eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Modernizacja pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w meble biurowe w siedzibie Urzędu Statystycznego w Katowicach, przy ul. Owocowej 3, w ramach Zadania 3 (SISk) - modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Katowice: Modernizacja pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w meble biurowe w siedzibie Urzędu Statystycznego w Katowicach, przy ul. Owocowej 3, w ramach Zadania 3 (SISk) - modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)
Numer ogłoszenia: 287744 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169067 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Katowicach, ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 77 91 200, faks 32 77 91 300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w meble biurowe w siedzibie Urzędu Statystycznego w Katowicach, przy ul. Owocowej 3, w ramach Zadania 3 (SISk) - modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w meble biurowe w siedzibie Urzędu Statystycznego w Katowicach, przy ul. Owocowej 3, w ramach Zadania 3 (SISk) - modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu. Prace objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą w siedzibie Urzędu Statystycznego w Katowicach przy ul. Owocowej 3 i obejmować będą następujące pomieszczenia: 1)Informatorium (strefa szybkiej obsługi klienta) - pokój 007 o powierzchni 22 m 2, 2)Czytelnia (strefa pracy i cichej obsługi klienta) - pokój 008 o powierzchni 44 m 2, 3)Sala szkoleniowo-konferencyjna: a)Sala konferencyjna - pokój 010-012 o powierzchni 56 m 2, b)Sala komputerowa - pokój 013 o powierzchni 36 m 2, 4)część korytarza przy wejściu głównym do budynku. Pomieszczenia objęte modernizacją nie zmieniają swego przeznaczenia w sensie prawa budowlanego - są i w dalszym ciągu będą pomieszczeniami biurowymi. Zakres prac obejmuje: 1)wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV, 2)wykonanie nowych sufitów podwieszonych, 3)wyburzenie ścianki działowej pomiędzy projektowaną salą konferencyjną a komputerową i wykonanie nowej systemowej z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie z wypełnieniem wełną mineralną, 4)zamurowanie dwóch otworów drzwiowych oraz poszerzenie pozostałych i osadzenie nowej stolarki drzwiowej, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych, 5)malowanie pomieszczeń, 6)zabudowę (przesłony) grzejników w remontowanych pomieszczeniach, 7)zabudowę szklanymi gablotami parapetu w pomieszczeniu 008, 8)wyposażenie okien we wszystkich pomieszczeniach remontowanych w rolety umożliwiające zaciemnienie pomieszczeń, 9)wymianę urządzeń klimatyzacyjnych, 10)zamontowanie projektora i ekranów, będących na wyposażeniu Zamawiającego, 11)zamontowanie telewizorów będących na wyposażeniu Zamawiającego, 12)roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych, 13)dostawę i montaż mebli biurowych w tym: a)system regałów jezdnych, b)biurka prostokątne, c)panele dolne biurka, d)panele boczne biurka, e)dostawka konferencyjna, f)wieszaki pod komputery stacjonarne, g)szafy z drzwiami uchylnymi, h)szafy ubraniowe z drzwiami uchylnymi, i)nadstawki z drzwiami uchylnymi, j)tablice magnetyczne, k)kontenery mobilne, l)szafa pod urządzenie wielofunkcyjne, 14)przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać m.in.: atesty, certyfikaty, aprobaty zgodności, Oświadczenie Kierownika budowy, Dziennik budowy. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. W ramach przedmiotu zamówienia wszyscy Wykonawcy zobowiązani będą do oznakowania każdego z produktów dostarczonych w wyniku postępowań współfinansowanych przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: NARODOWEJ STRATEGII SPÓJNOŚCI - KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ 2007 dostępnej pod adresem: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ZPFE/Documents/Zalacznik_1_Ksiega_identyfikacji_wizualnej.pdf oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu dostępnym pod adresem: http://www.poig.gov.pl/ZPFE/ Documents/przewodnik_dla_benef_promocja_0412081.pdf..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG) w ramach 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane MAX-BUD inż. Aleksander Moćko, ul. Orzeska 27, 43-170 Łaziska Górne, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224794,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285362,46

  • Oferta z najniższą ceną: 285362,46 / Oferta z najwyższą ceną: 285362,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.