eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa kserokopiarek i niszczarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Warszawa: Dostawa kserokopiarek i niszczarek
Numer ogłoszenia: 287753 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek i niszczarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek i niszczarek zwanych dalej sprzętem. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniał co najmniej minimalne parametry techniczno - funkcjonalne opisane przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby sprzęt: a. posiadał deklarację zgodności CE, b. był wyprodukowany zgodnie z normą ISO9001, c. był wyprodukowany zgodnie z normą ISO14001, d. posiadał certyfikację Energy Star i były oznaczone logo Energy Star (dotyczy kserokopiarek).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.19.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: a. oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności z normą CE -jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 i normą ISO 14001 oraz że oferowane kserokopiarki posiadają Certyfikację Energy Star i są oznaczone logo Energy Star, b. opis techniczny oferowanego sprzętu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku braku możliwości dostawy/wymiany sprzętu na sprzęt o parametrach zgodnych z opisanymi w załączniku do Umowy, Zamawiający dopuszcza (po wcześniejszej akceptacji w tym zakresie przez Zamawiającego - w formie aneksu do umowy) dostarczenia sprzętu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym ceny nie większej niż określona w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa, opłata 34.05 PLN przelew na rachunek NBP OO Warszawa Nr: 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek - 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a. karty gwarancyjne wraz z numerem seryjnym stacji, b. deklaracje zgodności CE , c. certyfikat ISO9001, d. certyfikat ISO14001, e. Certyfikat Energy Star , f. instrukcję obsługi, 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył sprzęt w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz dostarczył do każdej kserokopiarki oprogramowanie w oryginalnym opakowaniu producenta zawierającym: a. nośnik (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania , b. licencję, c. kod dostępu. 4. Zamawiający wymaga aby licencje, o których mowa w pkt 3 lit. b były pełne, niewyłączne, nieograniczone w czasie, wolne od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości ich wypowiedzenia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy uruchomić sprzęt w tym: a. dokonać próbnych wydruków i skanów, b. przeszkolić dwóch pracowników z każdej jednostki użytkującej kserokopiarki (łącznie nie więcej niż 14 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa niszczarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek - 30 sztuk; 2. Zamawiający wymaga aby sprzęt: a. posiadał deklarację zgodności CE, b. był wyprodukowany zgodnie z normą ISO9001, c. był wyprodukowany zgodnie z normą ISO14001, 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a. karty gwarancyjne wraz z numerem seryjnym stacji, b. deklaracje zgodności CE , c. certyfikat ISO9001, d. certyfikat ISO14001, e. instrukcję obsługi, 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył sprzęt w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy uruchomić sprzęt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.