eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Częstochowa: Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 287342 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czetochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie Nr 1 - Docieplenie stropodachu i stropu oraz wymiana okien W ramach termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9 należy wykonać następujące prace: - ocieplenie stropodachu budynku głównego część B, - ocieplenie stropu nad poddaszem nieużytkowym budynku głównego część A, - wymiana pozostałej stolarki okiennej na nową z PCV, - wymianę istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w części A i B budynku głównego. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem budynku głównego część A należy wykonać metodą ułożenia płyt wełny mineralnej grubości 20 cm pod folię paroizolacyjną. Ocieplenie stropodachu budynku głównego część B wykonane zostanie poprzez ułożenie płyt styropapy gr. 15 cm od zewnątrz na strop pod papę termoizolacyjną. Stolarka okienna będzie wymieniana na nową z PCV. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ . Zadnie nr 2 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania Instalacja centralnego ogrzewania pracować powinna na parametrach wody grzewczej 80/600C w systemie zamkniętym zabezpieczonym naczyniem wzbiorczym. Należy przyjąć grzejniki bocznozasilane z wbudowanymi odpowietrznikami automatycznymi. Na gałązkach zasilających należy zamontować zawory termostatyczne z nastawą wstępną oraz głowice termostatyczne. Na powrocie należy zamontować grzejnikowe zawory odcinające umożliwiające odcięcie i opróżnienie grzejnika. Zakończenia pionów należy wyposażyć w automatyczne odpowietrzniki. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. 3.Spełniają warunki udziału odnoszące się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełni , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac o podobnym zakresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorów. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 410 do niniejszej SIWZ. Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie tj. referencje, protokoły odbioru. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. W kosztorysie tym muszą być uwzględnione ceny materiałów z odpowiednimi atestami i certyfikatami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. u. Nr 80, poz. 867). 4)Harmonogram rzeczowo - finansowy uwzględniający wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia wykonanych do dnia 10 listopada 2009r. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 5)Dowód wpłaty wadium. 6)Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa Tel.: 034 322 91 26 e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa Tel.: 034 322 91 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Docieplenie stropodachu i stropu oraz wymiana okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9 należy wykonać następujące prace: - ocieplenie stropodachu budynku głównego część B, - ocieplenie stropu nad poddaszem nieużytkowym budynku głównego część A, - wymiana pozostałej stolarki okiennej na nową z PCV, - wymianę istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w części A i B budynku głównego. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem budynku głównego część A należy wykonać metodą ułożenia płyt wełny mineralnej grubości 20 cm pod folię paroizolacyjną. Ocieplenie stropodachu budynku głównego część B wykonane zostanie poprzez ułożenie płyt styropapy gr. 15 cm od zewnątrz na strop pod papę termoizolacyjną. Stolarka okienna będzie wymieniana na nową z PCV. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10-1, 45.42.11.32-8, 45.33.11.00-7, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadnie nr 2 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja centralnego ogrzewania pracować powinna na parametrach wody grzewczej 80/600C w systemie zamkniętym zabezpieczonym naczyniem wzbiorczym. Należy przyjąć grzejniki bocznozasilane z wbudowanymi odpowietrznikami automatycznymi. Na gałązkach zasilających należy zamontować zawory termostatyczne z nastawą wstępną oraz głowice termostatyczne. Na powrocie należy zamontować grzejnikowe zawory odcinające umożliwiające odcięcie i opróżnienie grzejnika. Zakończenia pionów należy wyposażyć w automatyczne odpowietrzniki. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ . Zamawiający informuje, że w/w prace będą wykonywane podczas normalnej pracy Urzędu. W związku z powyższym za powstałe szkody w imieniu Powiatu będą naliczane stosowne kary..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.