eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u. oraz Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Jaworzno: Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u. oraz Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 287601 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u. oraz Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą:Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u. oraz Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie 2.Zakres prac konieczny do wykonania: Zadanie 1 Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u Zadanie 2 Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SIWZ). 4.Każdy z wykonawców ma obowiązek dokonać wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia stanu obiektu oraz warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia w terminie uzgodnionym z zamawiającym, z uwagi na fakt że aktualnie wykonywane są prace związane z montażem baterii kolektorów słonecznych i niezbędne może okazać się skoordynowanie i dostosowanie realizacji przedmiotowego zadania do istniejącego stanu. 5.Wykonawca zobowiązuje się do wywozu gruzu pochodzącego z demontażu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości Zadanie 1 3 264,00 Zadanie 2 4 532,00 2.Wadium pozostaje w dyspozycji zamawiającego przez czas związania ofertą. 3.W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert i zawieszenia biegu terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu, zamawiający wezwie (pod rygorem wykluczenia z postępowania), do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu - przelew lub wpłata na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. o/Jaworzno Nr 30 1050 1142 1000 0023 2866 3923 do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 lipca 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Oryginały przedmiotowych dokumentów (z ppkt b) - e)) należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w kasie - przy ul. Chełmońskiego 28 przed upływem terminu składania ofert; kserokopie powyższych dokumentów należy przedłożyć w składanej ofercie. 5. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie tiret 2 i 3 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej swym zakresem przedmiot zamówienia - wymagany dokument rejestrowy . 2)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wymagany potencjał kadrowy to: a) osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót (kierownik budowy) z którą bezpośrednio kontaktować się będzie zamawiający lub inspektor nadzoru. Osoba ta (kierownik budowy) musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w danej specjalności oraz musi wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczy Zadania 1 i 2. 3)posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - dla zadania 1: co najmniej dwóch zamówień o wartości 100 tys. złotych każde o zakresie przedmiotowym tożsamym lub o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia; - dla zadania 2: co najmniej dwóch zamówień o wartości 100 tys. złotych o zakresie przedmiotowym tożsamym lub o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę Dla zadania 1 nie mniejszą niż 100.000,00 zł Dla zadania 2 nie mniejszą niż 100 000,00 zł 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierownika budowy (wskazanego na formularzu ofertowym) uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczy zadania 1 i 2. Kierownika budowy należy wskazać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w cz. IV ust 1 pkt 2a 4) kopia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę określoną w rozdz. IV pkt 4 nin.SIWZ; aktualna na dzień składania ofert. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnianie warunku określonego w cz IV ust 1 pkt.3 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w cz. IV ust. 1 pkt 3 SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, wymagania z pkt 3-5 wystarczy że Wykonawcy spełnią i potwierdzą łącznie. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać także odpłatnie w sekcji gospodarczej szpitala tel 032 616-44-82 wew.119 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji ogólnej 23,00 zł. plus zad.1: 70,00 zł; zad.2: 90,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja systemu podgrzewania wody basenowej i c.w.u, zadanie o wartości powyżej 14 tys. euro i poniżej 206 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.70.00-2, 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń rehabilitacji oraz pomieszczeń hydroterapii, zadanie o wartości powyżej 14 tys. euro i poniżej 206 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.