eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena dotychczasowych działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez IZ RPO WK-P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Toruń: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena dotychczasowych działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez IZ RPO WK-P
Numer ogłoszenia: 287868 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena dotychczasowych działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez IZ RPO WK-P.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena dotychczasowych działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez IZ RPO WK-P zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ). Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 116393,44 zł (tj. 30020,75 euro).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w rozdziale V SIWZ. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu badań, o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł brutto każda, w tym co najmniej jedną usługę, której głównym celem było przeprowadzenie ewaluacji i/lub analizy i/lub badań (z wyłączeniem usług audytowych) polegające na: 1.2.1 opracowaniu badania ewaluacyjnego w zakresie oddziaływania programów finansowanych ze środków strukturalnych na rozwój społeczno - gospodarczy Polski, regionu; i/lub 1.2.2 opracowaniu analizy/oceny w zakresie funkcjonowania systemu realizacji programów/projektów finansowanych ze środków UE (z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie). 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół Badawczy. 1.3.1 Zespół Badawczy powinien składać się co najmniej z 6 osób, w tym: 1) kierownika zespołu posiadającego: a) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań ewaluacyjnych,- min. udział w pięciu badaniach 2) minimum 5 osób posiadających łącznie: a) doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań ewaluacyjnych , b) doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych, c) wiedzę na temat funkcjonowania systemu wdrażania funduszy Unii Europejskiej w okresie programowania 2007-2013. 1.3.2 Żaden z członków Zespołu Badawczego nie może być pracownikiem lub doradcą w instytucji zaangażowanej we wdrażanie programów operacyjnych realizowanych w ramach NSS 2007- 2013, szczególnie Instytucji Audytowej i Instytucji Certyfikującej. 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za przedmiot zamówienia będzie najpóźniej w ciągu 14 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 Formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) którego treść zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w dziale IV pkt 1.2). Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie np. w formie referencji, 1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w dziale IV pkt 1.3). UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.45
  • 2 - Koncepcja badania - 0.10
  • 3 - Metodologia badawcza - 0.35
  • 4 - Organizacja badania - 0.10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, pokój 338..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, pokój 338..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany z Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, z projektu nr KSI RPKP.08.01.00-04-003/09 pn. Oceny i ekspertyzy związane z zarządzaniem i wdrażaniem RPO WK-P w 2009 w ramach Działania 8.1 RPO WK-P. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie zamierza stosować aukcji elektronicznej. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w sekcji III.2): 1. wypełniony formularz Wykaz podwykonawców w zakresie podwykonawstwa stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia (jego element) podwykonawcom, 2. Konspekt, sporządzony zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. koncepcję realizacji badania, odpowiadającą celom i założeniom badania określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym propozycję ewentualnych dodatkowych pytań badawczych, b. metodologię badania uwzględniającą realizację wszystkich celów badania oraz ewentualne zagadnienia dodatkowe, c. opis proponowanego zakresu prac badawczych (w tym zestawienia i analizy ilościowe i jakościowe, metody oraz narzędzia badawcze wraz z uzasadnieniem celowości ich zastosowania), d. propozycję instrumentów zapewniających rzetelność uzyskanych informacji, e. propozycję planu pracy rozpisanego na zadania wykonywane przez każdego z członków zespołu badawczego wraz z określonymi w tygodniach terminami ich realizacji, f. uszczegółowienie zakresu raportu końcowego oraz jego strony graficznej tj. sposobu prezentacji danych w formie wykresów i map..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.