia Umowy; g) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w Umowie. 2) Zmiany osobowe: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. 3) Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie: a) zmiana harmonogramu rzeczowego wykonywania przedmiotu Umowy. 4) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany Umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego w wytycznych dotyczących realizacji projektu. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.