eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › bieżące utrzymanie porządku i czystości placów miejskich na terenie miasta Żyrardowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28767

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Żyrardów: bieżące utrzymanie porządku i czystości placów miejskich na terenie miasta Żyrardowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej, do kontaktów: Marek Zabłocki, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, e-mail: wydzial.gk@zyrardow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Plac Jana Pawla II nr 1 96-300 Żyrardów Adres profilu nabywcy (URL): Plac Jana Pawla II nr 1 96-300 Żyrardów Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie porządku i czystości placów miejskich na terenie miasta Żyrardowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Żyrardów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w ramach zadania: Bieżące utrzymanie porządku i czystości placów miejskich na terenie miasta Żyrardowa. Szczególowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartośc zamówienia powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 08.06.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy zloty).Wadium wnoszone jest do dnia terminu składania ofert, oferent dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty. - Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielanych przez podmioty, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. - W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać w kasie Urzędu Miasta w Żyrardowie Plac Jana Pawła II nr 1 lub na rachunek bakowy Urzędu Miasta Bank PEKAO S.A. I O/Żyrardów 58 1240 3350 1111 0000 3540 1786 Wpłaty wadium należy dokonać najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 31.05.2007 do godz. 11:30. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do składanej oferty. - Jeśli wadium będzie wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach lub poręczeniach, do oferty należy załączyć ich kopie, zaś oryginał złożyć w depozycie Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta pok. 41. Gwarancja wadialna musi obejmować okres związania ofertą! - Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą: - upływu terminu związania z ofertą, - zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - unieważnienia przetargu. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - którego oferta została uznana za nieważną, a wykonawca nie skorzystał z prawa do wniesienia protestu. - Oferent, którego oferta została, wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy - nie wniósł on zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. - Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone wszystkim oferentom po podpisaniu umowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia tzn. powinien: - Wykazać, że realizował co najmniej jedno zamówienie o zakresie robót porównywalnym z opisem przedmiotu zamówienia i o wartości robót co najmniej 100.000 zł w ostatnich trzech latach poprzedzających zamówienie t.j. w latach 2004- 2006, oraz udokumentować, że realizował zadanie z należytą starannością. - Wykazać że dysponuje sprzętem technicznym co najmniej: - kosiarka rotacyjna - 3 kosy spalinowe - 2 samochody półciężarowe - ciągnik - Wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przynajmniej w ilości 8 osób. 4. Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie obowiązywania umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia- nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunków przez wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie oferenta, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 pkt. 1- 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli nie występują przesłanki zawarte w art. 26 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót z zakresu bieżącego oczyszczania placów miejskich w okresie ostatnich 3 lat t.j. 2004- 2006 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i zamawiających, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Wykaz sprzętu i narzędzi, którymi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji zadania i spełniający waruneki udzialu w postępowaniu 8. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,zyrardow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 12:00, Plac Jana Pawła II nr 1 96- 300 Żyrardów.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.