eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Modernizacja sali konferencyjnej oraz roboty remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku ul. Subisława 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Gdańsk: Modernizacja sali konferencyjnej oraz roboty remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku ul. Subisława 20
Numer ogłoszenia: 287430 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku , ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3014831 do 33, faks 58 3002508.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali konferencyjnej oraz roboty remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku ul. Subisława 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek banku przy ul. Subisława 20 został zbudowany w 2000 r. w konstrukcji żelbetowo-szkieletowej. Jest budynkiem dwukondygnacyjnym z pełną kontrolą dostępu. W zakres robót budowlanych objętych postępowaniem wchodzą roboty modernizacyjne oraz remontowe. 1. Roboty modernizacyjne: 1.1 przebudowa sali konferencyjnej na salę szkoleniową - szczegółowy zakres robót do wykonania, określony jest w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik nr 1A do SIWZ 1.2 Demontaż starych klimatyzatorów typu YORK: 3 szt. w pomieszczeniach sortowni oraz 1 szt. w pomieszczeniu monitoringu obiektowego montaż w ich miejsce fabrycznie nowych klimatyzatorów kasetonowych z obwodowym rozprowadzeniem powietrza. Wymianie na nowe podlegają dwa klimatyzatory kasetonowe firmy YORK 7.1 kW (MKC25+MOC25) znajdujące się w pomieszczeniu sortowni nr 1 o powierzchni 70,0 m2, wysokości 3,0 m i sortowni nr 2 o powierzchni 73,0 m2, wysokości 3,0 m oraz klimatyzator YORK 5,4 kW (MKC18+MOC18) zainstalowany w sortowni nr 3, o powierzchni 60,0 m2 i 3,0 m wysokości. Ponadto wymianie na nowy podlega klimatyzator kasetonowy YORK 6,4 kW (MKC18+MOC18) zainstalowany w pomieszczeniu monitoringu obiektowego o powierzchni 28,0 m2 i wysokości 3,0 m. Nowe klimatyzatory winny być zainstalowane w miejsce starych z wykorzystaniem tras zasilania energetycznego i odprowadzenia skroplin. Sortownie oraz pomieszczenie monitoringu znajdują się na pierwszej kondygnacji a jednostki zewnętrzne zainstalowane są na niższym dachu budynku. Szczegółowy zakres określa STWiOR oraz przedmiar, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ 2. Roboty remontowe: 2.1 Malowanie ogrodzenia terenu posesji przy ul. Subisława 20. Szczegółowa technologia prac została opisana w STWiOR oraz w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 1C do SIWZ. 2.2 Demontaż starych i montaż 68 szt. nowych opraw zewnętrznych sufitowych w budynku banku przy ul. Subisława 20. Szczegółowy zakres prac zawarto w STWiOR oraz przedmiarze, które stanowią załącznik nr 1D do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 39.10.00.00 - Meble 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (umów), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych obejmujących co najmniej: -wykonanie zewnętrznych robót malarskich konstrukcji stalowej za kwotę 120 tys. zł, -wykonanie dwóch instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła za kwotę min. 60 tys. zł, -wykonanie dwóch instalacji audiowizualnych z linią sygnałową video oraz stereofoniczną linią audio za kwotę 20 tys. zł, -wykonanie dwóch instalacji logicznych wykonanych w technologii UTP kategorii 5, za kwotę 10 tys. zł W/w roboty można wykazać jako wykonane w ramach jednego zamówienia lub w ramach odrębnych zamówień. Ocena spełnienie tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj.: Dz.U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej (co najmniej 1 osoba), -instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (co najmniej 1 osoba), -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (co najmniej 1 osoba). Ocena spełnienie tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku, ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 12:30, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział okręgowy w Gdańsku ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk, sekretariat Oddziału I piętro, pok. 10, w godz. 8.00 - 15.00 w dni robocze, tzn. od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.