eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wynajem sprzętu ciężkiego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, transport śniegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Toruń: Wynajem sprzętu ciężkiego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, transport śniegu
Numer ogłoszenia: 287547 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu ciężkiego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, transport śniegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Wynajem koparko- ładowarek kołowych w celu świadczenia usługi mechanicznego odśnieżania i ładowania śniegu. Zadanie zostało podzielone na 16 równych części. Zamawiający dopuszcza w tym zadaniu składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 15-piętnastu kołowych koparko- ładowarek typu JCB 3CX lub porównywalnych z łyżką wyposażoną w lemiesz stalowy bez zębów o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,5 m3 wraz z obsługą operatorską i jednej równiarki drogowej w celu mechanicznego odśnieżania ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia oraz załadunku śniegu. Usługa będzie wykonywana tylko wówczas, gdy jednorazowy opad śniegu utworzy pokrywę o grubości przekraczającej 20 cm. Zamawiający wzywając Wykonawcę zapewni świadczenie usługi na minimum 4 godz. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 2 400 godzin efektywnego czasu pracy, Zamówienie zostało podzielone na 16 równych części wynoszących po: - 150 godzin efektywnego czasu pracy, Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora [AZ]. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią i według. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego. Zadanie II - Wynajem samochodów samozaładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 12m3 nie większej niż 20m3 w celu świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi transportu śniegu z terenu miasta na wskazane przez Zamawiającego miejsce [w granicach administracyjnych miasta Torunia]. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 720 godzin efektywnego czasu pracy, Zamówienie zostało podzielone na 6 równych części wynoszących po: - 120 godzin efektywnego czasu pracy, Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora [AZ]. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią i według. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.51.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • --

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym warunku nie precyzuje szczegółowych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawców, że dysponują : Zadanie I - dla każdej części - minimum jedną kołową koparko-ładowarką typu JCB 3CX lub porównywalną z łyżką wyposażoną w lemiesz stalowy bez zębów o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,5 m3 wraz z obsługą i/*lub minimum jedną równiarką drogową wraz z obsługą. Zadanie II -dla każdej części - minimum jednym samochodem samozaładowczym o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 12m3 nie większej niż 20m3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Obsługa koparko-ładowarek [jak wyżej]. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym warunku nie precyzuje szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem; oswiadczenie o spełnianiu warunków

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - kasa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Wynajem koparko-ładowarek kołowych w celu świadczenia usługi mechanicznego odsnieżania i ładowania śniegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zostało podzielone na 16 równych części. Zamawiający dopuszcza w tym zadaniu składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 15-piętnastu kołowych koparko- ładowarek typu JCB 3CX lub porównywalnych z łyżką wyposażoną w lemiesz stalowy bez zębów o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,5 m3 wraz z obsługą operatorską i jednej równiarki drogowej w celu mechanicznego odśnieżania ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia oraz załadunku śniegu. Usługa będzie wykonywana tylko wówczas, gdy jednorazowy opad śniegu utworzy pokrywę o grubości przekraczającej 20 cm. Zamawiający wzywając Wykonawcę zapewni świadczenie usługi na minimum 4 godz. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 2 400 godzin efektywnego czasu pracy. Zamówienie zostało podzielone na 16 równych części wynoszących po: - 150 godzin efektywnego czasu pracy. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora [AZ]. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią i według. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Wynajem samochodów samozaładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 12m3 nie większej niż 20m3 w celu świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi transportu śniegu z terenu miasta na wskazane przez Zamawiającego miejsce [w granicach administracyjnych miasta Torunia]..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 720 godzin efektywnego czasu pracy, Zamówienie zostało podzielone na 6 równych części wynoszących po: - 120 godzin efektywnego czasu pracy, Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora [AZ]. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią i według. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.