eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania PWiK Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28738

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecinek: dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania PWiK Spółka z o.o. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.zo.o., do kontaktów: 1. Henryk Telej, 2. Marcin Szybisty, ul. Cieślaka 6a, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 1. 0-94/37 28 716, 2. 0-94/37 28 760, fax 094 37 407 35, e-mail: 1. h.telej@pwik.szczecinek.pl, 2. m.szybisty@pwik.szczecinek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania PWiK Spółka z o.o. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.; ul. Cieślaka 6A, 78-400 Szczecinek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. z siedzibą w Szczecinku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, 2. zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Oferent spełnienia warunki art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do siwz) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia przez każdego z nich) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4. Wykaz co najmniej trzech (3) dostaw i wdrożeń Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (dla przedsiębiorstw prowadzących działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków), o wartości każdej z nich wynoszącej co najmniej 600 000,00 zł netto i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy (z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały należycie wykonane. Przez zamówienie podobne zamawiający rozumie zamówienie publiczne obejmujące dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, uruchomionego na co najmniej 30 stacjach roboczych, w zakresie modułów będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- za ten okres potwierdzający osiągnięcie w każdym z ostatnich lat obrotowych obrót (przychód netto ze sprzedaży) w kwocie minimum 5 000 000 PLN. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w tym również przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 600 000 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika jednoznacznie, iż Wykonawca zapłacił składkę, dodatkowo do polisy należy załączyć dokument potwierdzający uiszczenie składki. 7. Właściwie wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, (załącznik nr 2) do siwz; 8. Właściwie wypełniony i podpisany Formularz Cenowy, (załącznik nr 3) do siwz; 9. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy (załącznik nr 7 do siwz); 10. Zobowiązanie Wykonawcy do utrzymania i konserwacji urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 3 lat od jego wdrożenia, za kwotę netto nie większą niż 12 000 PLN, w każdym z tych lat (załącznik nr 11). 11. Dowód wpłaty wadium w wysokości 10 000 zł (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez jednego z nich).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.szczecinek.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, w siedzibie Zamawiającego w Sali konferencyjnej.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: PWiK Spółka z o.o. z siedzibą w Szczecinku planuje ubiegać się o współfinansowanie przedmiotowej inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego (RPO WZ) Oś priorytetowa 3. "Rozwój społeczeństwa informacyjnego". Według stanu na dzień publikacji ogłoszenia PWiK jest w trakcie przygotowywania niezbędnej dokumentacji. PWiK nie uzależnia jednak realizacji przedmiotowego zamówienia od przyznania środków z RPO WZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.