Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Siedlce: dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Numer ogłoszenia: 287466 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów biurowych i papierniczych, wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (papier ksero, koperty, brystole,papier komputerowy,notatniki, bloki, teczki, skoroszyty, zeszyty, dziurkacze, nozyczki, zszywacze, długopisy, cienkopisy, mazaki, kleje, korektory, spinacze,antyramy, naczynia jednorazowe, różne druki akcydensowe).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki 22.99.90.00 - 22.99.90.00 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 31.63.00.00 - Magnesy 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU MARKER Marek Mikiciuk, ul. Magazynowa 8 C, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198954,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211096,25
Oferta z najniższą ceną: 211096,25 / Oferta z najwyższą ceną: 231256,14
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych i papierniczych towarów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych i parametrach technicznych. Dodatkowo, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3675W na odcinku Józefin-Wilczonek od końca m. Józefin do skrzyżowania z drogą Kotuń-Wilczonek
- Zakup samochodu operacyjnego typu SLOp dla Komendy Miejskiej PSP w Siedlcach.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa preparatów leczniczych
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup środków czystości
- Sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych i wyrobów ze szkła dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.