eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie warsztatów Młody Bill Gates w liceach na terenie miasta Częstochowa oraz zapewnienie materiałów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 26 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Częstochowa: Przeprowadzenie warsztatów Młody Bill Gates w liceach na terenie miasta Częstochowa oraz zapewnienie materiałów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 26 części
Numer ogłoszenia: 287394 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów Młody Bill Gates w liceach na terenie miasta Częstochowa oraz zapewnienie materiałów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 26 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów Młody Bill Gates w liceach na terenie miasta Częstochowa oraz zapewnienie materiałów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 26 części. CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego przy Alei Kościuszki 8 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 20 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 20; Przewidywana liczba kont e-learningowych: 20; Produkt końcowy: 20 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego przy ul. Dąbrowskiego 75 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 30 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 30. Przewidywana liczba kont e-learningowych: 30. Produkt końcowy: 30 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 15 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 15; Przewidywana liczba kont e-learningowych: 15; Produkt końcowy: 15 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika przy ul. Nowowiejskiego 18 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 13 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 13; Przewidywana liczba kont e-learningowych: 13; Produkt końcowy: 13 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 10 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 10; Przewidywana liczba kont e-learningowych: 10; Produkt końcowy: 10 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w IX Liceum Ogólnokształcącym im. C. K. Norwida przy ul. Jasnogórskiej 8 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 5 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 5; Przewidywana liczba kont e-learningowych: 5; Produkt końcowy: 5 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego przy Alei Niepodległości 16/18 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy, kont e-learningowych dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 30 osób; Przewidywana liczba podręczników Prawo Jazdy Przedsiębiorcy: 30; Przewidywana liczba kont e-learningowych: 30; Produkt końcowy: 30 Kart Prawo Jazdy Przedsiębiorcy ESC. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie warsztatu zarządzanie projektem w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego przy Alei Kościuszki 8 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników, kont e-learningowych do warsztatu ECDL z zarządzania projektami dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart ECDL Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 20 osób; Przewidywana liczba podręczników: 20; Przewidywana liczba kont e-learningowych do warsztatu ECDL: 20; Produkt końcowy: 20 Kart ECDL. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie warsztatu zarządzanie projektem w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego przy ul. Dąbrowskiego 75 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników, kont e-learningowych do warsztatu ECDL z zarządzania projektami dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart ECDL Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 15 osób; Przewidywana liczba podręczników: 15; Przewidywana liczba kont e-learningowych do warsztatu ECDL: 15; Produkt końcowy: 15 Kart ECDL. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie warsztatu zarządzanie projektem w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza przy ul. Krakowskiej 29 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników, kont e-learningowych do warsztatu ECDL z zarządzania projektami dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart ECDL Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 10 osób; Przewidywana liczba podręczników: 10; Przewidywana liczba kont e-learningowych do warsztatu ECDL: 10; Produkt końcowy: 10 Kart ECDL. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie warsztatu zarządzanie projektem w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika przy ul. Nowowiejskiego 18 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników, kont e-learningowych do warsztatu ECDL z zarządzania projektami dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart ECDL Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 15 osób; Przewidywana liczba podręczników: 15; Przewidywana liczba kont e-learningowych do warsztatu ECDL: 15; Produkt końcowy: 15 Kart ECDL. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie warsztatu zarządzanie projektem w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie oraz zapewnienie podręczników, kont e-learningowych do warsztatu ECDL z zarządzania projektami dla uczniów, wykupienie egzaminów oraz Kart ECDL Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć - osób zdających egzamin: 12 osób; Przewidywana liczba podręczników: 12; Przewidywana liczba kont e-learningowych do warsztatu ECDL: 12; Produkt końcowy: 12 Kart ECDL. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie warsztatu zarządzanie czasem w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego przy Alei Kościuszki 8 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 osób. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie warsztatu zarządzanie czasem w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego przy ul. Dąbrowskiego 75 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie warsztatu zarządzanie czasem w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza przy ul. Krakowskiej 29 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie warsztatu zarządzanie czasem w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 6 osób. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie warsztatu odporność na stres i przeciwdziałanie konfliktom w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego przy Alei Kościuszki 8 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 osób. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie warsztatu odporność na stres i przeciwdziałanie konfliktom w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego przy ul. Dąbrowskiego 75 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie warsztatu odporność na stres i przeciwdziałanie konfliktom w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza przy ul. Krakowskiej 29 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie warsztatu odporność na stres i przeciwdziałanie konfliktom w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika przy ul. Nowowiejskiego 18 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 8 osób. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie warsztatu odporność na stres i przeciwdziałanie konfliktom w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 15 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie warsztatu public relations w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego przy Alei Kościuszki 8 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 osób. CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie warsztatu public relations w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego przy ul. Dąbrowskiego 75 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie warsztatu public relations w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 25 osób. CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie warsztatu public relations w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza przy ul. Krakowskiej 29 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie warsztatu public relations w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tzn. wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy oraz aktualizację na 2014 r. (w zakresie części 1-7)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do przeprowadzenia warsztatów (w zakresie części 1-12)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria, w zakresie poszczególnych części: 1) w zakresie części 1-7: Przeprowadzenie warsztatów przedsiębiorczości: a) posiadanie doświadczenie w prowadzaniu certyfikowanych warsztatów ESC - min. 3 należycie zrealizowane kursy grupowe na przestrzeni ostatnich 3 lat licząc od ostatecznego terminu składania ofert; b) posiadanie uprawnień pedagogicznych; 2) w zakresie części 8-12: Przeprowadzenie warsztatów zarządzanie projektem: a) posiadanie doświadczenia w prowadzaniu certyfikowanych warsztatów ECDL - min. 3 należycie zrealizowane kursy grupowe na przestrzeni ostatnich 3 lat licząc od ostatecznego terminu składania ofert; b) posiadanie uprawnień pedagogicznych; 3) w zakresie części 13-16: Przeprowadzenie warsztatów zarządzanie czasem: a) wykształcenie wyższe menadżerskie lub z zakresu zarządzania lub ekonomii lub podyplomowe studia menadżerskie lub o kierunku zarządzanie lub ekonomii; b) posiadanie uprawnień pedagogicznych; c) posiadanie doświadczenia w prowadzaniu warsztatów z zakresu zarządzania czasem - min. 3 należycie zrealizowane warsztaty/szkolenia grupowe na przestrzeni ostatnich 3 lat licząc od ostatecznego terminu składania ofert; 4) w zakresie części 17-21: Przeprowadzenie warsztatów odporność na stres i przeciwdziałanie konfliktom: a) wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki społecznej lub psychologii społecznej lub studia podyplomowe o kierunku: pedagogika społeczna lub psychologia społeczna; b) posiadanie uprawnień pedagogicznych; c) posiadanie doświadczenia w prowadzaniu warsztatów z zakresu odporności na stres i przeciwdziałaniu konfliktom - min. 3 należycie zrealizowane warsztaty/szkolenia grupowe na przestrzeni ostatnich 3 lat licząc od ostatecznego terminu składania ofert; 5) w zakresie części 22-26: Przeprowadzenie warsztatów public relations: a) wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa lub public relations lub studia podyplomowe o kierunku: dziennikarstwo lub public relations; b) posiadanie uprawnień pedagogicznych; c) posiadanie doświadczenia w prowadzaniu warsztatów z zakresu public relations - min. 3 należycie zrealizowane warsztaty/szkolenia grupowe na przestrzeni ostatnich 3 lat licząc od ostatecznego terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. SIWZ musi być: Oświadczenie że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do przeprowadzenia warsztatów - zawarte w druku OFERTA. II. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. SIWZ musi być: Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy oraz aktualizacja na 2014 r. III. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1.-6.4. SIWZ. III.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) i 6.2.a) SIWZ winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.b) i 6.4.a) SIWZ winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. III.2.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. III.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. SIWZ (lub w punkcie 6.5.2. SIWZ - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. III.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. III.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). IV. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w ust. 1 § 5 umowy, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 § 5 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 3. Podane ilości uczestników są orientacyjne i w toku realizacji umowy mogą ulec zmianie w granicach 50%.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Otwarcia ofert odbędzie się 09/09/2014 o godzinie 11:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, sala nr 108 (I piętro). Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 964); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA, Tel.: +48 224587801, Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800. Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 29.08.2014 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.