eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › 1. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 1. 2. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 2. 3. Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Jastrzębie-Zdrój: 1. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 1. 2. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 2. 3. Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne.
Numer ogłoszenia: 287858 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 1. 2. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 2. 3. Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: w części I: Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 1: zad. 3.1.1 Wydzielenie z działki nr 12-147/4 gruntu na powiększenie nieruchomości sąsiedniej zad. 3.1.2 Podział działki nr 2.1-965/1 zgodnie z mpzp. zad. 3.1.3 Wydzielenie z działki nr 7.2-2813/152 gruntu zabudowanego grobowcem rodziny Witczaków zad. 3.1.4 Wydzielenie z działki nr 6.2-3714/65 gruntu na powiększenie przyległych nieruchomości zad. 3.1.5 Wydzielenie z działki nr 4.5-367/14 gruntu na powiększenie sąsiedniej nieruchomości - szczegółowo opisane w siwz, w części II: Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 2: zad. 3.2.1 Podział działki nr 8.7-536/104 w postępowaniu o zwrot nieruchomości zad. 3.2.2 Wydzielenie działek zajętych pod osiedlowe boiska sportowe wraz aktualizacją mapy zasadniczej w zakresie S zad. 3.2.3 Podział nieruchomości nr 8.1-1399/12 w postępowaniu w sprawie ustalenia linii brzegu zad. 3.2.4 Wznowienie granic działki nr 12-436 zad. 3.2.5 Połączenie i wznowienie granic kompleksu działek nr 4.6-95/58 i 59 - szczegółowo opisane w siwz, w części III: Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne: zad. 3.3.1 Wydzielenie z działek nr 9.2-994/89, 995/89 i 996/89 gruntu przeznaczonego pod drogi publiczne w mpzp zad.3.3.2 Wydzielenie z działek nr 11.6-1096/83 i 1097/83 gruntu przeznaczonego pod drogi publiczne w mpzp zad.3.3.3 Podział nieruchomości w obrębie skrzyżowania ulic: Granicznej i Turystycznej zad.3.3.4 Wydzielenie z działki nr 8.11-37 gruntu przeznaczonego do komunalizacji zad.3.3.5 Podział działki nr 3.1-1421/43 zgodnie z mpzp zad.3.3.6 Opracowanie projektów podziału nieruchomości zajętych pod pas drogowy ul. Mazurowiec w trybie art. 73 ustawy pwurap zad.3.3.7 Opracowanie projektu podziału nieruchomości zajętych pod pas drogowy ul. Piaskowej w trybie art. 73 ustawy pwurap - szczegółowo opisane w siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.12.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub dysponować będzie przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 2 osobami z wykształceniem geodezyjnym, o co najmniej 3-letnim stażu pracy w przedsiębiorstwie geodezyjnym, w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji i kartografii wynikające z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, która będzie pełniła funkcję kierownika prac. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2. zestawienie składowych ceny dotyczących poszczególnych zadań odpowiednio wg załączników nr 1.1, 1.2, 1.3, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 9 siwz), 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 6) - jeżeli dotyczy UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie zmiany terminu realizacji zadania w wyniku zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie określonym w § 2 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych przez strony protokolarnie, b) w zakresie innych podmiotów na zasobach, których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca lub wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, d) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych uniemożliwiających udział tej osoby w realizacji zadania (w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby spełniającej warunki w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B-318; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B-318; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości - szczegółowo opisane w siwz: zad. 3.1.1 Wydzielenie z działki nr 12-147/4 gruntu na powiększenie nieruchomości sąsiedniej zad. 3.1.2 Podział działki nr 2.1-965/1 zgodnie z mpzp. zad. 3.1.3 Wydzielenie z działki nr 7.2-2813/152 gruntu zabudowanego grobowcem rodziny Witczaków zad. 3.1.4 Wydzielenie z działki nr 6.2-3714/65 gruntu na powiększenie przyległych nieruchomości zad. 3.1.5 Wydzielenie z działki nr 4.5-367/14 gruntu na powiększenie sąsiedniej nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.12.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości - szczegółowo opisane w siwz: zad. 3.2.1 Podział działki nr 8.7-536/104 w postępowaniu o zwrot nieruchomości zad. 3.2.2 Wydzielenie działek zajętych pod osiedlowe boiska sportowe wraz aktualizacją mapy zasadniczej w zakresie S zad. 3.2.3 Podział nieruchomości nr 8.1-1399/12 w postępowaniu w sprawie ustalenia linii brzegu zad. 3.2.4 Wznowienie granic działki nr 12-436 zad. 3.2.5 Połączenie i wznowienie granic kompleksu działek nr 4.6-95/58 i 59.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różne prace geodezyjne związane z podziałem nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne - szczegółowo opisane w siwz: zad. 3.3.1 Wydzielenie z działek nr 9.2-994/89, 995/89 i 996/89 gruntu przeznaczonego pod drogi publiczne w mpzp zad.3.3.2 Wydzielenie z działek nr 11.6-1096/83 i 1097/83 gruntu przeznaczonego pod drogi publiczne w mpzp zad.3.3.3 Podział nieruchomości w obrębie skrzyżowania ulic: Granicznej i Turystycznej zad.3.3.4 Wydzielenie z działki nr 8.11-37 gruntu przeznaczonego do komunalizacji zad.3.3.5 Podział działki nr 3.1-1421/43 zgodnie z mpzp zad.3.3.6 Opracowanie projektów podziału nieruchomości zajętych pod pas drogowy ul. Mazurowiec w trybie art. 73 ustawy pwurap zad.3.3.7 Opracowanie projektu podziału nieruchomości zajętych pod pas drogowy ul. Piaskowej w trybie art. 73 ustawy pwurap.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.20.00-2, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.